Індивідуальний план роботи вчителя історії Буторіної Н.О. ЗЗСО №8 Мирноградської міської ради Донецької області на червень 2022р.
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Джерело посилання |
1. |
09.06.2022 |
1.Складання плана роботи вчителя історії на червень місяць. 1.Підбір теоретичного матеріалу: -Опрацювати матеріал з Абетки директора, розділ 3 «Напрями самооцінювання якості освітньої діяльності» напрям 3. Педагогічна діяльність. -Опрацювати матеріал Державного Стандарту базової середньої освіти, додаток 18 «Вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у громадянській та історичній освітній галузі». - Опрацювання Закону України «Про повну загальну середню освіту» - Опрацювати публікацію автора Пишко О. Л. «Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках історії та правознавства.» -Опрацювати публікацію «Сучасний учитель історії: психолого-педагогічний портрет.» Автор: Ільницька Іванна Іванівна. -Опрацювати статтю «Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді.» автор Олександр Шестопалюк, кандидат педагогічних наук. -Опрацювати статтю «Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне і які основні виклики». 2.Підбірка практичних занять, вебінарів. 3.Підготовка матеріалів з історії України, всесвітньої історії, правознавства та громадянської освіти для дистанційного навчання. |
|
2. |
10.06.2022 |
1.Опрацювати матеріал з Абетки директора, розділ 3»Напрями самооцінювання якості освітньої діяльності» напрям 3. Педагогічна діяльність. 2.Опрацювати матеріал Державного Стандарту базової середньої освіти, додаток 18 «Вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у громадянській та історичній освітній галузі». 3.Опрацювати публікацію автора Пишко О. Л. «Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках історії та правознавства.» |
https://sqe.gov.ua/abetka-dlya-dyrektora-2021/
|
3. |
13.06.2022 |
Сформувати звіт роботи вчителя історії за 2021-2022 навчальний рік на підставі опрацьованих матеріалів Абетки директора, Державного Стандарту базової середньої освіти. |
Викласти на сайт школи |
4. |
14.06.2022 |
1.Проходження вебінару «Ресурс часу та простору в освітньому процесі». 2.Опрацювати публікацію «Сучасний учитель історії: психолого-педагогічний портрет.» Автор: Ільницька Іванна Іванівна. 3.Підготовка матеріалів з історії України для дистанційного навчання 11клас за темами «Україна в повоєнний період» та «Україна в умовах десталінізації»
|
https://www.youtube.com/watch?v=XgiQO8nexiY
https://urok.osvita.ua/materials/edu_technology/36985/
https://drive.google.com/drive/folders/1JVr7Z-5FGCJFdqI9FVjfQDSMqKLaRJVt |
5. |
15.06.2022 |
1.Проходження вебінару «НУШ у 5 класі:освітня та модельні програми, типи оцінювання,оформлення документації». 2.Опрацювати статтю «Громадянська освіта як фактор формування громадянських компетентностей сучасної молоді.» автор Олександр Шестопалюк, кандидат педагогічних наук. 3.Підготовка матеріалів з історії України для дистанційного навчання 11клас за темами « Україна в період системної кризи радянського ладу» та «Відновлення незалежності України». |
https://www.youtube.com/watch?v=O0geSJVTnxg
https://drive.google.com/drive/folders/1JVr7Z-5FGCJFdqI9FVjfQDSMqKLaRJVt |
6. |
16.06.2022 |
1.Опрацювати модельну навчальну програму «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти(автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.) 2.Розробити критерії оцінювання для 5 класу НУШ.. |
https://drive.google.com/file/d/1CY5z3nE00cge1lXTWu9WkgQxy5QO7EDL/view |
7. |
17.06.2022 |
1.Опрацювати статтю «Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне і які основні виклики». Підготовка матеріалів з історії України для дистанційного навчання 11клас за темами «Становлення України як незалежної держави» та «Творення нової України». |
https://nus.org.ua/view/shho-take-formuvalne-otsinyuvannya-chomu-vono-potribne-uchnyam-i-yaki-osnovni-vyklyky/
https://drive.google.com/drive/folders/1JVr7Z-5FGCJFdqI9FVjfQDSMqKLaRJVt |
8. |
20.06.2022 |
Створити презентацію «Критерії оцінювання з історії для учнів 5 класу за відповідними темами НУШ». |
Викласти на сайт школи. |