Індивідуальний план роботи вчителя із 13 по 24 квітня 2020 року

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Ніколенко Наталії Олександрівни на період каринтину для учнів 2 класу на період із 13.04. по 24.04.2020 р.
Перегляд файлу

План роботи вчителя початкових класів  Ніколенко Н.О. з 13.04. по 24.04.2020р.

 

№п/п

Зміст роботи

Дата

Час роботи

1.

1.Перевірка робіт учнів за 10 квітня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі.

2. Виконання презентації " Як поводитися під час карантину в період весняних канікул" та розміщення у блозі вчителя.

2.Самоосвіта вчителя. Участь в інтернет-конференції «Мислення логічне, креативне, критичне», 10 год.

 

13.04.

 

 

8.00-9.00

 

9.00-10.00

 

10.00-13.00.

2.

1. Корекція календарно-тематичного плану.

2.Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей під час канікул у мережі Facebook.

3.Проходження онлайн- курсу «Теоретичні основи компетентнісного навчання за інтегрованим курсом «Я досліджую світ», 24 год.

 

14.04

8.00-9.00

9.00-10.00

 

10.00-14.00

3.

1. Корекція виховного плану.

2. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей до Великодня у мережі Facebook.

3.Самоосвіта вчителя. Проходження онлайн-курсу Prometheus «Впровадження інновацій в школах», 60 год.

 

15.04

8.00-9.00

9.00-10.00

 

10.00-15.00

4.

1. Створення онлайн-тестів «Множення чисел 2-5».

2.Підбір відеоуроків з української мови, математики, я досліджую світ.

3. Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу Prometheus «Освітні інструменти критичного мислення», 60 год.

4.Участь у  Всеукраїнській Віртуальній педагогічній раді «Маніпуляції в житті дитини. Фінансова грамотність".

16.04

8.00-9.00

10.00-11.00

11.00-14.00

 

14.00-16.00

5.

1. Розробка уроків для дистанційного навчання на 21 квітня.

2.Проходження тестів Віртуальної педагогічної ради за 9 квітня «Ресурси: як відновити наявні та які використовувати для ефективного дистанційного навчання».

3. Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу Prometheus «Дизайн мислення в школі», 30 год

17.04

8.00.-9.30.

9.30-10.00

 

 

10.00-14.00

6.

1. Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі.

2. Підбір та розміщення цікавого пізнавального та дидактичного  матеріалу для дітей у мережі Facebook.

3. Розробка уроків для дистанційного навчання на 22 квітня, підбір творчих вправ.

4. Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу Prometheus «Освітні інструменти критичного мислення»,60 год.

21.04

8.00 – 9.00

 

9.00-10.00

 

10.00-11.30

 

11.30-14.30

7.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 21 квітня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 22 квітня.

4. Розробка уроків зукраїнської мови, математики,я досліжую світ, образотворчого мистецтва  для дистанційного навчання на 23 квітня, підбір відеоматеріалу.

5.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу Prometheus «Медіаграмотність для освітян», 60 год.

22.04

8.00-9.00

 

9.00-10.00

 

10.00-10.30

 

10.30-12.30

 

 

12.30- 15.30

8.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 22 квітня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 23 квітня,  використання LearningApps.org

4. Розробка уроків з української мови, математики, фізичної культури для дистанційного навчання на 24 квітня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики.

5.Самоосвіта. Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді.

6. Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів»

23.04

8.00-9.00

 

9.00-10.00

 

10.30-11.00

 

11.00-12.30

 

 

12.30-14.00

 

14.00-16.00

9.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 23 квітня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 24 квітня, використання LearningApps.org.

 Підбір та розміщення цікавого пізнавального та дидактичного  матеріалу для дітей у мережі Facebook.

4. Розробка уроків з Я досліджую світ,  української мови, математики ,для дистанційного навчання на 27 квітня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з української мови.

5.Самоосвіта.Проходження онлайн-курсу EdEra «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими потребами», 30 год.

24.04

8.00-9.00

 

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

 

 

 

11.00-12.00

 

12.00-15.00

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку