Дата/розклад |
Тема уроку |
Формат опрацювання
|
Формат контролю |
Зміст роботи вчителя |
11.01.2021. 1. ЯДС 2. Англійська мова
3. Математика
4. Інформатика 5. Фізкультура
|
1.Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду.
3. Додавання і віднімання чисел частинами. |
1.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kQyt9c3aSW4 Підручник с.3-7, опрацювати, зошит. с.1-2, виконати. 3.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=h2nF6-70d7g Підручник с.68, опрацювати.
|
Фото письмових робіт надіслати на електронну пошту. |
1. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу (соціальна мережа Viber). 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Робота з шкільною документацією. Корекція календарно-тематичного планування. 5. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання. 6. Батьківські збори в Zoom «Організація дистанційного навчання». 7. Перевірка виконаних завдань учнями. |
12.01.2021. 1. Читання
2. Українська мова
3. Математика
4. ЯДС 5.Англійська мова |
1. Ознайомлення з життям і творчістю Ліни Костенко. «Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я. 2.Розпізнаю слова — назви ознак.
3.Задачі, які містять відношення різницевого порівняння. 4.Ожеледиця. Бурульки. Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота). |
1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=E2SldjBE02k Підручник с. 75-76, виразно читати.
2. Переглянути відео за посилання https://www.youtube.com/watch?v=gA_h9VVUPOY Підручник с.72, впр. 1-3 опрацюати, впр. 4-5 письмово. 3.Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-E2liXmrtQo Підручник с. 69, №1-2 виконати. 4. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=prhOkFuXCsI
|
Фото письмових робіт надіслати на електронну пошту. |
1. Пошук в інтернет-мережі цікавих матеріалів та відео уроків для дистанційної форми роботи.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу в групі (соціальна мережа Viber).
3. Перегляд на платформі Youtube Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Результативна початкова освіта». 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання.
5. Консультація для батьків 2-Б класу «Навчання за дистанційною формою».
6. Перевірка виконаних завдань учнями. |
1. Читання
2. Українська мова
3. Математика
4. Мистецтво
5. Мистецтво |
1.Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом».
2.Розпізнаю слова — назви ознак.
3.Задачі, які містять відношення різницевого порівняння.
4.Подорожуємо до театру. Мюзикл. М. Леонтович «Щедрівка».
5.Подорожуємо до театру. Архітектура. Створення аплікації «Будівля лялькового театру». |
1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yu-ecUvYvik Переглянути презентацію. Підручник с. 77-78, виразно читати.
2. Переглянути відео за посилання https://www.youtube.com/watch?v=BtXvKg2TjSI Підручник с.73, впр. 7, опрацюати, впр. 6,8,9, письмово. 3.Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=N7GuQtp0D-k&t=419s Підручник с. 70, №2,4, опрацювати, №1,4, письмово. 4.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qEE6fCJqI1s 5.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=peVa_q26pwA
|
Фото письмових робіт надіслати на електронну пошту. |
1. Пошук в інтернет-мережі цікавих матеріалів та відео уроків для дистанційної форми роботи.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу в групі (соціальна мережа Viber).
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання.
4. Консультація для батьків 2-Б класу «Навчання за дистанційною формою».
5. Перевірка виконаних завдань учнями.
|
14.01.2021. 1. Читання
2.Фізкультура
3.Англійська мова
4.Українська мова
5.ЯДС
|
1.Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю Василя Сухомлинського.
2.Способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.
4.Добираю прикметники.
5.Виготовлення новорічної прикраси «Ковзани» за зразком чи власним задумом.
|
1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=A-dc_Z1CTAI Підручник с. 79, опрацювати. 2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kavhXELbqwc 4.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pSqet520qw0 Підручник с.74-75, впр. 1-6. Підручнис с. 7.
|
Фото письмових робіт надіслати на електронну пошту. |
1. Пошук в інтернет-мережі цікавих матеріалів та відео уроків для дистанційної форми роботи.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу в групі (соціальна мережа Viber).
3. Проведення уроку укр. мови у Zoom (11.00. – 11.30.). 4. Перевірка виконаних завдань учнями.
5.Самоосвіта. Пошук, підбір та перегляд вебінарів.
|
1. Читання
2. Українська мова
3. Математика
4. ЯДС
5. Фізкультура |
1.Василь Сухомлинський. Оповідання «Глуха дівчинка».
2. Добираю прикметники.
3. Додавання і віднімання, застосовуючи прийом округлення.
4.Хто такий споживач. Реклама. Упаковка. Етикетка.
5. Ранкова гігієнічна гімнастика. Різновиди ходьби. |
1. Підручник с.80-81, прочитати оповідання. Виконати тест на сайті На урок. Використовуйте код доступу 6338018 Відкривайте посилання join.naurok.ua
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=drm5D7HYLU0 Підручник с.75, впр. 7,9, опрацюати, впр. 8,10,11, письмово. 3. Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Rbb3kQr4Yag
4. Робота над презентацією
Підручник с. 8-10, опрацювати, зош. с.3-4, виконати.
5. Перегляд відеоуроку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-49YdGbW1SI
|
Фото письмових робіт надіслати на електронну пошту. |
1. Пошук в інтернет-мережі цікавих матеріалів та відео уроків для дистанційної форми роботи.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Б класу в групі (соціальна мережа Viber).
3. Проведення уроків у Zoom 12.00 – 12.30 укр. мова, 13.00 – 13.30 математ. 4.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання.
5. Консультація для батьків 2-Б класу «Навчання за дистанційною формою».
6. Перевірка виконаних завдань учнями.
|