Інформаційна компетентність на уроках інформатики

Про матеріал
Буклет проблемного питання з інформатики на тему: "Інформаційна компетентність на уроках інформатики"
Перегляд файлу

 

У результаті впровадження методів формування інформаційної компетентності на уроках інформатики учні удосконалюють вміння:

  • використовувати різні джерела інформації;
  • класифікувати документи;
  • користуватися новими інформаційними технологіями;
  • переробляти інформацію для отримання певного продукту;
  • критично аналізувати, порівнювати інформацію;
  • самостійно опрацьовувати інформацію;
  • систематизувати інформацію;
  • залучати власний досвід.

 

 

«У XXI столітті неписьменним вважається уже не той, хто не вміє читати і писати, а той хто не вміє вчитися, доучуватися і переучуватися»

 

Елвін Тоффлер,

американський футурист

 

 

Гнатівський навчально-виховний

комплекс «Мрія»

Формування інформаційної компетентності учнів на уроках інформатики

 

 

учитель інформатики:

Баліцька Наталія Миколаївна

 

 

 

 

 

Формування інформаційної компетентності на уроках інформатики

Учитель:

  • Пропонує завдання, для виконання яких необхідне звернення до альтернативних джерел інформації — додаткової літератури, комп’ютерних баз даних, Інтернету тощо.
  • Заохочує учнів до використання додаткової інформації.
  • Консультує з питань тематики робіт та пошуку      інформації.
  • Навчає учнів усвідомлено опрацьовувати інформацію, складаючи план, тези, конспект тощо.

Учень:

  • Добуває інформацію з різних джерел: навчальної, довідкової, енциклопедичної, науково-популярної, художньої літератури, недрукованих засобів масової інформації, комп’ютерних баз даних, Інтернету.
  • Поєднує інформацію з різних джерел. Впорядковує свої знання.
  • Обробляє документи та класифікує їх.
  • Уміє використовувати нові інформаційні технології та
  • Критично оцінює інформацію.

 

Завдання розвитку інформаційної компетентності

  • збагачення знаннями і уміннями з області інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій;
  • розвиток комунікативних, інтелектуальних здібностей;
  • здійснення інтерактивного діалогу в єдиному інформаційному просторі.

 

Методичні прийоми, форми роботи та засоби для

формування інформаційно-цифрової компетентності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня 2022
Переглядів
529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку