Заступник директора школи з НВР Директор школи__________
Фоменко Є.П. М. Грабовий
«__» _____________2022 року «__»______________2022 року
Індивідуальний план роботи
вчителя англійської мови та класного керівника 6 класу
Листопадівської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Грабової Анни Вікторівни
у режимі дистанційної роботи на час
введення військового стану на території України
на період з 14.03.2022 р. – 31.05.2022 р.
№ п\п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
1 |
14.03 |
|
|
2 |
15.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
3 |
16.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
4 |
17.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
5 |
18.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. |
|
6 |
21.03 |
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів.
|
|
7 |
22.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
8 |
23.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
9 |
24.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
10 |
25.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. |
|
11 |
28.03 |
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
12 |
29.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
13 |
30.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
14 |
31.03 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. 8. Упорядкування папки самоосвіти. |
|
15 |
01.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. 8. Розробка таблиці «Граматичні часи в англійській мові» |
|
16 |
04.04 |
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. 8. Корегування календарно – тематичного планування. |
|
17 |
05.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
18 |
06.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
19 |
07.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
20 |
08.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. |
|
21 |
11.04 |
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
22 |
12.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
23 |
13.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
24 |
14.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
25 |
15.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. |
|
26 |
18.04 |
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
27 |
19.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
28 |
20.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
29 |
21.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
30 |
22.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. |
|
31 |
25.04 |
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
32 |
26.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
33 |
27.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
34 |
28.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. 8. Упорядкування папки самоосвіти. |
|
35 |
29.04 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. 8. Розробка таблиці «Граматичні часи в англійській мові» |
|
36 |
02.05 |
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
37 |
03.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
38 |
04.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
39 |
05.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
40 |
06.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. |
|
41 |
09.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1, 3,4,8,9 класів
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
42 |
10.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
43 |
11.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
44 |
12.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
45 |
13.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. |
|
46 |
16.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1, 3,4,8,9 класів
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
47 |
17.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
48 |
18.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
49 |
19.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
50 |
20.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. |
|
51 |
23.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1, 3,4,8,9 класів
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка учнівських робіт. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
52 |
24.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. |
|
53 |
25.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі. |
|
54 |
26.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка учнівських робіт. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі. |
|
55 |
27.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка виконаних учнями завдань. Підведення підсумків навчання. Виставлення оцінок. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 7. Опрацювання фахової літератури. 8. Робота з шкільною документацією. |
|
56 |
30.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1, 3,4,8,9 класів
4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 6. Перевірка виконаних учнями завдань. Підведення підсумків навчання. Виставлення оцінок. 7.Опрацювання Інтернет ресурсів. 8. Робота з шкільною документацією. |
|
57 |
31.05 |
1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів. 2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта» 3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми. 4. Перевірка виконаних учнями завдань. Підведення підсумків навчання. Виставлення оцінок. 5.Опрацювання Інтернет ресурсів. 6. Робота з шкільною документацією. |
|