Індивідуальний план роботи під час карантину
вчителя історії
Гошій Марії Іванівни
(17.03.2020 – 08.05.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
17.03.2020 |
1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія). 2. Участь в вебінарі "Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів" ("На урок").
|
09.00-15.00
|
Viber, месенджер, у телефонному режимі.
|
2 |
18.03.2020 |
1. Складання плану роботи на період карантину. 2. Онлайн-консультація з учнями і батьками з питань дистанційного навчання, створення груп в Вайбер для всіх класів. 3. Вебінар "Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради" на сайті "Всеосвіта".
|
09.00-15.00
|
Viber, месенджер, у телефонному режимі. |
3 |
19.03.2020 |
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Онлайн-нарада на запит адміністрації школи. Опрацювання Закону України «Про повну загальну середню освіту».
3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі.
|
09.00-15.00
|
Viber, месенджер
|
4 |
20.03.2020 |
1. Підготовка тестових завдань для учнів 6 класу.
2. Проходження курсів на Prometheus к " Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти".
|
09.00-15.00
|
Viber, coціальні мережі, платформа Prometheus |
5 |
23.03.2020 |
1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія).
2. Проходження курсів на Prometheus " Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти"
3. Перевірка творчого завдання учнів 6 класу.
4. Дистанційні курси підвищення кваліфікації в ТОКІППО.
|
09.00-15.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, платформа Prometheus, сайт ТОКІППО |
6. |
24.03.2020 |
1. Опрацювання нормативно–правового забезпечення освітнього процесу.
2. Створення бази дат з історії України для ЗНО (для куточка підготовки до ЗНО).
3. Дистанційні курси підвищення кваліфікації в ТОКІППО.
|
09.00-15.00
|
Viber, месенджер, соціальні мережі, сайт ТОКІППО |
7. |
25.03.2020 |
1. Виготовлення папки фотографій персоналій з історії України для ЗНО ( для куточка підготовки до ЗНО).
2. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів.
3. Дистанційні курси підвищення кваліфікації в ТОКІППО.
|
09.00-15.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, сайт ТОКІППО |
8. |
26.03.2020 |
1. Виготовлення папки "Пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва з історії України (для куточка підготовки ЗНО).
2. Підготовка до уроків, написання конспектів з історії України, всесвітньої історії.
3. Дистанційні курси підвищення кваліфікації в ТОКІППО.
|
09.00-15.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, сайт ТОКІППО
|
9. |
27.03.2020 |
1. Перегляд практичного вебінару "Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину". Всеосвіта.
2. Створення презентації для 6 класу з історії на тему: "Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима". Підбір відеофайлів та документів.
3. Підготовка тестових завдань для 8б класу з Всесвітньої історії. |
09.00-15.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, освітня платформа Всеосвіта, PowerPoint |
10. |
30.03.2020 |
1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія).
2. Знайомство з новинками педагогіки та методики на освітніх платформах "Всеосвіта" та "На урок".
3. Онлайн-урок в 6 класі в ресурсі ZOOM на тему: "Римська республіка в V-I ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади".
|
09.00-15.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, освітні платформи Всеосвіта та На урок, Zoom |
11 |
31.03.2020 |
1. Добірка джерел цікавої інформації для 6,8б,9 класів з історії України, всесвітньої історії.
2. Перегляд матеріалів на платформі "Всеосвіта" з теми: "Навчальні ігри: знахідка на будь-який урок".
|
09.00-15.00
|
Viber, месенджер, платформа Всеосвіта
|
12 |
01.04.2020 |
1. Працювати з "Тренажером підготовки до ЗНО" на платформі "Всеосвіта".
2. Онлайн-консультації для учнів, батьків, вчителів.
|
09.00-15.00
|
Viber, месенджер, у телефонному режимі |
13. |
02.04.2020 |
1. Опрацювання ТРК Рада та YouTube канал МОЗ із щоденними трансляціями відео- уроків.
2. Дивитись на сайті "На урок" конференцію "Інтернет-ресурси у навчальному процесі". |
09.00-15.00
|
соціальні мережі, Viber, платформа На урок |
14 |
03.04.2020 |
1. Підготовка до уроків: конспекти, відео, презентації для 6,8б,9 класів. |
09.00-15.00 |
Viber, інтернет-ресурси, PowerPoint |
15 |
06.04.2020 |
1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія). 2. Продовження складання плану роботи на період карантину. 3. Онлайн-консультація з учнями і батьками з питань трансляцій Всеукраїнської школи онлайн. 4. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber, Messenger. 5. Участь у вебінарі «З чого розпочати дистанційне навчання. Напростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція» |
09.00-15.00 |
Viber, ZOOM, месенджер, у телефонному режимі, платформа Всеосвіта
|
16 |
07.04.2020 |
1. Ознайомлення з фрагментами електронних версій підручників з історії України та всесвітньої історії для 7 класу в електронній бібліотеці та вибір підручників https://lib.imzo.gov.ua/konkurs-pdruchnikv/konkursniy-vdbr-pdruchnikv-dlya-7-klasu/ 2. Проведення уроку онлайн в сервісі ZOOM для учнів 8Б класу на тему: «Освіта і наука. Києво-Могилянська академія», повторення становища Правобережної України та західноукраїнських земель, поділи Речі Посполитої. 3. Індивідуальні консультації для учнів 8 класу, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Як технічно організувати дистанційне навчання покрокова інструкція» |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі, сайт ІМЗО, платформа НУШ |
17 |
08.04.2020 |
1. Підбір інтерактивних вправ з історії на платформі LearningApps.org https://learningapps.org/index.php?category=9&s= 2. Індивідуальні консультації для учнів 8 та 9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Перегляд вебінару «Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процессу» https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu
4. Перевірка тестових завдань з всесвітньої історії у 8Б класі |
09.00-15.00 |
соціальні мережі, Viber, платформа LearningApps.org, Zoom
|
18 |
09.04.2020 |
1. Підбір відеоматеріалів для 8 класу на каналі YouTube з історії України https://www.youtube.com/watch?v=AUFt2Y3e01g&list=PLExsQHSmZLcWFJGoVEoCJxfCg0SGj4oYW та всесвітньої історії https://www.youtube.com/watch?v=6xTAvjb7_tE&list=PLExsQHSmZLcVFCfUISyW5AMoL7moLnB8d
2. Індивідуальні консультації для учнів 6 та 8 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3.Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» https://vseosvita.ua/webinar/prakticni-poradi-sodo-organizacii-distancijnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-163.html
|
09.00-15.00 |
Viber, coціальні мережі, канал YouTube, платформа Всеосвіта |
19 |
10.04.2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2. Підбір відеоматеріалів для 6 класу на каналі YouTube з історії.
3. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Як працювати в гугл класі: покрокова інструкція» https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/
|
09.00-15.00 |
Viber, ZOOM, месенджер, канал YouTube, у телефонному режимі, платформа НУШ
|
20 |
13.04.2020 |
1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія).
2. Індивідуальні консультації для учнів 6 класу, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії 4. Перегляд вебінару «STEAM-та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину» |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, сайт школи, у телефонному режимі, сайт електронної бібліотеки, платформа На урок |
21 |
14.04.2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів 8 класу, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2. Робота на сайті електронної бібліотеки з історії України та всесвітньої історії
3. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Як використовувати ютуб у дистанційному навчанні» https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-u-dystantsijnijnomu-navchanni/ |
09.00-15.00 |
соціальні мережі, Viber, сайт електронної бібліотеки, платформа НУШ |
22 |
15.04.2020 |
1. Проведення моніторингу за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
2. Індивідуальні консультації для учнів 8-9 класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять» https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-zoom-dlya-provedennya-distanciynih-zanyat |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі, платформа На урок
|
23 |
16.04.2020 |
1. Робота в мережі інтернет https://osvita.ua/school/lessons_summary/
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Перевірка виконання учнями тестових завдань та платформі «На Урок». |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі, сайт освіта юа |
24 |
17.04.2020 |
1. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6,8б,9 класів.
2. Робота з документацією (фіксування результатів роботи учнів). |
09.00-15.00 |
соціальні мережі, Viber |
25 |
22.04.2020 |
1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень: історія України, всесвітня історія (6,8б,9кл.).
2. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Чотири сервіси які допомагають організувати дистанційне навчання» https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yaki-dopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/ |
09.00-15.00 |
Viber, cайт школи, платформа НУШ |
26 |
23.04.2020 |
1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.
2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів.
3. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6,8б,9 класів. 4.Фіксування результатів роботи учнів. 5. Участь у вебінарі «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання». |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі, платформа Всеосвіта
|
27 |
24.04.2020 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів 6, 8б,9 класів. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Онлайн-нарада на запит адміністрації школи. 4. Опрацювання матеріалів на платформі НУШ «Як технічно організувати дистанційне навчання покрокова інструкція» |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі. |
28 |
27.04.2020 |
Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія). |
09.00-15.00 |
соціальні мережі, Viber |
29 |
28.04.2020 |
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. |
09.00-15.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
30 |
29.04.2020 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів. 2. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6, 8б, 9 класів. 3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 4. Фіксування результатів роботи учнів. |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі.
|
31 |
30.04.2020 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів. 2. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6, 8б, 9 класів. 3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4. Фіксування результатів роботи учнів. |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі. |
32 |
04.05.2020 |
Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на тиждень (перегляд відеофайлів, знайомство з онлайн-уроками з історії): 6,8б,9 класи (історія України, всесвітня історія). |
09.00-15.00 |
соціальні мережі, Viber |
33 |
05.05.2020 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів. 2. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6, 8б, 9 класів. 3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4. Фіксування результатів роботи учнів. 5. Перегляд вебінару «Онлайн-ресурси для оформлення проектної діяльності». |
09.00-15.00 |
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі |
34 |
06.05.2020 |
1. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів. 2. Розробка та розсилка тестових завдань учням 6, 8б, 9 класів. 3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. 4. Фіксування результатів роботи учнів. |
09.00-15.00 |
Viber, месенджер, у телефонному режимі.
|
35 |
07.05.2020 |
1. Перевірка учнівських робіт (6 клас) 2. Опрацювання фахової літератури. |
09.00-15.00 |
Viber, у телефонному режимі. |
36 |
08.05.2020 |
1.Упорядкування папки самоосвіти. 2. Онлайн консультації з учнями.
|
09.00-15.00 |
соціальні мережі, Viber |