Індивідульний навчальний план для дітей з ООП

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план для 9 класу з курсу хімії, для дітей з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння, очікувані результати навчання.

I семестр

Навчальний предмет: Хімія (9 клас)

Відповідальний за  модифікацію навчальної програми:

 

Зміст навчального матеріалу.

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом МОН України від (

 

Очікувані результати навчання

(короткотривалі та довготривалі цілі)

Моніторинг результатів навчання

Повторення. Склад і властивості основник класів неорганічних сполук.

Повторення. Склад і властивості основник класів неорганічних сполук.

Тема1 Розчини

Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та Істинні розчини

Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок

Насичені і ненасичені розчини

Теплові явища

Розрахункові задачі

Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти

Ступінь електролітичної дисоціації

Поняття про розчин

Реакції обміну між розчинами електролітів

Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу

Інструктаж з БЖД Практична робота1 Реакції обміну між розчинами електролітів

Гідроксид-іони

Інструктаж з БЖД Практична робота2 Розв’язання експерементальних задач

Узагальнення

Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагенів

Ступінь окиснення

Окисно-відновлювальні реакції

Окисно-відновлювальні реакції

Екзотермічні й ендотермічні  реакції

Швидкість хімічної реакції

Інструктаж з БЖД Практична робота3 Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій

Узагальнення

Контрольна робота1

 

Учень: розуміє, що таке хімія, що вона вивчає.

З допомогою вчителя наводить 1 або 2 приклади неорганічних сполук.

 

 

З допомогою вчителя пояснює:

-що таке вода,

-водневий зв’язок,

-теплові явища…

 

З допомогою вчителя, наводить приклади:

-Електролітів та неектролітів

Розрізняє:

-Розчин

-Насичені і ненасичені розчини (з допомогою вчителя)

 

 

 

Описує:

-лабораторні досліди, з допомогою вчителя

 

 

Розв’язує:

Найпростіші екперементальні завдання (задачі), тільки з допомогою вчителя

 

Довготривалі цілі:

- Розвиток вміння аналізувати та порівнювати навчальний матеріал.

- Розвиток вміння працювати за зразком.

- Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Інкл
Додано
11 грудня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку