Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови та класного керівника 6 класу у режимі дистанці

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя англійської мови та класного керівника 6 класу у режимі дистанційної роботи на час введення військового стану на території України на період з 14.03.2022 р. – 31.05.2022 р.
Перегляд файлу

ПОГОДЖУЮ:       ЗАТВЕРДЖУЮ:

 Заступник директора школи  з НВР      Директор школи__________

 Фоменко Є.П.                                                                  М. Грабовий

«__» _____________2022 року         «__»______________2022 року

 

Індивідуальний план роботи

вчителя англійської мови та класного керівника 6 класу

Листопадівської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів

Грабової Анни Вікторівни

у режимі дистанційної роботи на час

введення військового стану на території України

 на період з 14.03.2022 р. – 31.05.2022 р.

№ п\п

Дата

Зміст роботи

Примітка

1

14.03

  1.            Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів
  2.            Інформування батьків та учнів про припинення освітнього процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
  3.            Консультація учнів, батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.
  4.            Робота з календарно – тематичним плануванням
  5.            Як організувати дистанційне навчання учнів (вивчення інструкцій, перегляд Інтернет ресурсів)
  6.            Опрацювання інноваційних методів навчання.

 

2

15.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

3

16.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

4

17.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

5

18.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

 

6

21.03

  1. Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів
  2.            Робота з календарно – тематичним плануванням
  3.            Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

 

7

22.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

8

23.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

9

24.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

10

25.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

 

11

28.03

  1. Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів
  2.            Робота з календарно – тематичним плануванням
  3.            Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

12

29.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

13

30.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

14

31.03

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

8. Упорядкування папки самоосвіти.

 

15

01.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

8. Розробка таблиці «Граматичні часи в англійській мові»

 

16

04.04

  1. Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів
  2. Робота з календарно – тематичним плануванням
  3.            Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

8. Корегування календарно – тематичного планування.

 

17

05.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

18

06.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

19

07.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

20

08.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

 

21

11.04

  1. Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів
  2. Робота з календарно – тематичним плануванням
  3.            Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

22

12.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

23

13.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

24

14.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

25

15.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

 

26

18.04

  1. Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів
  2. Робота з календарно – тематичним плануванням
  3.            Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

27

19.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

28

20.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

29

21.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

30

22.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

 

31

25.04

  1. Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів
  2. Робота з календарно – тематичним плануванням
  3.            Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

32

26.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

33

27.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

34

28.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

8. Упорядкування папки самоосвіти.

 

35

29.04

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

8. Розробка таблиці «Граматичні часи в англійській мові»

 

36

02.05

  1. Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів
  2. Робота з календарно – тематичним плануванням
  3.            Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

37

03.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

38

04.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

39

05.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

40

06.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

 

41

09.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів

  1. Робота з календарно – тематичним плануванням
  2. Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

42

10.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

43

11.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

44

12.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

45

13.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

 

46

16.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів

  1. Робота з календарно – тематичним плануванням
  2. Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

47

17.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

48

18.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

49

19.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

50

20.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

 

51

23.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів

  1. Робота з календарно – тематичним плануванням
  2. Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка учнівських робіт.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

52

24.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

 

53

25.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2-4,5,7,8 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 1 – 4 класів в онлайн – режимі.

 

54

26.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 5-9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка учнівських робіт.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в онлайн – режимі.

 

55

27.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 2,5 – 7 , 9 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка виконаних учнями завдань. Підведення підсумків навчання. Виставлення оцінок.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

7. Опрацювання фахової літератури.

8. Робота з шкільною документацією.

 

56

30.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів  1, 3,4,8,9 класів

  1. Робота з календарно – тематичним плануванням
  2. Опрацювання інноваційних методів навчання.

4.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

5.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

6. Перевірка виконаних учнями завдань. Підведення підсумків навчання. Виставлення оцінок.

7.Опрацювання Інтернет ресурсів.

8. Робота з шкільною документацією.

 

57

31.05

1.Проведення онлайн – уроків на платформі Google Meet, Viber для учнів 1-4, 6 класів.

2.Створення онлайн – тестів на платформі «На урок», «Всеосвіта»

3.Підбір завдань для учнів в умовах дистанційної форми.

4. Перевірка виконаних учнями завдань. Підведення підсумків навчання. Виставлення оцінок.

5.Опрацювання Інтернет ресурсів.

6. Робота з шкільною документацією.

 

 

docx
Додано
16 травня 2022
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку