ПРОТОКОЛ
оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти
Дата 06.01.2022 рік
Назва закладу освіти Будильський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Клас 5
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) учня, який проходить оцінку
________________________________
________________________________________________________________________________
Сфера |
Опис |
Потреба в підтримці |
Поведінкова |
Поступово йде на контакт в залежності від ситуації та характеру завдань. Нетерплячий, емоційний, збудливий. Середній рівень агресивності |
Формувати вміння регулювати свій емоційний стан. |
Комунікативна |
Неочевидна неадаптованість (соціальні стосунки, рівень мотивації). Соціальний стрес, потреба у взаємодії з однокласниками |
Сприяти зниженню рівня соціальної тривожності. Формувати позитивну комунікацію з однолітками, вміння вирішувати конфлікти. |
Когнітивна |
Високий рівень зорової пам»яті, низький рівень слухової пам»яті. Рівень розподілу та концентрації уваги – нижче середнього рівня. Швидко втрачає інтерес до завдань, які ускладнюються. Швидко втомлюється. Мислення нижче середнього рівня. Наочно-дійове мислення. Потребує розвитку аналітико-синтетичних вмінь |
Комплексний розвиток пізнавальних процесів. Продовжувати розвиток мовлення та мислительних операцій. |
Емоційно-вольова |
Потребує у навчанні саморегуляції поведінки, корекції емоційного стану |
Сприяти формуванню емоційно-вольової саморегуляції та «Я – концепції». Продовжувати формувати мотивацію до навчання |
Опанування освітньої програми відповідного року навчання |
|
|
читання та розуміння прочитаного |
Навички читання сформовані на середньому рівні. Недостатньо розуміє фактичний зміст прочитаного і сприйнятого висловлювання. |
Формувати навички швидкого та вдумливого читання |
математична грамотність |
Обчислювальні навички у межах сотні з діями І і ІІ ступенів сформовані на низькому рівні. Діями множення та ділення оперують з допомогою таблиці множення. Розрізняють геометричні фігури. Будують відрізок, промінь та пряму самостійно, але квадрат, прямокутник, трикутник та різні види кутів з допомогою вчителя. Позначає лінії буквами самостійно. Знає міри довжини, але оперує ними безпосередньо з допомогою вчителя/асистента. Розв'язує приклади з простими іменованими числами. Уміє організовувати своє робоче місце. |
Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички, вміння будувати прості геометричні фігури на площині за заданими розмірами, розвивати вміння розв»язувати задачі на дві дії, працювати за зразком та самостійно. |
письмо |
Навички письма недостатньо сформовані. Письмо повільне. Без допомоги завдання виконати не може |
Формувати навички грамотного, розбірливого письма з дотриманням всіх граматичних норм |
Мовленнєва: |
|
|
спілкування державною мовою |
Спілкується державною мовою. |
Працювати над чистотою рідної мови |
висловлення та відстоювання власної думки |
Словниковий запас обмежений, потребує розширення. Розповідь за серією сюжетних карток складає, використовуючи короткі речення та за допомогою навідних запитань. На поставлені запитання відповідає простими фразами. Розповідь недостатньо змістовна і непослідовна. Мотивація до навчання низька. |
Поповнювати словниковий запас та розвивати зв»язне мовлення шляхом читання додаткової дитячої літератури, розвивати вміння переказувати прочитане та виділяти головне. |
|
|
|
Загальна характеристика
ПІБ (дитини) навчається у 5 класі за програмою загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушенням інтелектуального розвитку та за навчальною адаптованою програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. Учень має середній рівень навчальних досягнень. Виявляє, восновному, активність під час тієї роботи, яка йому подобається, виконання іншої роботи потребує заохочення.
Читає вголос переважно цілими словами повільно, частково розуміє зміст прочитаного тексту, нескладного за сюжетом, будує висловлювання з допомогою вчителя/асистента. Розповідає побачене, почуте.
Кількість орфографічних та пунктуаційних помилок відповідає низькому та середньому рівнях. Під час виконання письмових робіт потребує постійної допомоги вчителя/асистента. Письмо не завжди старанне. Письмо під диктування потребує допомоги.
Математичні здібності учня відповідають початковому та середньому рівнях: розпізнає і розв»язує прості арифметичні задачі з домогою вчителя/аситента, вміє користуватися таблицями множення і ділення, виконує дії з простими іменованими числами, розрізняє види трикутників за кутами, креслить ламану за заданими довжинами ланок з допомогою вчителя/асистента.
Приймає активну участь у проведенні класних та шкільних заходів. Добре декламує вірші і отримує від цього задоволення.
Доброзичливий. Знає та дотримується правил поведінки в школі. В класі має доручення юного природолюба.
З товаришами іноді нестриманий, агресивний.
Необхідність підтримки ІІ - рівня
так
ні
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку
Прізвище, ім’я,по-батькові |
Найменування посади |
Підпис |
|
Заступник директора з навчально-виховної роботи
Класний керівник 5 класу, учитель математики
Асистент учителя Практичний психолог Учитель-дефектолог Учитель української мови та літератури Учитель я у світі Учитель фізичної культури Учитель трудового навчання Учитель основ здоров`я Учитель природознавства Учитель образотворчого мистецтва Учитель інформатики |
|
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня
ПІБ
підпис _____________________________ дата 06 січня 2022 р.