Звіт
про виконану роботу під час карантину
на період з 30.03 по 24.04. 2020 р.
вчителя історії Піпаш М.І.
Відповідно до складеного плану роботи на період з 30 березня по 24 квітня 2020 року карантину було виконано більшість поставлених мною завдань.
В першу чергу зверталась увага на інформування учнів про серйозність вірусу COVID- 19 та засоби дезінфекції, а також на необхідності продовжувати навчальний процес в нових умовах, наголошувалось увага на важливості дотримання режиму дня, вживанні вітамінів. Разом з класними керівниками 8,9,10 класів було сформовані контактні групи у мережі Viber для розміщення інформації та здійснення зворотнього зв’язку між учнями і вчителем.
Кожного тижня, відповідно до розкладу уроків в умовах карантину, розроблялися та розміщувалися на сайті школи завдання з історії України та всесвітньої історії для учнів 8-10 класів. Учням 8,9,10 класів надавалася інформація пов’язана із стартом всеукраїнської онлайн школи на карантині (час, програма занять, де та як приєднатися до навчання). Розроблялися щотижневі індивідуальні плани роботи вчителя історії. Систематично проводилися індивідуальні консультації для батьків та учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання.
Робота зі шкільною документацією, зокрема з класними журналами, за проханням т. в.о. Міністра освіти Л.Мандзій була перенесена до отримання рекомендаційного листа від МОНу керівниками закладів освіти. Проте результати роботи учнів протягом звітного періоду щоденно фіксувалися вчителем у приватних повідомленнях, які надсилалися учнями до класних груп у Viber та на електронну пошту вчителя. Фотозвіти дозволили контролювати не тільки старанність та успішність учнів, а й правильність та охайність ведення учнівських зошитів. Оцінки зафіксовані вчителем та надіслані учням у повідомленнях.
Щотижня вчителем проводилось корегування календарно – тематичного планування, розроблялися та розсилалися завдання учням 8 – 10 класів згідно розкладу уроків, проводились індивідуальні консультації для учнів в онлайн – режимі. Здійснювався пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та проводилось ознайомлення з ним учнів. Підібрано інтернет- ресурси для уроків історії України та всесвітньої історії. Для учнів 8-10 класів розроблено конспекти, схеми, які містять матеріал з активізації опорних знань, пізнавальну інформацію, текстове пояснення, план роботи з підручником для складання конспекту, відеоматеріали та питання, завдання вказані в підручнику. Для глибшого засвоєння тем, що вивчалися протягом дистанційного навчання в умовах карантину рекомендовано учням використовувати відеоматеріали, інтернет-статті, онлайн тести, презентації, навчальні матеріали з поясненнями учителів всеукраїнської онлайн школи та плейлісти НУШ:
https://www.youtube.com/watch?v=7InwLLVCX54&list=PLFVSJgZgf7h- https://www.youtube.com/watch?v=6jU-hBkbStg
https://video.novashkola.ua/8-klas/istoriya-8-klas/urok-23-2/
https://www.youtube.com/watch?v=OjYbBN8oj50
https://www.youtube.com/watch?v=Q1WuB4Jbb58
https://www.youtube.com/watch?v=lCsR9w_PtL0
https://znohistory.ed-era.com/m5/l24
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temurozstrilane-vidrodzenna-131306.html
https://ranok.ictv.ua/ua/videos/21-richna-divchina-stala-najzhorstokishim-monstrom-
https://sites.google.com/view/karantin-
За означений термін дистанційного навчання під час карантину були проведені практичні заняття з історії України: «Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях» с.199 (Презентація з 5-6 слайдів) (9А,Бкл.), «Розстріляне Відродження»: доля духовно-культурного та літературно-мистецького покоління в Україні. (Презентація з 5-6 слайдів) (10А,Б кл.).
Узагальнюючі уроки з історії України за розділами: «УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО-УГОРЩИНИ в другій половині ХІХ ст.» (виконання учнями тестових завдань за QR- код с.201) - 9 А,Б класи та «Утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні». (Тест- контроль) -10-А,Б кл.
Також, з всесвітньої історії за розділом: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст». (9А,Б кл.)
Окрім практичної роботи та виконаних тестових завдань учні надсилають презентації на електронну пошту та у Viber. Зараз роботи продовжують надходити.
В плані самоосвіти було опрацьовано ряд інструкцій та методичних рекомендацій керівництва Верхньоводянської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, взято участь у анкетуванні та отримано електронний сертифікат про проходження партнерського курсу «Онлайн - сервіси для вчителя», переглянуто низку інтернет-статей на учительських сайтах та порталах «Історія та суспільствознавчі дисципліни в школі», «Всеосвіта», osvita.diia.gov.ua, http://mon-covid19.info/schools, http://zakinppo.org.ua/, матеріалами освітньої (не) конференції «Тримай п’ять, освіто!», зокрема «Онлайн EdCamp 2020: 5 рішень в умовах карантину». Переглянуто вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину», трансляцію «Як організувати освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи».
Було здійснено реєстрацію та запропоновано на о світньому сайті «Всеосвіта» зразок власного індивідуального плану та напрацьований протягом карантину навчальний матеріал.