План-конспект індивідуального уроку
для учня 5 класу з порушенням інтелектуального розвитку
Дата проведення:
Тема: Розвиток координаційних здібностей.
Завдання:
Оздоровчі:
Виховні:
1. Виховання навичок адекватної поведінки, дисциплінованості, організованості.
2. Корекція адекватності емоційних реакцій.
Місце проведення: м’яка спортивна зала
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно -методичні вказівки |
І.ВСТУПНА ЧАСТИНА
Звукове дихання. Ха-дихання лежачи. Динамічні дихальні вправи. Ритмічне дихання. Підготовче дихання В.п. ноги нарізно. Вдих – підняти руки через сторони вгору до горизонтального положення, поволі прогнутися назад. Зімкнути руки за потилицею, випнути груди, відхилити голову трохи назад. Цю позу набути без будь-якого напруження м’язів. Видих – енергійно, щоб якомога більше звільнити легені від повітря. Вдих – повільно, глибоко. Спочатку можна робити довільно, а потім по рахунку. Вдих виконується протягом 6-7 с (поступово, починаючи з 2 с), заповнюючи нижні, а потім і верхні відділи легень. Видих – у такій же послідовності, виконується протягом 6-7 с (поступово, починаючи з 2 с). Ритмічне дихання В.п. сидячи. Випростатись, розслабити м’язи. Енергійно видихнути. Вдих – глибокий, відраховуючи приблизно 6 пульсових одиниць. Видих – так само, відраховуючи приблизно 6 пульсових одиниць. Дихання стає пульсуюче, але безперервне, з невеликими хвилеподібними затиханнями між окремими ударами пульсу. Кожен вдих виконувати протягом стількох пульсових одиниць (ударів серця), як і видих. Дихання для зміцнення нервової системи В.п. о.с.; руки вздовж тулуба. 1. Енергійний видих. 2. З повільним вдихом (як при повному диханні йогів) піднести поволі руки вперед до горизонтального рівня, обертаючи долоні вгору. 3. Затримати дихання (5 с). Повільно (протягом 1-2 с) сильно стиснути пальці в кулаки. Повільно зігнути руки в ліктях, наближаючи стиснуті кулаки до плечей (руки згинати з великим зусиллям, ніби долаючи значний опір). 4. Видих. Одночасно з видихом випрямити руки, розтиснути кулаки, опускаємо розслаблені руки донизу, нахиляючись уперед. Розслабитись. Повторити 1-2-3 рази.
II ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА. Комплекс з м'ячем 1. В.п.- стійка ноги нарізно, м'яч вниз. 1-2 - піднятися на носки, м'яч вгору, потягнутися - вдих; 3-4 - В.п.- видих. 2. В.п.- о. с, м'яч вниз. 1-2 - присід, м'яч вперед - вдих; 3-4 - В.п.- видих. 3. В.п.- стійка ноги нарізно, м'яч вниз. 1 - м'яч вгору; 2 - нахил вперед, торкнутися м'ячем підлоги; 3 - випрямитися, м'яч вгору; 4 - в. п. 4. В.п.- упор сидячи ззаду, м'яч між ступнями. 1-2 - зігнути ноги з м'ячем; 3-4 - в. п. 5. В.п.- стійка ноги нарізно, м'яч вперед. 1 - поворот тулуба направо; 2 - в. п.; 3-4 - теж наліво. 6. В.п.- о. с, м'яч вниз. 1 - стрибок на місці, м'яч до грудей; 2 - стрибок на місці, м'яч вниз.
Вимірювання ЧСС
|
6 хвилин
6 хвилин
1 хвилина |
Фронтальний метод проведення. Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи.
Фронтальний метод проведення. Слідкувати за темпом, правильністю виконання вправи. |
ІІI ОСНОВНА ЧАСТИНА.
Махи ногами (вперед, назад, вбік) у в.п. сидячи, лежачи, стоячи біля опори. Вимірювання ЧСС |
20 хвилин.
1 хвилина |
Фронтальний метод проведення. Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи. Звернути увагу на положення рук. Піднімаючи ноги, коліна не згинати. Виконати у середньому темпі |
ІІІI ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.
Вправи на розслаблення, зняття психоемоційного напруження І. В.п. - лежачи на спині, руки витягнуті над головою, очі заплющені. Максимально витягнути руки за голову, а ноги в протилежний бік, при цьому підошви стоп мають дивитися вперед, а пальці – вгору. Виконувати з напруженням (10 с). Пауза, розслабитись (30 с). ІІ. «Поза візника»: сісти на край так, щоб гомілки були перпендикулярні до підлоги, а стопи стояли на ширині плечей; при цьому руки, зціплені в замок, опустити між ногами; плечі та голова повинні звисати, очі заплющені. Дихання діафрагмальне, неглибоке. Вимірювання ЧСС Домашнє завдання |
5 хвилин
1 хвилина |
Фронтальний метод проведення. Слідкувати за поставою, темпом, правильністю виконання вправи. |