Інформація про дистанційну роботу студентів ДНЗ ДДТЕІТ на платформі Google Class

Про матеріал
Інформація про дистанційну роботу студентів ДНЗ ДДТЕІТ на платформі Google Class під час карантину.
Перегляд файлу

Інформація про включення студентів у дистанційну форму навчання

Викладач – Дубинка В.Б.

Група

Е-18

Дисципліна

Іноземна мова

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

13 студентів

Активно працюють в платформі

Пелих, Кулькіна, Булгакова, Тітова, Меншикова, Ярема, Прокуда, Скобченко

Повільно працюють в платформі

 

Тютрюмова,  Сівцова,  Репешко

Не працюють в платформі

Судариков (працює в Viber)

 

Група

КСМ-18

Дисципліна

Іноземна мова

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

14 студентів

Активно працюють в платформі

Воловенкіна, Бірюков, Куземченко, Гаркуша, Влезько

Не працюють в платформі

Яблонєв, Федотов, Антонов, Горб, Коломоець, Рисіч

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Резниченко, Лихацький

 

 

Група

БС-18

Дисципліна

Іноземна мова

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

10 студентів

Активно працюють в платформі

Власова, Андріяшевська, Травіна, Степанова

Не працюють в платформі

Ткач, Головченко, Ільїна, Шматченко Д., Шматченко Є., Нестеренко

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Смоляков, Шматченко Д., Шматченко Є., Філатова, Вітковський, Старостюк

 

 

 

 

 

Група

КСМ-17

Дисципліна

Іноземна мова за професійним спрямуванням

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

11 студентів

Активно працюють в платформі

Єпіфанов, Ложкіна, Калініченко, Каравський, Боінчук, Філіпенко, Бурла

 

Не працюють в платформі

Гушинець, Гущін, Дикун, Бірюков

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Заговалко, Болгаріна, 

 

Група

ЕЛ-17

Дисципліна

Іноземна мова за професійним спрямуванням

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

7 студентів

Активно працюють в платформі

Садігов, Приходько, Рускевич, Непочатих, Козлова

 

Не працюють в платформі

Мосур, Корнієнко,

 

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Гердов, Косенко,Матяш, Попов, Козило, Шебеко

 

 

Група

КСМ-19

Дисципліна

Іноземна мова

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

17 студентів

Активно працюють в платформі

Ткаченко, Синюк, Пугач, Косолапов, Шпекторенко, Уткін, Пархоменко, Шкут, Щеглова

Не працюють в платформі

Усіков, Прохоров, Потапенко,Щуров , Якубовський

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

-------

 

Група

Е-19

Дисципліна

Іноземна мова

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

20 студентів

Активно працюють в платформі

Водвут, Ковтун, Сагло, Власенко, Гочар, Пастущак, Кустенко, Левковська,  Шушара, Андрієнко

Повільно працюють на платформі

Кожушко, Золотаренко, Раух, Коваль, Ярушевська, Іткіна, Дроган

Не працюють в платформі

Медвєдєва, Давидов

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Репешко, Козина, Беля

 

Група

БС-19

Дисципліна

Іноземна мова

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

7 студентів

Активно працюють в платформі

Дручиніна, Лазебник, Пономарь, Резун, Малеванець

Не працюють в платформі

 Комліченко, Ляшенко 

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Березіна, Сорока, Топалов, Фоміна, Кравченко, Фоміна, Троян, Безверхий

 

Група

ЕЛ-19

Дисципліна

Іноземна мова

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

11 студентів

Активно працюють в платформі

Вергун, Студельніков, Козоріз, Кулькін, Трикопенко, Кондрашов, Чижиков

Не працюють в платформі

Рештей, Сушко, Срарнчук, Бочков

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Григорьєв, Куян, Корчак, Морнєв, Міхейцев, Яковина, Шпорт

 

Група

ФАКУЛЬТАТИВ

Дисципліна

Іноземна мова (НІМЕЦЬКА)

Платформа для роботи

CLASSROOM

Підключились до платформи

5 студентів

Активно працюють в платформі

Тютрюмова, Шишковічев

Не працюють в платформі

Мізін (ЕЛ 19), Роєнко (БС 19)

НЕ ПРИЄДНАЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Божко (ЕЛ 19), Рябоконь (ЕЛ 17)

 

docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку