Дата
|
Час роботи
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
27.04.2020
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
11:00 –
11:30
11:30 –
12:30
12:30 –
13:30
17:00 –
17:30
17:30 –
19:00
|
-
Корегування календарно – тематичного планування
-
Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.
-
Розміщення завдань для учнів 7, 8, 9, 10, 11 класів з історії рідного краю на сайті школи.
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Подання власних методичних розробок для участі у Всеукраїнському конкурсі для вчителів «Фантастична п’ятірка».
-
Робота із платформами для підготовки учнів до ЗНО з історії України.
-
Дистанційна перевірка завдань, виконаних учнями.
-
Розробка різнорівневих завдань з метою проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу.
|
Власні розробки
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
На Урок
Інтернет
Viber
Правознавство –
9 клас, громадянська освіта - 10 клас
|
28.04.2020
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
11:00 –
11:30
11:30 –
12:30
12:30 –
13:00
13:00 –
15:00
|
-
Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.
-
Розміщення завдань з історії для учнів 5, 10 класів та з правознавства і громадянської освіти для учнів 9, 10 класів на сайті школи.
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Подання власних методичних розробок для участі у Всеукраїнському конкурсі для вчителів «Фантастична п’ятірка».
-
Дистанційна перевірка завдань, виконаних учнями.
-
Розробка різнорівневих завдань з метою проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу.
|
Дистанційно
Власні розробки
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
На урок
Viber
Історія України – 5 клас,
Історія (інтегрований курс) – 6 клас
|
29.04.2020
|
09:00 –
09:30
09:30 –
11:00
11:00 –
11:30
11:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:00
13:00 –
13:30
13:30 –
15:00
|
-
Індивідуальні консультації для батьків учнів 6 класу.
-
Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.
-
Розміщення завдань з історії для учнів 6, 7 та з громадянської освіти для учнів 10 класу на сайті школи.
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Робота із методичною літературою «Самовдосконалення»
-
Подання власних методичних розробок для участі у Всеукраїнському конкурсі для вчителів «Фантастична п’ятірка».
-
Дистанційна перевірка завдань, виконаних учнями.
-
Розробка різнорівневих завдань з метою проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу.
|
Viber
Власні розробки
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
Бібліотека «Шкільного світу»
На Урок
Viber
Історія України –
7 клас,
Всесвітня історія –
7 клас
|
30.04.2020
|
09:00 –
10:00
10:00 –
10:30
10:30 –
11:30
11:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:00
13:00 – 13:30
13:30 –
14:00
|
-
Консультації з учнями 11 класу – Історія. Підготовка до ЗНО.
-
Розробка завдань для учнів.
-
Розміщення завдань з історії для учнів 7, 8, 9, 11 класів на сайті школи.
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Подання власних методичних розробок для участі у Всеукраїнському конкурсі для вчителів «Фантастична п’ятірка».
-
Дистанційна перевірка завдань, виконаних учнями
-
Опитування учнів про стан здоров’я.
-
Оформлення папки «Портфоліо вчителя»
|
Онлайн
Власні розробки
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
На Урок
Viber
Телефонний режим
|
04.05.2020
|
09:00 –
10:30
10:30 –
11:00
11:00 –
11:30
11:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:00
13:00 –
15:00
18:00 –
20:00
|
-
Виготовлення дидактичного матеріалу (презентацій, тестів)
-
Розміщення завдань з історії рідного краю для учнів 9, 11, 8, 10, 7 класів на сайті школи.
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
-
Опрацювання фахової та методичної літератури «Управління конфліктами в освітніх організаціях»
-
Дистанційна перевірка завдань, виконаних учнями.
-
Розробка різнорівневих завдань з метою проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу.
-
Перегляд вебінару «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання»
|
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
Viber
Бібліотека «Шкільного світу»
Viber
Історія України –
8 клас
Всесвітня історія –
8 клас
https://vseosvita.ua/webinar/igrovi-pedagogicni-prijomi-ak-probuditi-v-ucniv-interes-do-navcanna-171.html
|
05.05.2020
|
09:00 –
10:00
10:00 –
10:30
10:30 –
11:00
11:00 –
11:30
11:30 –
12:00
12:00 –
13:00
16:00 –
18:00
|
-
Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.
-
Розміщення завдань з правознавства і громадянської освіти для учнів 9, 10 класів, та з історії для учнів 10, 5 класів на сайті школи.
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Дистанційна перевірка завдань, виконаних учнями
-
Самоосвітня робота з онлайн – платформою «Критичне мислення».
-
Перегляд вебінару «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання»
|
Власні розробки
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
Viber
Онлайн
https://vseosvita.ua/webinar/pidvisenna-rivna-cifrovoi-gramotnosti-pedagogicnih-pracivnikiv-mozlivosti-platformi-vseosvita-dla-distancijnogo-navcanna-184.html
|
06.05.2020
|
09:00 –
09:30
09:30 –
11:00
11:00 –
11:30
11:30 –
12:00
12:00 –
13:00
13:00 –
13:30
16:00 –
18:00
18:00 –
20:00
|
-
Нагадування учням та батькам про основні правила безпечної поведінки в умовах карантину.
-
Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.
-
Розміщення завдань для учнів 10, 7, 6 класів на сайті школи.
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Підготовка відеоматеріалів для учнів 11 класу з історії України. Підготовка до ЗНО.
-
Дистанційна перевірка завдань, виконаних учнями.
-
Розробка різнорівневих завдань з метою проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу.
-
Переглянути вебінар «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання»
|
Viber
Власні розробки
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
Інтернет ресурси
Viber
Історія України –
9 клас
Всесвітня історія –
9 клас
https://naurok.com.ua/webinar/skrinkasti-abo-formi-i-metodi-podachi-navchalnogo-materialu-pid-chas-distanciynogo-navchannya?reg=true
|
07.05.2020
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
11:00 –
11:30
11:30 –
12:00
15:00 –
16:30
16:30 –
17:00
18:00 –
20:00
|
-
Продовжити роботу над оформленням папки «Самоосвіти»
-
Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.
-
Розміщення завдань з історії для учнів 9, 11, 8, 10, класів на сайті школи
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Дистанційна перевірка завдань, виконаних учнями.
-
Розробка різнорівневих завдань з метою проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу.
-
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
-
Переглянути вебінар «Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів»
|
Дистанційно
Власні розробки
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
Viber
Історія України –
10 клас
Всесвітня історія –
10 клас
Viber
https://naurok.com.ua/webinar/interaktivni-tehnologi-v-osviti-zaluchaemo-uchniv-u-proces-navchannya-za-dopomogoyu-internet-servisiv?reg=true
|
08.05.2020
|
09:00 –
10:00
10:00 –
10:30
10:30 –
11:00
11:00 –
11:30
11:30 –
13:00
13:00 –
13:30
13:30 –
15:30
17:00 –
19:00
|
-
Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів.
-
Розміщення завдань для учнів 9, 11, 8, 6 класів на сайті школи.
-
Робота із сайтом школи (заповнення електронних журналів)
-
Самоосвітня робота з онлайн платформою: «Уміти вчити»
-
Опитування учнів про стан здоров’я.
-
Дистанційна онлайн – перевірка завдань, виконаних учнями.
-
Розробка різнорівневих завдань з метою проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу.
-
Перегляд вебінару «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними»
|
Власні розробки
Інтернет ресурси
https://ivankivschool.e-schools.info/classes
https://ivankivschool.e-schools.info
Інтернет
Телефонний режим
Viber
Історія України –
11 клас
Всесвітня історія – 11 клас
https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-ak-instrument-perevirki-znan-v-umovah-distancijnogo-ta-stacionarnogo-navcanna-ak-zrobiti-svoi-testi-nadsucasnimi-185.html
|