Інформація про адаптацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння, очікувані результати навчання.
1 семестр
Навчальний предмет: Міжгалузевий інтегрований курс STEM (5 клас)
Зміст навчального матеріалу. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів |
Очікувані результати навчання (короткотривалі та довготривалі цілі) |
Моніторинг результатів навчання |
Вступ Що таке STEM – освіта?Які бувають професії? STEM- професії. STEM- галузі.
Що таке Проект? Ознаки проекту? Резюме проєкту? Проект створення шкільного STEM-центру?
Шлях до успіху. Мій найважливіший проект. Поняття проєкту. Проєкт « Шлях до успіху».
Тема « Я у школі. Моя школа. Мій клас». Я у закладі освіти та класі. Моя школа – це люди, які мене оточують.
Я, мої друзі, мої вчителі, люди які мене оточують у школі та піклуються про мене. Кількісний та якісний склад учасників освітнього процесу.
Професії сучасної школи. Умови та засоби навчання. Еволюція засобів навчання.
Проблема енергоефективності школи в епоху цифрових засобів навчання . Проєкт «Енергоефективна школа»
Моя школа: територія та будівля. Маштаб. План-схема приміщення та території. Карта. Шкільне подвір’я та будівля на картах.
Проєкти « Макет власної школи», « Мій клас», « Навчальний кабінет моєї школи».
Школа майбутнього. Яким я бачу вчителя та учня. Яким стане урок майбутнього. Проєкт « Школа майбутнього».
Тема « Я у Всесвіті» Об’єкти Всесвіту. Оптичні прилади, що дозволяють вивчити Всесвіт. Проєкти « Виготовлення зоряного метелика».
Виготовлення оптичних приладів для знайомства з зірковим небом. Освоєння, історія космосу. Члени екіпажу.
Виготовлення моделі ракети або космічної станціїї. Виконання проєкту « Космічний апарат по арбіті».
Небезпечні фактори космосу. Захист космонавтів. Проєкт « Професії космосу сьогодні та у майбутньому».
Знання, уміння та навички, необхідні працівникам космічної галузі. Україна космічна. Космічні професії.
Урок узагальнення знань. Контрольна робота.
|
Розуміє значення акроніму STEM Знає професії, галузі економіки, які відносяться до STEM .
Пояснює, з допомогою асистента що таке «Проєкт». Розрізняє типи проектів.
Формує з допомогою асистента мету та завдання проекту. Аналізує власний розвиток як головний проєкт життя.
Знає, професії у школі, чим займаються шкільні працівники. Розуміє роль освіти в житті людини.
Оцінює, кількісний склад колективу закладу. Професійні якості, необхідні для роботи в школі.
Називає професії, які відносяться до освітньої галузі.
Презентує проєкт, з допомогою асистента.
Пояснює, з допомогою асистента, що таке маштаб, карту, план, макет. Вимірює з допомогою асистента розміри приміщення, вимірює територію школи.
Створює медіа продукти( зображення, анімацію…)за допомогою онлайн ресурсів. Презентує проєкт, з допомогою асистента.
Пояснює з допомогою асистента, будову Всесвіту та сонячної системи. Знає оптичні прилади за спостереженнями за об’єктами неба. Знає часткоао історію космосу. Має уявлення про літальні космічні апарати.
Пояснює з допомогою асистента рух космічних тіл.
Знає професії космічної галузі. Презентує проєкт з допомогою асистента.
Пояснює, що таке космічна галузь. Називає космічні професії. Презентує проєкт з допомогою асистента.
Довготривалі цілі: - Вільне володіння державною мовою; - розвивати образне мислення, творчу уяву |
|