Індивідуальний план вчителя СПО

Про матеріал
Індивідуальний план режимного вихователя та вчителя СПО під час дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи на час карантину режимного вихователя та вчителя СПО

 з 06.04.2020 по 24.04. 2020

-------------------------------------------

№ з/п

Дата

Форма та зміст роботи

Час роботи

Примітки

1.

06.04

- Проходження дистанційних курсів на платформі Prometheus

 

09.00 – 11.30

 

Дистанційний курс

«4 кроки до здорового харчування»

 

3.

07.04

Робота в дистанційному режимі:

- Підвищення кваліфікації дистанційно: проходження вебінару «Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я учасників освітнього процесу».

- Опрацювання фахової літератури.

 

09.00 – 11.00

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі з групою «Сонечки»

 

Онлайн - вебінар

 

4.

08.04

 - Підбірка завдань для учнів 8-Б, 9-Б класів.

- Разом з вчителем виготовлення дидактичного матеріалу для дітей класу.

- Перегляд  новин у соціальній мережі  Viber у групі «Сонечки» (постійно).

 

09.00 – 11.00

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

5.

09.04

- Опрацювання фахової онлайн-літератури.

- Адаптація матеріалу для учнів.

- Підбірка матеріалів для ранкових оздоровчих хвилинок з інтернованими дітьми.

09.00 -11.00

 

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

 

 

 

 

 

6.

10.04

- Розробка завдань з предмету СПО.

- Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти.

09.00 -11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

 

 

13.00 -14.00

 

 

Календарно-тематичне планування з СПО(8-9 – Б класи)

 

 

7.

13.04

-«Академія розвитку особистості» Корисно, а головне, весело!!! - ігри для покращення координації- Повідомленняз авдань з предмету СПО.

-Консультування дітей з предмету(допомога класних керівників).

- Робота над індивідуальною программою розвитку.

 

09.00 -11.00

 

 

 

11.00 -12.00

 

 

https://vseosvita.ua

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

Viber, у телефонному режимі

8.

14.04

Робота в дистанційному режимі.

- Підвищення кваліфікації дистанційно: перегляд Всеукраїнського онлайн-семінару «Психологічна служба в системі освіти України».

 

09. 00 -13.00

 

 

 

 

 

 

Відеозапис за посиланням:

https://youtu.be/gCH_qlPvXdA

 

9.

15.04

- Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

- Виготовлення дитактичного матеріалу до уроку СПО.

09.00 – 12.00

 

12.00 – 14.00

У телефонному режимі

 

10.

16.04

- Керування дистанційним навчанням учнів8-Б  класу.

- Консультування класних керівників.

 

09.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

 

 

 

У телефонному режимі

 

 

11.

17.04

- Систематизація матеріалів з предмету СПО.

- Робота з сайтом ЧІПО.

09.00 -11.00

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

12.

21.04

- Консультація для батьків «ТОП-9 ідей, чим зайняти дитину вдома» (в онлайн -режимі).

- Робота зі шкільною документацією.

09.00 – 09.30

 

09.30 -10.30.

 

 

https://osvitanova.com.

13.

22.04

- Контроль за виконанням завдань дітьми.

- Виготовлення дидактичного матеріалу до уроку СПО.

- Індивідуальні консультації учнів, які потрубують допомоги при дистанційному навчанні.

09.00 – 10.00

 

10.00 -12.00

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

14.

23.04

- Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення».

- Перегляд вебінару на тему: «Не страшна інклюзія: особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».

 

09.00-10.00

 

 

 

 

10.00 – 11.00

 

 

 

https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya

 

 

 

 

https://naurok.com.ua/

15.

24.04.

- Корекція календарно-тематичного планування з навчально-виховної роботи на квітень-травень.

3.Підготовка групи до навчально-виховного процесу в квітні.

 

09.00 -12.00

 

 

12.00 -12.30

 

 

 

 

 

Viber, у телефонному режимі

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
1063
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку