Калита О.В., вчитель інформатики
Позакласний захід на тему: «Інформаційний калейдоскоп» для учнів 2-х класів
Мета виховна: виховання почуттів дружби та взаєморозуміння;
навчальна: навчання швидко знаходити вірну відповідь на поставлене запитання, а також логічно мислити при виборі відповідей;
розвиваюча: розвивання спритності, творчої активності.
Форма проведення: змагання.
Обладнання: презентація "Інформаційний калейдоскоп", роздатковий матеріал, 3 аркуші паперу формату А4.
Хід змагання
Розпочинаємо інтелектуально-розважальну гру „Інформаційний калейдоскоп”. Красива, гарна, приваблива назва, добре знайоме з дитинства слово. Хто із вас не тримав в руках цієї іграшки, в захопленні не спостерігав, як змінюються в ній форми і кольори загаткових скелець! В нашій грі теж змінюватимуться кольори-завдання. Ми будемо подорожувати від станції до станції, які мають такі чудові назви: „Словесна”, „Художня”, „Друкарська”, „Ерудит”, «Загадкова», «Відгадайка», «Музична». І всі чекатимемо, як у калейдоскопі, чогось кращого і незвичайного.
Ведучий: На цій станції зупинилися найкращі знавці термінів інформатики. Я, впевнена, що ви дуже гарно справитесь із завданням.
Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики.
ОРМОНІТ ______________________ ЙТАС __________________________
ТЕРИНПР ______________________ ЕМДМО ________________________
ТЕРІННЕТ ______________________ ШИАМ _________________________
ЕРУЗБРА _______________________ СДКИ __________________________
Відповіді: сайт, монітор, принтер, модем, інтернет, браузер, миша, диск.
Ведучий: Назва станції говорить про те, що на ній зупинилися ті, хто вміє малювати. Слухаємо уважно завдання.
Завдання: за 5 хвилин намалювати ялинку. Чим більше прикрас на ялинці, тим краще.
Ведучий: Поки представники команд виконують завдання проведемо вікторину.
Ведучий: Назва станції „Ерудит”. Що означає це слово? Ерудит — це людина, яка має глибокі всебічні знання, людина, яка начитана, котра багато знає. Виходячи з цього, ви розумієте, які учасники зупинились на станції під такою назвою. Яке ж завдання їх чекає? А ось таке: Кожна команда дасть відповідь на 5 питань.
Якщо на запитання не відповідає одна команда, відповідь може дати інша. Виграє той, у кого найбільше правильних відповідей. Будьте уважні. Отже, починаємо.
1 команда
2 команда
Ведучий: Зараз ми зупинимось на станції «Словесна». Кожна команда повинна скласти зі слова «інформатика» слова. Виграє та команда, яка більше складе слів.
(Фізкультхвилинка)
Ведучий: Зараз ми зупинимось на станції «Загадковій». Пригадаємо правила поведінки в комп’ютерному класі. Кожна команда повинна скласти з двох частин правила поведінки в комп’ютерному класі. Виграє та команда, яка першою складе усі правила.
Розпочинати роботу за комп’ютером із дозволу вчителя.
Торкатися екрана монітора руками не можна.
Не торкайся дротів та задньої панелі монітора.
Повільно рухайся в комп’ютерному класі.
Не клади речі на клавіатуру.
Працюй за комп’ютером чистими та сухими руками.
Роби фізкультхвилинки після роботи за комп’ютером.
Відстань від екрана монітора 50-60 см.
Тримай спину рівно, руки на столі, ноги на підлозі.
Натискай на клавіатуру плавно.
Ведучий: За 5 хвилин потрібно у текстовому редакторі надрукувати текст. Відкрийте конверти і розпочинайте. В кого текст буде складатися з більшої кількості слів, той переможе. Увага звертається на розділові знаки та помилки.
Текст для друку
Правила безпечної роботи в Інтернеті
Не відкривай сайти без дозволу дорослих.
Не розголошуй приватну інформацію.
ОРМОНІТ ______________________ ЙТАС __________________________
ТЕРИНПР ______________________ ЕМДМО ________________________
ТЕРІННЕТ ______________________ ШИАМ _________________________
ЕРУЗБРА _______________________ СДКИ __________________________
ОРМОНІТ ______________________ ЙТАС __________________________
ТЕРИНПР ______________________ ЕМДМО ________________________
ТЕРІННЕТ ______________________ ШИАМ _________________________
ЕРУЗБРА _______________________ СДКИ __________________________
ОРМОНІТ ______________________ ЙТАС __________________________
ТЕРИНПР ______________________ ЕМДМО ________________________
ТЕРІННЕТ ______________________ ШИАМ _________________________
ЕРУЗБРА _______________________ СДКИ __________________________
ОРМОНІТ ______________________ ЙТАС __________________________
ТЕРИНПР ______________________ ЕМДМО ________________________
ТЕРІННЕТ ______________________ ШИАМ _________________________
ЕРУЗБРА _______________________ СДКИ __________________________
ОРМОНІТ ______________________ ЙТАС __________________________
ТЕРИНПР ______________________ ЕМДМО ________________________
ТЕРІННЕТ ______________________ ШИАМ _________________________
ЕРУЗБРА _______________________ СДКИ __________________________
Розпочинати роботу за комп’ютером із дозволу вчителя. |
Торкатися екрана монітора руками не можна. |
Не торкайся дротів та задньої панелі монітора. |
Не клади речі на клавіатуру. |
Працюй за комп’ютером чистими та сухими руками. |
Роби фізкультхвилинки після роботи за комп’ютером. |
Тримай спину рівно, руки на столі, ноги на підлозі. |
Натискай на клавіатуру плавно. |
Відстань від екрана монітора 50-60 см. |
Повільно рухайся в комп’ютерному класі. |
Текст для друку
Правила безпечної роботи в Інтернеті
Не відкривай сайти без дозволу дорослих.
Не розголошуй приватну інформацію.
Текст для друку
Правила безпечної роботи в Інтернеті
Не відкривай сайти без дозволу дорослих.
Не розголошуй приватну інформацію.
Текст для друку
Правила безпечної роботи в Інтернеті
Не відкривай сайти без дозволу дорослих.
Не розголошуй приватну інформацію.
Текст для друку
Правила безпечної роботи в Інтернеті
Не відкривай сайти без дозволу дорослих.
Не розголошуй приватну інформацію.
Текст для друку
Правила безпечної роботи в Інтернеті
Не відкривай сайти без дозволу дорослих.
Не розголошуй приватну інформацію.
1