Інформатика 5 клас НУШ

Про матеріал
Очікувані результати навчання з теми: "Інтернет. Інформаційні процеси та системи"
Перегляд файлу

Інформатика 5 клас (НУШ)

Очікувані результати навчання з теми:

"Інтернет. Інформаційні процеси та системи"

Учень / учениця:

   пояснює різницю міжпоняттями повідомлення, даних, інформації;

   розрізняє та пояснюєінформаційні процеси в навколишньомусередовищі;

   розпізнає дані різнихтипів і наводить їх приклади;

  

image

пояснює принцип функціонування інформаційної системи;

   орієнтується у типахсучасних компютерів, пояснюєдоцільність вибору конкретного типу компютера;

   моделює роботу простоїінформаційної системи;

   пояснює взаємозвязок міжапаратною і програмною складовими інформаційної системи;

   обирає ключові словаі методи пошуку, формулюєрізні типи запитань та/абозапитів для пошуку потрібноїінформації та/чи файлівна носіях;

   оцінює істотність/важливість/необхідність/ адекватність інформації в

imageконтексті розвязання життєвої/навчальної проблеми;                                                              Вчитель

   розпізнає факти і судження в інформаційнихджерелах;

   порівнює інформацію з різнихджерел за наданими критеріями. інформатики

image

Очікувані результати навчання з теми:

" Алгоритми та програми "

Учень/ учениця:

   пояснює поняття координатноїосі та координатної площини; ●визначає цілочисельні координати точки наплощині та точку заїї координатами;

   наводить приклади виконавців і команд, які вони виконують;

   складає лінійні, розгалуженіта циклічні алгоритми для розвязання задачі;

   подає алгоритм одним чикількома способами;

   поєднує базові алгоритмічніструктури для розвязаннязадачі;

   пропонує способи перевіркикоректності алгоритму та використовуєїх;

   робить висновок щодо відповідностіалгоритму для розвязаннязадачі;

   imageстворює і виконуєпрограмний проєкт у середовищіпрограмування; ● проводить перевірку роботи програмногопроєкту на заданих прикладахі робить

висновкищодо коректності його роботи;

   пропонує власні способиперевірки правильності роботи проєкту;

   розпізнає типові помилки, які виникають під часзапуску програмного проєкту, іпропонує способи їх усунення;

   знаходить, пояснює і пропонуєваріанти виправлення простих логічнихпомилок;

image

Очікувані результати навчання з теми:

" Інформаційні моделі. Компютерні презентації "

Учень/ учениця:

   обирає властивості обєктів, що є істотними для розвязання задачі, івизначає їх допустимі значення;

   пояснює прості причиннонаслідковізвязки в готовіймоделі, використовуючи шаблон якщо, то”, “що треба зробити, щоб”;

   планує і реалізуєексперимент з готовими чи створенимимоделями для підтвердження чи спростуваннягіпотези;

   робить висновки, наскільки отримані результати експерименту з моделлювідповідають гіпотезі/прогнозу;

   розпізнає та реалізовуєможливості для створення інформаційних продуктів у контекстірозвязання життєвої/навчальної проблеми;

   imageвикористовує дані різнихтипів (принаймні трьох ізнаведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створенняінформаційних продуктів; ● використовуєпрограмне забезпечення для простихрозрахунків і візуалізації результатів; ● створюємультимедійні презентації;

   дотримується критеріїв оформлення і якостіінформаційних продуктів; ● описуєвласну діяльність і набутийдосвід під час створенняінформаційного продукту.

image


 

pdf
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
24 травня 2023
Переглядів
245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку