Індивідуальний урок для дитини з порушенням інтелектуального розвитку. Тема: Розвиток координаційних здібностей.

Про матеріал
Завдання: 1. Розвиток та збільшення обсягу довготривалої пам‘яті. 2. Розвиток аналітико-синтетичного типу сприймання. 3. Розвиток кінетичного та кінестетичного сприйняття. 4. Розвиток просторового орієнтування. 5. Розвиток координації рухів. 6. Формування здатності зберігати рівновагу в статичних положеннях і в русі. 7. Розвиток швидкості реакції. 8. Розвиток зорового контролю виконання рухової дії. 9. Розвиток рухових якостей (спритності). 10. Розвиток фіксуючого мовлення. Оздоровчі: 1. Закріплення навички правильної постави. Виховні: 1. Виховання навичок адекватної поведінки, дисциплінованості, організованості. 2. Корекція адекватності емоційних реакцій.
Перегляд файлу

План-конспект індивідуального уроку

для учня 5 класу з порушенням інтелектуального розвитку

Дата проведення:

 

Тема: Розвиток координаційних здібностей. 

Завдання:

  1. Розвиток та збільшення обсягу довготривалої пам‘яті.
  2. Розвиток аналітико-синтетичного типу сприймання.
  3. Розвиток кінетичного та кінестетичного сприйняття.
  4. Розвиток просторового орієнтування.
  5. Розвиток координації рухів.
  6. Формування здатності зберігати рівновагу в статичних положеннях і в русі.
  7. Розвиток швидкості реакції.
  8. Розвиток зорового контролю виконання рухової дії.
  9. Розвиток рухових якостей (спритності).
  10. Розвиток фіксуючого мовлення.

Оздоровчі:

  1. Закріплення навички правильної постави.

 

Виховні:

     1.  Виховання навичок адекватної поведінки, дисциплінованості, організованості.

     2.  Корекція адекватності емоційних реакцій.

Місце проведення: м’яка спортивна зала

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно -методичні вказівки

І.ВСТУПНА ЧАСТИНА

 

Звукове дихання.

Ха-дихання лежачи.

 Динамічні дихальні вправи.

Ритмічне дихання.

Підготовче дихання

В.п.  ноги нарізно.

Вдих – підняти руки через сторони вгору до горизонтального положення, поволі прогнутися назад. Зімкнути руки за потилицею, випнути груди, відхилити голову трохи назад. Цю позу набути без будь-якого напруження м’язів. Видих – енергійно, щоб якомога більше звільнити легені від повітря. Вдих – повільно, глибоко. Спочатку можна робити довільно, а потім по рахунку. Вдих виконується протягом 6-7 с (поступово, починаючи з 2 с), заповнюючи нижні, а потім і верхні відділи легень. Видих – у такій же послідовності, виконується протягом 6-7 с (поступово, починаючи з 2 с).

Ритмічне дихання

В.п. сидячи.

Випростатись, розслабити м’язи. Енергійно видихнути. Вдих – глибокий, відраховуючи приблизно 6 пульсових одиниць. Видих – так само, відраховуючи приблизно 6 пульсових одиниць. Дихання стає пульсуюче, але безперервне, з невеликими хвилеподібними затиханнями між окремими ударами пульсу. Кожен вдих виконувати протягом стількох пульсових одиниць (ударів серця), як і видих.

Дихання для зміцнення нервової системи

В.п. о.с.; руки вздовж тулуба.

1. Енергійний видих.

2. З повільним вдихом (як при повному диханні йогів) піднести поволі  руки вперед до горизонтального рівня, обертаючи долоні вгору.

3. Затримати дихання (5 с). Повільно (протягом 1-2 с) сильно стиснути пальці в кулаки. Повільно зігнути руки в ліктях, наближаючи стиснуті кулаки до плечей (руки згинати з великим зусиллям, ніби долаючи значний опір).

4. Видих. Одночасно з видихом випрямити руки, розтиснути кулаки, опускаємо розслаблені руки донизу, нахиляючись уперед. Розслабитись.

Повторити 1-2-3 рази.

 

II  ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА.

Комплекс з м'ячем

1. В.п.- стійка ноги нарізно, м'яч вниз. 1-2 - піднятися на носки, м'яч вгору, потягнутися - вдих; 3-4 - В.п.- видих.

2. В.п.- о. с, м'яч вниз. 1-2 - присід, м'яч вперед - вдих; 3-4 - В.п.- видих.

3. В.п.- стійка ноги нарізно, м'яч вниз. 1 - м'яч вгору; 2 - нахил вперед, торкнутися м'ячем підлоги; 3 - випрямитися, м'яч вгору; 4 - в. п.

4. В.п.- упор сидячи ззаду, м'яч між ступнями. 1-2 - зігнути ноги з м'ячем; 3-4 - в. п.

5. В.п.- стійка ноги нарізно, м'яч вперед. 1 - поворот тулуба направо; 2 - в. п.; 3-4 - теж наліво.

6. В.п.- о. с, м'яч вниз. 1 - стрибок на місці, м'яч до грудей; 2 - стрибок на місці, м'яч вниз.

 

Вимірювання ЧСС

 

6 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хвилина

 

 

Фронтальний метод проведення.

Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод проведення.

Слідкувати за темпом, правильністю виконання вправи.

ІІI ОСНОВНА ЧАСТИНА.

 

  1. Вис стоячи позаду.
  2. Вис стоячи зігнувшись.
  3. Вис присівши позаду.

 

hello_html_f9448ba.jpg

Махи ногами (вперед, назад, вбік) у в.п. сидячи, лежачи, стоячи біля опори.

Вимірювання ЧСС

20 хвилин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хвилина

Фронтальний метод проведення.

Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи. Звернути увагу на положення рук. Піднімаючи ноги, коліна не згинати. Виконати у середньому темпі

ІІІI ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

 

Вправи на розслаблення, зняття психоемоційного напруження

І. В.п. - лежачи на спині, руки витягнуті над головою, очі заплющені. Максимально витягнути руки за голову, а ноги в протилежний бік, при цьому підошви стоп мають дивитися вперед, а пальці – вгору. Виконувати з напруженням (10 с). Пауза, розслабитись (30 с).

ІІ. «Поза візника»:  сісти на край так, щоб гомілки були перпендикулярні до підлоги, а стопи стояли на ширині плечей; при цьому руки, зціплені в замок, опустити між ногами; плечі та голова повинні звисати, очі заплющені. Дихання діафрагмальне, неглибоке.

Вимірювання ЧСС

Домашнє завдання

5 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хвилина

Фронтальний метод проведення.

Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи.

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку