Індивідуальний план роботи вчителя 2-А класу Оріхівської філії №3 КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» ОМР на період карантину 12.03-03.04.2020 року Громей Т.І.

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя 2 класу на період карантину з 12.03-03.04.2020 року з посиланнями на уроки для 2 класу. У своєму блозі користуюся матеріалами колег і пропоную власні розробки.
Перегляд файлу


Індивідуальний план роботи вчителя 2-А класу

        Оріхівської філії №3 КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» ОМР

на період карантину

12.03-03.04.2020 року

Громей Т.І.

Дата

Зміст роботи

Примітки

 

12.03

Четвер

     1.      Робота з документацією (класний журнал, календарно-тематичне планування).

     2.      Ознайомлення і вибір курсів та вебінарів для самоосвіти на тиждень.

     3.      Складання індивідуального плану роботи на час карантину.

     4.      Вебінар.

1.               Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою напростіших онлайн-ресурсів» (НаУрок.)

13.03

Пятниця

     1.      Онлайн консультація для батьків  «Як буде організоване дистанційне навчання».

     2.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів за розкладом уроків на 13.03.2020 року.

     3.      Підбір завдань для учнів.

     4.      Розміщення посилання на сайт школи та завдань в чаті класу у Вайбер.

 

14.03

Субота

ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «НА УРОК»

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
У НАВЧАЛЬНОМУ
ПРОЦЕСІ

 

Час:

08:30 – 18:30

 

 

16.03

Понеділок

     1.      Розробка презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 16.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань  в чаті класу у Вайбер.

     3.      Онлайн спілкування з батьками.

 

 

 

17.03 

Вівторок

     1.      Розробка дистанційних уроків, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 17.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань  в чаті класу у Вайбер.

     3.      Онлайн спілкування з батьками.

     4.      Вебінар.

 

 2.Вебінар Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів

Богданова Вікторія

 

18.03

Середа

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 18.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер.

     3.      Онлайн спілкування з батьками.

     4.      Вебінар.

 

2.Вебінар «Пальчикові ігри: розвиваємо дрібну моторику

Груленко Євгенія» (НаУрок.)

19.03

Четвер

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій та підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 19.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер.

     3.      Консультація для батьків «Як буде організований зворотній зв’язок між учнями та вчителем під час дистанційного навчання».

 

 

20.03

Пятниця

     1.      Розробка дистанційних уроків, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 20.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер.

     3.      Перевірка фотографій з роботами учнів за тиждень.

     4.      Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою напростіших онлайн-ресурсів».

 

23.03

Понеділок

     1.      Робота з документацією (календарно-тематичне планування).

     2.      Ознайомлення і вибір курсів та вебінарів для самоосвіти на тиждень.

     3.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 23.03.2020 року.

     4.      Розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер та  на сторінці блогу:

      https://tamara11gromey.blogspot.com/p/2-0603-10042020.html

     5.      Онлайн спілкування з батьками.

     6.      Курс «Бери і роби» (EdEra).

1. Курс «Бери і роби» (EdEra). Тема 1. Комікси

 

 

 

 

 

 

 

24.03 

Вівторок

     1.      Розробка презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 24.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер та на сторінці блогу: https://tamara11gromey.blogspot.com/p/2-0603-10042020.html

     3.      Онлайн спілкування з батьками.

     4.      Опанування теми № 1 курсу «Бери і роби».

 

 

25.03

Середа

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 25.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер та на сторінці блогу: https://tamara11gromey.blogspot.com/p/2-0603-10042020.html

     3.      Онлайн консультація для батьків «Чому так важливо навчатися вдома під час карантину».

     4.      Опанування теми № 2 курсу «Бери і роби».

1. Курс «Бери і роби» (EdEra). Тема 2. Трикутник Волта Діснея. Артбук

 

26.03

Четвер

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 26.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер та на сторінці блогу: https://tamara11gromey.blogspot.com/p/2-0603-10042020.html

     3.      Онлайн  спілкування з батьками

     4.      Опанування теми № 2 курсу «Бери і роби».

 

 

27.03

Пятниця

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 27.03.2020 року.

     2.      Розміщення уроків та завдань в чаті класу у Вайбер та на сторінці блогу: https://tamara11gromey.blogspot.com/p/2-0603-10042020.html

     3.      Перевірка фотографій з роботами учнів за тиждень.

     4.      Опанування теми № 3 курсу «Бери і роби».

 

1.      Курс «Бери і роби» (EdEra). Тема 3. Настільні ігри

 

 

 

 

 

 

 

КАНІКУЛИ: 30.03.2020 – 03.04.2020

 

30.03

Понеділок

     1.      Робота з документацією (календарно-тематичне планування).

     2.      Огляд дитячої літератури на каналі YouTube

     3.      Ознайомлення і вибір курсів та вебінарів для самоосвіти на тиждень.

     4.      Онлайн спілкування з батьками.

     5.      Опанування тем № 4-5 курсу «Бери і роби».

     6.      Практичне застосування матеріалів вебінару  «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи»

     7.      Реєстрація учнів класу на платформі  «Google Classroom»

 

1. Курс «Бери і роби» (EdEra). 
Тема 4. Формат TED

Тема 5. Як заохотити дітей до навчання.Поради від Меліси Сальґеро

2.Вебінар «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

Цукор Любов» (НаУрок.)

31.03

Вівторок

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 06.04.2020 року.

     2.      Опрацювання фахової літератури

     3.      Онлайн  спілкування з батьками.

     4.      Опанування тем № 6-7 курсу «Бери і роби».

1. Курс «Бери і роби» (EdEra). Тема 6. Ментальні мапи. Тема 7. Квести

 

01.04

Середа

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 07.04.2020 року.

     2.      Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»

     3.      Онлайн  спілкування з батьками.

     4.      Опанування тем № 8-9 курсу «Бери і роби».

1. Курс «Бери і роби» (EdEra). 
Тема 8. Уроки толерантності

Тема 9. Інформаційні промови

02.04

Четвер

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 08.04.2020 року.

     2.      Онлайн  консультація для батьків «Важливість співпраці батьків та вчителя для успішного навчання дітей під час карантину».

     3.      Опанування тем № 10-11 курсу «Бери і роби».

1. Курс «Бери і роби» (EdEra). Тема 10. Рефлексія. Секрети ефективності

Тема 11. Сучасні стратегії оцінювання

03.04

Пятниця

     1.      Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 09.04 – 10.04.2020 року.

     2.      Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах»

     3.      Опанування тем № 12-13 курсу «Бери і роби».

     4.      Складання фінального іспиту курсу «Бери і роби».

 

1. Курс «Бери і роби» (EdEra). Тема 12. Словесні аналогії

Тема 13. Психологічні ігри

 

 

docx
Додано
9 травня 2020
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку