Індивідуальний план роботи вчителя історії під час карантину

Про матеріал
Матеріал містить щоденний орієнтовний план роботи вчителя історії під час карантину від 17 березня до 8 травня
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час карантину

  вчителя історії

Гошій Марії Іванівни

(17.03.2020 – 08.05.2020)

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

17.03.2020

1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія).

2. Участь в вебінарі "Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів" ("На урок").

 

 

09.00-15.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі.

 

2

18.03.2020

1. Складання плану роботи  на період карантину.

2. Онлайн-консультація з учнями і батьками з питань дистанційного навчання, створення груп в Вайбер для всіх класів.

3. Вебінар "Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради" на сайті "Всеосвіта".

 

 

09.00-15.00

 

 

 

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі.

3

19.03.2020

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

2. Онлайн-нарада на запит адміністрації школи.

 Опрацювання Закону України «Про повну загальну середню освіту».

 

3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі.

 

09.00-15.00

 

 

 

 

Viber, месенджер

 

4

20.03.2020

1. Підготовка тестових завдань для учнів 6 класу.

 

2. Проходження курсів на Prometheus  к

" Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти".

 

 

09.00-15.00

 

 

 

 

Viber, coціальні мережі, платформа Prometheus

 

5

23.03.2020

1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія).

 

2. Проходження курсів  на Prometheus

" Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти"

 

3. Перевірка творчого завдання учнів 6 класу.

 

4. Дистанційні курси підвищення кваліфікації в ТОКІППО.

 

09.00-15.00

 

 

 

 

 

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі,  платформа Prometheus, сайт ТОКІППО

6.

24.03.2020

1. Опрацювання нормативно–правового забезпечення освітнього процесу.  

 

2. Створення бази дат з історії України для ЗНО (для куточка підготовки до ЗНО).

 

3. Дистанційні курси підвищення кваліфікації в ТОКІППО.

 

 

09.00-15.00

 

 

Viber, месенджер,

соціальні мережі, сайт ТОКІППО

7.

25.03.2020

1. Виготовлення папки фотографій персоналій з історії України для ЗНО

( для куточка підготовки до ЗНО).

 

2. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів.

 

3. Дистанційні курси підвищення кваліфікації в ТОКІППО.

 

09.00-15.00

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, сайт ТОКІППО

8.

26.03.2020

1. Виготовлення папки "Пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва з історії України (для куточка підготовки ЗНО).

 

2. Підготовка до уроків, написання конспектів з історії України, всесвітньої історії.

 

3. Дистанційні курси підвищення кваліфікації в ТОКІППО.

 

09.00-15.00

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, сайт ТОКІППО

 

9.

27.03.2020

1. Перегляд практичного  вебінару "Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину". Всеосвіта.

 

2. Створення презентації для 6 класу з історії на  тему: "Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима".

Підбір відеофайлів та документів.

 

3. Підготовка тестових завдань для 8б класу з Всесвітньої історії.

09.00-15.00

 

 

 

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, освітня платформа Всеосвіта, PowerPoint

 

10.

30.03.2020

1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія).

 

2. Знайомство з новинками педагогіки та методики на освітніх платформах "Всеосвіта" та "На урок".

 

3. Онлайн-урок в 6 класі в ресурсі ZOOM  на тему: "Римська республіка в V-I ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади".

 

09.00-15.00

 

 

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, освітні платформи Всеосвіта та На урок, Zoom

11

31.03.2020

1. Добірка джерел цікавої інформації для 6,8б,9 класів з історії України, всесвітньої історії.

 

2. Перегляд матеріалів на платформі "Всеосвіта" з теми: "Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок".

 

09.00-15.00

 

 

Viber, месенджер, платформа Всеосвіта

 

12

01.04.2020

1. Працювати з "Тренажером  підготовки до ЗНО" на платформі "Всеосвіта".

 

2. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів.

 

09.00-15.00

 

 

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі

13.

02.04.2020

1. Опрацювання ТРК Рада та YouTube канал МОЗ із щоденними трансляціями відео- уроків.

 

2. Дивитись на сайті "На урок" конференцію

"Інтернет-ресурси у навчальному процесі".

09.00-15.00

 

 

 

соціальні мережі, Viber, платформа На урок

14

03.04.2020

1. Підготовка до уроків: конспекти, відео,  презентації для 6,8б,9 класів.

09.00-15.00

Viber, інтернет-ресурси, PowerPoint

15

06.04.2020

1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія).

2. Продовження складання плану роботи на період карантину.

3. Онлайн-консультація з учнями і батьками з питань трансляцій Всеукраїнської школи онлайн.

4. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber, Messenger.

5. Участь у вебінарі «З чого розпочати дистанційне навчання. Напростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція»

https://vseosvita.ua/webinar/z-cogo-rozpocati-distancijne-navcanna-naprostisi-onlajn-servisi-ta-pokrokova-instrukcia-172.html

09.00-15.00

 

 

Viber, ZOOM, месенджер, у телефонному режимі, платформа Всеосвіта

 

16

07.04.2020

1. Ознайомлення з фрагментами електронних версій підручників з історії України та всесвітньої історії для 7 класу в електронній бібліотеці та вибір підручників

https://lib.imzo.gov.ua/konkurs-pdruchnikv/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-dlya-7-klasu/

2. Проведення уроку онлайн в сервісі ZOOM для учнів 8Б класу на тему: «Освіта і наука. Києво-Могилянська академія», повторення становища Правобережної України та західноукраїнських земель, поділи Речі Посполитої.

3. Індивідуальні консультації для учнів 8 класу, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Як технічно організувати дистанційне навчання покрокова інструкція»

 https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/

09.00-15.00

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі, сайт ІМЗО, платформа НУШ

17

08.04.2020

1. Підбір  інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org

https://learningapps.org/index.php?category=9&s=

2. Індивідуальні консультації для учнів 8 та 9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3. Перегляд вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процессу»

https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu

 

4. Перевірка тестових завдань з всесвітньої історії у 8Б класі

09.00-15.00

 

 

соціальні мережі, Viber, платформа LearningApps.org, Zoom

 

18

09.04.2020

1. Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з історії України

https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW

та всесвітньої історії

https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 6 та 8 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3.Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html

 

09.00-15.00

 

 

Viber, coціальні мережі, канал YouTube, платформа Всеосвіта

19

10.04.2020

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

2. Підбір відеоматеріалів для 6 класу на каналі YouTube з історії.

 

3. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Як працювати в гугл класі: покрокова інструкція»

https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/ 

 

09.00-15.00

 

 

Viber, ZOOM, месенджер, канал YouTube, у телефонному режимі, платформа НУШ

 

20

13.04.2020

1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія).

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 6 класу, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

https://history.vn.ua/

4. Перегляд вебінару  «STEAM-та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину»

https://naurok.com.ua/webinar/steam--ta-art-instrumenti-dlya-pidtrimki-psihichnogo-ta-fizichnogo-zdorov-ya-pid-chas-karantinu

09.00-15.00

 

Viber, месенджер, сайт школи, у телефонному режимі, сайт електронної бібліотеки, платформа На урок

21

14.04.2020

1. Індивідуальні консультації для учнів 8 класу, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

2.  Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії

https://history.vn.ua/

 

3. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Як використовувати ютуб у дистанційному навчанні»

https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-u-dystantsijnijnomu-navchanni/

09.00-15.00

 

 

соціальні мережі, Viber, сайт електронної бібліотеки, платформа НУШ

22

15.04.2020

1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів 8-9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3. Перегляд вебінару  «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat

09.00-15.00

 

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі, платформа На урок

 

23

16.04.2020

1. Робота в мережі інтернет

https://osvita.ua/school/lessons_summary/

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3. Перевірка виконання учнями

тестових завдань та платформі «На

Урок».

09.00-15.00

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі, сайт освіта юа

24

17.04.2020

1. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6,8б,9 класів.

 

2. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів).

09.00-15.00

соціальні мережі, Viber

25

22.04.2020

1. Розробка  і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень: історія України, всесвітня історія (6,8б,9кл.).

 

2. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Чотири сервіси які допомагають організувати дистанційне навчання»

https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yaki-dopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/

09.00-15.00

 

Viber, cайт школи, платформа НУШ

26

23.04.2020

1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.

 

2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів.

 

3. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6,8б,9 класів.

4.Фіксування результатів роботи учнів.

5. Участь у вебінарі «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання».

https://vseosvita.ua/webinar/formi-ta-metodi-podanna-materialu-v-umovah-distancijnogo-navcanna-173.html

09.00-15.00

 

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі, платформа Всеосвіта

 

27

24.04.2020

1. Пошук інтерактивних завдань для учнів 6, 8б,9 класів.

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Онлайн-нарада на запит адміністрації школи.

4. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Як технічно організувати дистанційне навчання покрокова інструкція»

 https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/

09.00-15.00

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі.

28

27.04.2020

Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів,  знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи  (історія України, всесвітня історія).

09.00-15.00

соціальні мережі, Viber

29

28.04.2020

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

09.00-15.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

30

29.04.2020

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів.

2. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6, 8б, 9 класів.

3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі.

4. Фіксування результатів роботи учнів.

09.00-15.00

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі.

 

31

30.04.2020

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів.

2. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6, 8б, 9 класів.

3. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4. Фіксування результатів роботи учнів.

09.00-15.00

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі.

32

04.05.2020

Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів  на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи  (історія України, всесвітня історія).

09.00-15.00

соціальні мережі, Viber

33

05.05.2020

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів.

2. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6, 8б, 9 класів.

3. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4. Фіксування результатів роботи учнів.

5. Перегляд вебінару «Онлайн-ресурси для оформлення проектної діяльності».

09.00-15.00

 

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

34

06.05.2020

1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів.

2. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6, 8б, 9 класів.

3. Індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі.

4. Фіксування результатів роботи учнів.

09.00-15.00

 

Viber, месенджер, у телефонному режимі.

 

35

07.05.2020

1. Перевірка учнівських робіт (6 клас)

2. Опрацювання фахової літератури.

09.00-15.00

Viber, у телефонному режимі.

36

08.05.2020

1.Упорядкування папки самоосвіти.

2. Онлайн консультації з учнями.

 

09.00-15.00

соціальні мережі, Viber

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Агапоненко Николай
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Гошій Марія
Додано
2 травня 2020
Переглядів
1017
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку