Індивідуальний план роботи та самоосвіти
на час карантину (30.03 – 03.04.2020 року)
учителя 2 класу __________________________________
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
30.03 |
Ознайомлення з новими вхідними документами на електронних поштах. Спілкування з заступником директора з навчально-виховної роботи по телефонному зв’язку. |
8.30- 8.40 |
|
|
|
Підготовка матеріалу, «заливання» його на платформу, ознайомлення із завданням батьків ___________ в телефонному режимі.
|
8.40-9.30 |
|
Нагадування про онлайн-уроки у Всеукраїнській Віртуальній школі «Ранок» 30.03.2020 р. |
||||
Запрошення батьків на онлайн-консультацію «Як зберегти психічне здоров’я дитини в умовах карантину». |
|
|||
|
|
Підготовка до онлайн-консультації для батьків в синхронному режимі. |
9.30- 9.45 |
|
|
|
Онлайн-консультація для батьків «Як зберегти психічне здоров’я дитини в умовах карантину». |
9.45-10.05 |
|
|
|
Редагування та опис виховного заходу «_____________» (для надсилання до бібліотеки методичних матеріалів сайту «Всеосвіта»). |
10.05-11.00 |
|
|
|
Перегляд презентацій Всеукраїнської інтернет-конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі» . |
11.00-12.00 |
|
|
|
Зворотній зв'язок. Перевірка завдань. |
12.00-13.00 |
|
2 |
31.03 |
Ознайомлення з новими вхідними документами на електронних поштах. |
8.30-8.40 |
Чергування в школі |
|
|
Спілкування з вчителями-предметниками, асистентом учителя в групі «_____________».
|
8.40-9.00 |
|
|
|
Підготовка матеріалу, «заливання» його на платформу, ознайомлення із завданням батьків ____________ в телефонному режимі.
|
9.00- 9.40 |
|
Надсилання у групу «________________»:
(поради дітям, як озброїтися проти коронавірусу). |
|
|||
|
|
Догляд за кімнатними рослинами кабінету. |
9.40-10.00 |
|
|
|
Упорядкування дидактичного матеріалу в класі. |
10.00-11.00 |
|
|
|
Перегляд відеозапису трансляції онлайн-вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину». (Всеосвіта) |
11.00-12.00 |
|
|
|
Зворотній зв'язок. Перевірка завдань. |
12.00-12.30 |
|
|
|
Подовження перегляду відеозапису трансляції онлайн-вебінару «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину». (Всеосвіта) |
12.30-13.30 |
|
3 |
01.04 |
Ознайомлення з новими вхідними документами на електронних поштах. Спілкування по телефонному зв’язку із заступником директора з виховної роботи. |
8.30-8.40 |
|
|
|
Підготовка матеріалу, «заливання» його на платформу, ознайомлення із завданням батьків ___________ в телефонному режимі.
|
8.40-9.30 |
|
Нагадування про онлайн-уроки у Всеукраїнській Віртуальній школі «Ранок» 01.04.2020 р. |
||||
|
|
Груповий дзвінок. Урок «Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10». |
9.30-9.45 |
|
|
|
Індивідуальні онлайн-консультації та консультації в телефонному режимі. |
9.45-10.10 |
|
|
|
Корекція виховного плану на ІІ семестр. |
10.10-10.30 |
|
|
|
Упорядкування папки ( у електронному вигляді) виховних заходів класовода. |
10.30-11.00 |
|
|
|
Підготовка інформації про роботу класних батьківських комітетів та роботу по формуванню здорового способу життя. |
11.00-12.00 |
|
|
|
Зворотній зв'язок. Перевірка виконаних учнями робіт. |
12.00 13.00 |
|
|
|
Перегляд вебінару «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад». (Всеосвіта) |
18.00-19.50 |
|
4 |
02.04 |
Ознайомлення з новими вхідними документами на електронних поштах. |
8.30-8.40 |
|
|
|
Підготовка матеріалу, «заливання» його на платформу, ознайомлення із завданням батьків ___________. в телефонному режимі.
|
8.40-9.10 |
|
Запрошення дитини з ООП на онлайн-урок «Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. Складання речень». |
||||
|
|
Індивідуальні онлайн-консультації та консультації в телефонному режимі. |
9.10-10.20 |
|
|
|
Підготовка до онлайн-уроку. |
10.20-10.30 |
|
|
|
Онлайн-урок для дитини з ООП «Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. Складання речень». |
10.30-10.50 |
|
|
|
Перегляд відеозапису трансляції Всеукраїнської віртуальної педради «Дистанційне навчання в початковій школі: виклики і способи реагування». |
10.50-12.30 |
https://www.youtube.com/watch?v=q7_K1g38F8g&feature=youtu.be
|
|
|
Зворотній зв'язок. Перевірка завдань. |
12.30-13.00 |
|
|
|
Продовження перегляду відеозапису трансляції Всеукраїнської віртуальної педради «Дистанційне навчання в початковій школі: виклики і способи реагування». Тестування. |
13.00-14.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=q7_K1g38F8g&feature=youtu.be
|
|
|
Участь у віртуальній Всеукраїнській педраді «Як ефективно навчати в умовах онлайн». |
14.00-15.15 |
https://www.youtube.com/watch?v=wZdEU65Kncs&feature=youtu.be |
5 |
03.04 |
Ознайомлення з новими вхідними документами на електронних поштах. |
8.30-8.40 |
|
|
|
Підготовка матеріалу, «заливання» його на платформу, ознайомлення із завданням батьків ___________ в телефонному режимі.
|
8.40-9.10 |
|
Нагадування про онлайн-уроки у Всеукраїнській Віртуальній школі «Ранок» 03.04.2020 р. |
https://www.youtube.com/watch?v=Ae204I7QieQ&feature=youtu.be |
|||
Роз’яснення про проведення конкурсу «Колосок Весна-2020». |
http://kolosok.org.ua/zapytannya-ta-materialy-dlya-pidhotovky-vesna-2020 |
|||
|
|
Груповий дзвінок. Дистанційна онлайн- консультація «Вивчаємо ділення на рівні частини». |
9.10-9.30 |
|
|
|
Добір цікавої інформації про підсніжники. Онлайн-виставка творчих робіт «Підсніжники» в групі. |
9.30-10.00 |
|
|
|
Редагування й опис виховних заходів «_____________», «__________» та діагностичної роботи «______________» для надсилання до бібліотеки методичних матеріалів сайту «Всеосвіта». Надсилання матеріалів. |
10.00-11.30 |
|
|
|
Складання плану індивідуальної роботи та самоосвіти на наступний тиждень. |
11.30-12.30 |
|
|
|
Зворотній зв'язок. Перевірка виконаних учнями робіт. |
12.30-13.00 |
|