Інформація про модифікацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння, очікувані результати навчання.
I семестр
Навчальний предмет: Хімія (9 клас)
Відповідальний за модифікацію навчальної програми:
Зміст навчального матеріалу. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом МОН України від (
|
Очікувані результати навчання (короткотривалі та довготривалі цілі) |
Моніторинг результатів навчання |
Повторення. Склад і властивості основник класів неорганічних сполук. Повторення. Склад і властивості основник класів неорганічних сполук. Тема1 Розчини Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та Істинні розчини Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок Насичені і ненасичені розчини Теплові явища Розрахункові задачі Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти Ступінь електролітичної дисоціації Поняття про розчин Реакції обміну між розчинами електролітів Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу Інструктаж з БЖД Практична робота1 Реакції обміну між розчинами електролітів Гідроксид-іони Інструктаж з БЖД Практична робота2 Розв’язання експерементальних задач Узагальнення Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагенів Ступінь окиснення Окисно-відновлювальні реакції Окисно-відновлювальні реакції Екзотермічні й ендотермічні реакції Швидкість хімічної реакції Інструктаж з БЖД Практична робота3 Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій Узагальнення Контрольна робота1 |
Учень: розуміє, що таке хімія, що вона вивчає. З допомогою вчителя наводить 1 або 2 приклади неорганічних сполук.
З допомогою вчителя пояснює: -що таке вода, -водневий зв’язок, -теплові явища…
З допомогою вчителя, наводить приклади: -Електролітів та неектролітів Розрізняє: -Розчин -Насичені і ненасичені розчини (з допомогою вчителя)
Описує: -лабораторні досліди, з допомогою вчителя
Розв’язує: Найпростіші екперементальні завдання (задачі), тільки з допомогою вчителя
Довготривалі цілі: - Розвиток вміння аналізувати та порівнювати навчальний матеріал. - Розвиток вміння працювати за зразком. - Розвиток вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.
|
|