8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів на час призупинення освітнього процесу з 25.05. по 29.05.2020 (3 клас)

Про матеріал
Індивідуальний план роботи на час призупинення освітнього процесу з 25.05. по 29.05.2020 (навантаження ____25___ кількість годин) вчителя Підлиманської ЗОШ І-ІІ ступенів – філії ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області ім.. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Перегляд файлу

Індивідуальний  план роботи

на час призупинення освітнього процесу з  25.05. по 29.05.2020

(навантаження ____25___ кількість годин)

вчителя Підлиманської ЗОШ І-ІІ ступенів – філії ООЗ

«Борівська ЗОШ    І-ІІІ ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області

ім.. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»

 

Шеремет Ольги Іванівни

 

з/п

 

Вид діяльності

 

Примітка про виконання

25.05.2020.(08.30 – 12.30) вказуємо час відповідно до навантаження

 

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

 

7

Розміщення завдань  та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас»)

 

Індивідуальні консультації з учнями та батьками щодо виконання завдань.

 

Робота зі шкільною документацією.

 

Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber).

 

Підбір та використання  відеоматеріалів  для використання  на уроках у 3 класі.

 

Викладення цікавих розвиваючих завдань у мережу Viber для учнів  3 класу .

 

Розміщення власних авторських матеріалів в мережі Internet на сайті  «На урок», «Всеосвіта».

 

26.05.2020.(08.30 – 12.30)

1

 

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

Розміщення завдань  та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас»)

 

Консультації для батьків та дітей по телефону та в соціальній мережі Viber.

 

Самоосвіта. Перегляд блогів та сайтів вчителів початкових класів. Підбір матеріалів до наступних занять.

 

Наповнення власного сайту та Google диску матеріалами.

 

Перевірка виконаних завдань, надання консультацій щодо помилок (телефонний режим, Viber).

 

Робота зі шкільною документацією.

 

Самоосвіта. Перегляд вебінару «Онлайн – тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання» (освітній сайт «На урок»)

 

27.05.2020.(08.30 – 12.30)

1

 

 

2

3

 

4

 

5

 

6

Розміщення завдань  та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас»)

 

Індивідуальні консультації для учнів в телефонному режимі.

 

Корекція календарно – тематичного планування.

 

Робота зі шкільною документацією.

 

Відпрацювання навичок роботи з комп’ютерною технікою.

 

Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Підбір матеріалів до наступних занять.

 

28.05.2020.(08.30 – 12.30)

1

 

 

2

 

3

 

 

 

 

 

4

 

5

 

6

Розміщення завдань  та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас»)

 

Онлайн – спілкування з адміністрацією школи.

 

Бесіда – інструктаж з учнями 3 класу (в телефонному режимі, соціальна мережа Viber) щодо запобігання дитячого травматизму та збереження здоров'я під час літніх канікул.

 

Робота зі шкільною документацією.

 

Заповнення «Табелів успішності».

 

Розміщення власних авторських матеріалів в мережі Internet на сайті  «На урок»

 

29.05.2020.(08.30 – 12.30)

1

 

 

2

 

 

 

 

3

 

4

 

 

5

 

 

Розміщення завдань  та відеоматеріалів для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber група «3 клас»)

 

Перегляд відео «Правила для учнів 1-4 класів» (на ютубі)

Бесіда – інструктаж з учнями 3 класу (в телефонному режимі) про запобігання дитячого травматизму та збереження здоров'я під час літніх канікул.

 

Привітання учнів із закінченням навчального року (через соціальну мережу Viber).

 

Передача учням та батькам документів про закінчення навчального року. (індивідуально, через соціальну мережу Viber).

 

Робота зі шкільною документацією.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 травня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку