Індивідуальний план роботи вчителя історії Буторіної Н.О. ЗЗСО №8 Мирноградської міської ради Донецької області на червень 2022р.

Про матеріал
Розробила індивідуальний план роботи вчителя історії в літній період з урахуванням вивчення основних документів про освіту та законодавчої бази НУШ.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи вчителя історії Буторіної Н.О. ЗЗСО  №8 Мирноградської міської ради Донецької області  на червень  2022р.

Дата

Зміст роботи

Джерело посилання

1.

09.06.2022

1.Складання плана роботи вчителя історії на червень місяць.

  1.Підбір теоретичного матеріалу:

-Опрацювати  матеріал з Абетки директора, розділ 3 «Напрями самооцінювання  якості освітньої діяльності» напрям 3. Педагогічна діяльність.

-Опрацювати матеріал Державного Стандарту  базової середньої освіти, додаток 18 «Вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у громадянській та історичній освітній галузі».

- Опрацювання Закону України «Про повну загальну середню освіту»

- Опрацювати публікацію  автора Пишко О.  Л.

 «Інтерактивні методи навчання

як спосіб розвитку творчих

здібностей учнів на уроках історії та правознавства.»

-Опрацювати публікацію

«Сучасний учитель історії:

психолого-педагогічний портрет.»

Автор: Ільницька Іванна Іванівна.

-Опрацювати статтю

«Громадянська освіта як фактор

формування громадянських

компетентностей сучасної

молоді.» автор Олександр Шестопалюк,

кандидат педагогічних наук.

-Опрацювати статтю «Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне і які основні виклики».

2.Підбірка практичних занять, вебінарів.

3.Підготовка матеріалів з  історії України, всесвітньої історії, правознавства

та громадянської освіти  для дистанційного навчання.

 

2.

10.06.2022

1.Опрацювати матеріал з Абетки директора, розділ 3»Напрями самооцінювання якості освітньої діяльності» напрям 3. Педагогічна діяльність.

2.Опрацювати матеріал Державного Стандарту  базової середньої освіти, додаток 18 «Вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у громадянській та історичній освітній галузі».

 3.Опрацювати публікацію  автора Пишко О.  Л.

 «Інтерактивні методи навчання

як спосіб розвитку творчих

здібностей учнів на уроках історії та правознавства.»

https://sqe.gov.ua/abetka-dlya-dyrektora-2021/

 

 

 

 

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/nova-ukrayinska-shkola/derzhavnij-standart-bazovoyi-serednoyi-osviti

 

 

 

https://revolution.allbest.ru/pedagogics/00823002_0.html

3.

13.06.2022

 Сформувати звіт роботи вчителя історії за 2021-2022 навчальний рік на підставі опрацьованих матеріалів Абетки директора, Державного Стандарту базової середньої освіти.

Викласти на сайт школи

4.

14.06.2022

1.Проходження вебінару «Ресурс часу та простору в освітньому процесі».

 2.Опрацювати публікацію

«Сучасний учитель історії:

психолого-педагогічний портрет.»

Автор: Ільницька Іванна Іванівна.

 3.Підготовка матеріалів з  історії України для дистанційного навчання 11клас за темами «Україна в повоєнний період» та «Україна в умовах десталінізації»

 

https://www.youtube.com/watch?v=XgiQO8nexiY

 

https://urok.osvita.ua/materials/edu_technology/36985/

 

 

 

 

 

https://drive.google.com/drive/folders/1JVr7Z-5FGCJFdqI9FVjfQDSMqKLaRJVt

5.

15.06.2022

1.Проходження вебінару «НУШ у 5 класі:освітня та модельні програми, типи оцінювання,оформлення документації».

2.Опрацювати статтю

«Громадянська освіта як фактор

формування громадянських

компетентностей сучасної

молоді.» автор Олександр Шестопалюк,

кандидат педагогічних наук.

3.Підготовка матеріалів з  історії України для дистанційного навчання 11клас за темами « Україна в період системної кризи радянського ладу» та «Відновлення незалежності України».

https://www.youtube.com/watch?v=O0geSJVTnxg

 

 

 

http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=rsh_2010_3_11

 

 

https://drive.google.com/drive/folders/1JVr7Z-5FGCJFdqI9FVjfQDSMqKLaRJVt

6.

16.06.2022

1.Опрацювати модельну навчальну програму «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти(автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.)

2.Розробити критерії оцінювання для 5 класу НУШ..

https://drive.google.com/file/d/1CY5z3nE00cge1lXTWu9WkgQxy5QO7EDL/view

7.

17.06.2022

1.Опрацювати статтю «Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне і які основні виклики».

Підготовка  матеріалів з  історії України для дистанційного навчання 11клас за темами «Становлення України як незалежної держави» та «Творення нової України».

https://nus.org.ua/view/shho-take-formuvalne-otsinyuvannya-chomu-vono-potribne-uchnyam-i-yaki-osnovni-vyklyky/

 

 

https://drive.google.com/drive/folders/1JVr7Z-5FGCJFdqI9FVjfQDSMqKLaRJVt

8.

20.06.2022

Створити презентацію «Критерії оцінювання з історії для  учнів 5 класу за відповідними темами НУШ».

Викласти на сайт школи.

 

docx
Додав(-ла)
Буторіна Надія
Додано
20 червня 2022
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку