Індивідульний навчальний план

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план, міжгалузевого інтегрованого курсу STEM (5 клас) для дітей з ООП
Перегляд файлу

Інформація про адаптацію  змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння, очікувані результати навчання.

1 семестр

Навчальний предмет: Міжгалузевий інтегрований курс  STEM (5 клас)

 

Зміст навчального матеріалу.

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Очікувані результати навчання

(короткотривалі та довготривалі цілі)

Моніторинг результатів навчання

 Вступ

Що таке  STEM – освіта?Які бувають професії?  STEM- професії.  STEM- галузі.

 

 

 

Що таке Проект? Ознаки проекту? Резюме проєкту? Проект створення шкільного  STEM-центру?

 

Шлях до успіху. Мій найважливіший проект. Поняття проєкту. Проєкт « Шлях до успіху».

 

Тема « Я у школі. Моя школа. Мій клас».

 Я у закладі освіти та класі. Моя школа – це люди, які мене оточують.

 

 

Я, мої друзі, мої вчителі, люди які мене оточують у школі та піклуються про мене. Кількісний та якісний склад учасників освітнього процесу.

 

Професії сучасної школи. Умови та засоби навчання. Еволюція засобів навчання.

 

Проблема енергоефективності школи в епоху цифрових засобів навчання . Проєкт «Енергоефективна школа»

 

Моя школа: територія та будівля. Маштаб. План-схема приміщення та території. Карта. Шкільне подвір’я та будівля на картах.

 

 

Проєкти « Макет власної школи», « Мій клас», « Навчальний кабінет моєї школи».

 

 

Школа майбутнього. Яким я бачу вчителя та учня. Яким стане урок майбутнього. Проєкт « Школа майбутнього».

 

Тема « Я у Всесвіті»

Об’єкти Всесвіту. Оптичні прилади, що дозволяють вивчити Всесвіт. Проєкти « Виготовлення зоряного метелика».

 

 

Виготовлення оптичних приладів для знайомства з зірковим небом. Освоєння, історія космосу. Члени екіпажу.

 

Виготовлення моделі ракети або космічної станціїї. Виконання проєкту « Космічний апарат по арбіті».

 

Небезпечні фактори космосу. Захист космонавтів. Проєкт « Професії космосу сьогодні та у майбутньому».

 

Знання, уміння та навички, необхідні працівникам космічної галузі. Україна космічна. Космічні професії.

 

Урок узагальнення знань. Контрольна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміє значення акроніму  STEM 

Знає професії, галузі економіки, які відносяться до STEM .

 

Пояснює,  з допомогою асистента що таке «Проєкт». Розрізняє типи проектів.

 

 

Формує  з допомогою асистента мету та завдання проекту. Аналізує власний розвиток як головний проєкт життя.

 

 

 

Знає, професії у школі, чим займаються шкільні працівники. Розуміє роль освіти в житті людини.

 

Оцінює, кількісний склад колективу закладу. Професійні якості, необхідні для роботи в школі.

 

Називає професії, які відносяться до освітньої галузі.

 

Презентує проєкт, з допомогою асистента.

 

 

 

 

Пояснює, з допомогою асистента, що таке маштаб, карту, план, макет. Вимірює з допомогою асистента  розміри приміщення, вимірює територію школи.

 

Створює медіа продукти( зображення, анімацію…)за допомогою онлайн ресурсів.

Презентує проєкт, з допомогою асистента.

 

 

 

 

 

Пояснює з допомогою асистента, будову Всесвіту та сонячної системи.

Знає оптичні прилади за спостереженнями за об’єктами неба.

Знає часткоао історію космосу.

Має уявлення про літальні космічні апарати.

 

Пояснює з допомогою асистента рух космічних тіл.

 

 

 

Знає професії космічної галузі. Презентує проєкт з допомогою асистента.

 

 

Пояснює, що таке космічна галузь. Називає космічні професії.

Презентує проєкт з допомогою асистента.

 

 

Довготривалі цілі:

- Вільне володіння державною мовою;

- розвивати образне мислення, творчу уяву

 

 

docx
Пов’язані теми
НУШ (середня школа), Інші матеріали
Інкл
Додано
8 грудня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку