Інформатика 5 клас (НУШ)
Очікувані результати навчання з теми:
"Інтернет. Інформаційні процеси та системи"
Учень / учениця:
● пояснює різницю міжпоняттями повідомлення, даних, інформації;
● розрізняє та пояснюєінформаційні процеси в навколишньомусередовищі;
● розпізнає дані різнихтипів і наводить їх приклади;
●
● орієнтується у типахсучасних комп’ютерів, пояснюєдоцільність вибору конкретного типу комп’ютера;
● моделює роботу простоїінформаційної системи;
● пояснює взаємозв’язок міжапаратною і програмною складовими інформаційної системи;
● обирає ключові словаі методи пошуку, формулюєрізні типи запитань та/абозапитів для пошуку потрібноїінформації та/чи файлівна носіях;
● оцінює істотність/важливість/необхідність/ адекватність інформації в
контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми; Вчитель
● розпізнає факти і судження в інформаційнихджерелах;
● порівнює інформацію з різнихджерел за наданими критеріями. інформатики
Очікувані результати навчання з теми:
" Алгоритми та програми "
Учень/ учениця:
● пояснює поняття координатноїосі та координатної площини; ●визначає цілочисельні координати точки наплощині та точку заїї координатами;
● наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують;
● складає лінійні, розгалуженіта циклічні алгоритми для розв’язання задачі;
● подає алгоритм одним чикількома способами;
● поєднує базові алгоритмічніструктури для розв’язаннязадачі;
● пропонує способи перевіркикоректності алгоритму та використовуєїх;
● робить висновок щодо відповідностіалгоритму для розв’язаннязадачі;
● створює і виконуєпрограмний проєкт у середовищіпрограмування; ● проводить перевірку роботи програмногопроєкту на заданих прикладахі робить
висновкищодо коректності його роботи;
● пропонує власні способиперевірки правильності роботи проєкту;
● розпізнає типові помилки, які виникають під часзапуску програмного проєкту, іпропонує способи їх усунення;
● знаходить, пояснює і пропонуєваріанти виправлення простих логічнихпомилок;
Очікувані результати навчання з теми:
" Інформаційні моделі. Комп’ютерні презентації "
Учень/ учениця:
● обирає властивості об’єктів, що є істотними для розв’язання задачі, івизначає їх допустимі значення;
● пояснює прості причиннонаслідковізв’язки в готовіймоделі, використовуючи шаблон “якщо, то”, “що треба зробити, щоб”;
● планує і реалізуєексперимент з готовими чи створенимимоделями для підтвердження чи спростуваннягіпотези;
● робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлювідповідають гіпотезі/прогнозу;
● розпізнає та реалізовуєможливості для створення інформаційних продуктів у контекстірозв’язання життєвої/навчальної проблеми;
● використовує дані різнихтипів (принаймні трьох ізнаведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створенняінформаційних продуктів; ● використовуєпрограмне забезпечення для простихрозрахунків і візуалізації результатів; ● створюємультимедійні презентації;
● дотримується критеріїв оформлення і якостіінформаційних продуктів; ● описуєвласну діяльність і набутийдосвід під час створенняінформаційного продукту.