Навчальний предмет: фізичного виховання (8 клас, I семестр)
Зміст |
Цілі |
Оцінювання знань |
||
Футбол
|
||||
Теоретичні відомості |
||||
Українські та зарубіжні футбольні клуби. Спортивний режим і харчування юного футболіста. Основні поняття арбітражу
|
Володіти знаннями спортивного режиму і харчуванням юного футболіста. характеризувати основні поняття арбітражу; дотримуватись правил: гри у футбол; безпеки під час уроків футболу |
Оцінка(спостереження за виконанням вправ
|
||
Спеціальна фізична підготовка
|
|
|||
Рухливі та спортивні ігри за спрощеними правилами з елементами футболу; зустрічні і колові естафети з подоланням смуги перешкод, з перенесенням, розстановкою та збиранням предметів, метанням у ціль, кидками та ловленням м’яча, стрибками й бігом у різних поєднаннях; стрибки з імітуванням удару головою та ногою; стрибки з місця і з розбігу з ударами головою чи ногою по м’ячах, підвішених на різній висоті |
Володіти технікою виконання вправ. виконувати рухливі ігри та естафети з м’ячем(«День і ніч», «Виклик»,«Виклик номерів», «Ривок за м’ячем», «Мисливці й качки» та інші);зустрічні і колові естафети з подоланням смуги перешкод, розстановкою та збиранням предметів, метанням у ціль, кидками та ловленням м’яча. |
|
||
Техніко-тактична підготовка |
||||
Пересування: поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем; удари по м’ячу ногою: удари різними способами по м’ячу, що котиться й летить; зупинки м’яча: зупинким’яча підошвою, внутрішньою стороною стопи. ведення м’яча: ведення м’яча вивченими способами; вкидання м’яча: вкидання м’яча з різних вихідних положень з місця і після розбігу; жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою.
|
Виконувати пересування: різні поєднання способів пересування з технікою володіння м’ячем; удари по м’ячу ногою: удари різними способами по м’ячу, що котиться й летить у різних напрямках; удари на точність ; зупинки м’яча: зупинки м’яча підошвою. ведення м’яча: ведення м’яча вивченими способами; вкидання м’яча: вкидання м’яча з різних вихідних положень; жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою.
|
|
||
Легка атлетика
|
||||
Теоретичні відомості |
||||
Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою. Зовнішні ознаки, стадії та біологічне значення втоми. Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції
|
Називати зовнішні ознаки, стадії та біологічне значення втоми; Обгрунтувати особливості питного режиму; Дотримувати правил безпеки під час занять. |
|
||
Спеціальна фізична підготовка
|
||||
Спеціальні бігові вправи,стрибкові вправи: багатоскоки, спеціальні вправи для метань
|
Виконувати спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи,спеціальні вправи для метань |
|
||
Біг
|
||||
Біг на короткі та середні дистанції. Повторний біг Рівномірний біг 1000 м |
Виконувати: біг 30 м, рівномірний бог до800 м |
|
||
Стрибки |
||||
Стрибки в довжину з місця, з розбігу способом «зігнувши ноги»; стрибки у висоту з розбігу способом «переступання»
|
Виконувати стрибки в довжину з місця, стрибки в довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». |
|
||
Метання |
||||
Метання малого м’яча на дальність з розбігу, метання м’ячів різного діаметра на дальність
|
Виконувати метання малого м’яча на дальність з розбігу. |
|
||
Баскетбол |
||||
Теоретичні відомості |
||||
Спеціальна фізична підготовка баскетболіста. Методика розвитку швидкісно-силових якостей, спритності.Правила гри.Поведінка пі д час змагань Правила безпеки під час занять баскетболом |
Дотримуватись навчальної гри;правил безпеки під час занять баскетболом. |
|
||
Спеціальна фізична підготовка |
|
|||
Спеціальні вправи для розвитку фізичних якостей, рухливі ігри та естафети |
Виконувати: естафети; вправи для розвитку сили м’язів тулуба, плечового пояса та кистей рук, гнучкості. |
|
||
Техніко-тактична підготовка
|
|
|||
Різні способи пересувань,зупинок, ведень, передач, кидків м’яча; подвійний крок, протидії атакувальним діям суперників |
Виконувати:поєднання різних способів пересувань зупинок,ведення м’яча без зорового контролю; кидки м’яча в корзину.
|
|
||
|
|
|||