Командна настільна гра

Про матеріал
Спроєктувати і виготовити командну настільну гру з урахуванням ергономічних, функціональних, естетичних, економічних вимог до даного виробу.
Перегляд файлу

Командна настільна гра

ПЛАН СКЛАДАННЯ ТВОРЧОГО ПРОЄКТУ

І. Організаційно-підготовчий етап

  1. Обгрунтування теми проєкту
  2. Формування мети
  3. Завдання проєкту
  4. Вимоги до проєктної моделі
  5. Пошук виробів аналогів та їх аналіз

ІІ. Конструкторський етап

  1. Технічний ескіз (малюнок) виробу
  2. Опис зовнішнього виду і конструкції
  3. Підбір матеріалів, інструментів та обладнання для роботи

ІІІ. Технологічний етап

     1. Вибір технологій виготовлення виробу

     2.Технологічна карта виготовлення виробу

ІV. Заключний етап

     1.Економічні розрахунки

     2. Підведення підсумків роботи над проєктом

     3.Створення реклами творчого проєкту

     4. Список використаних джерел

1.Організіаційно-підготовчий етап

    1.1.Обгронтування теми проекту:Створити гру для розвитку логічного мислення,веселого проводження часу та згуртованості роботи в команді.

    1.2Мета проєкту: спроєктувати і виготовити командну настільну гру з урахуванням ергономічних, функціональних, естетичних, економічних вимог до даного виробу.

    1.3.Завдання проекту:

* дізнатися історію винаходження

* проаналізувати можливі варіанти виробу

* обрати матеріали та інструменти необхідні для виготовлення

* розробити технологічну картку роботи над виробом

* виготовити  виріб відповідно до плану

*провести економічне  оцінювання отриманого виробу

* підготувати документацію до захисту проєкту

1.4. Вимоги до проєктної моделі:

Виходячи з призначення виробу, основними вимогами до настільної гри  є практичність та естетичний вигляд. Матеріали, з яких виготовлятиметься виріб, повинні бути екологічно чисті та нешкідливі для дітей.

  1.           Пошук виробів – аналогів та їх аналіз

 

              Аналог №1                                                  Аналог №2

       

 

          Аналог №3

 

 

 

 

 

 

Для більш кращого розгляду якостей даних конструкцій складемо таблицю

 

 

критерій

Модель-аналог №1

Модель-аналог №2

Модель-аналог №3

1

Надійність

         -

          v

         v

2

Зручність в експлуатації

         -

           -

         v

3

Простота вироблення

         -

           -

         v

4

Простота зєднань

         -

           -

         v

5

Зручність транспортування

         -

           v

         v

6

Відповідність вимогами пропорційності форм і ліній (вимогам дизайну)

         v

           v

         -

7

Естетичний і оригінальний вигляд

         v

          v

          -

 

Висновок :

-модель-анолог повністю відповідає вимозі(v)

-модель-анолог не відповідає або переважно не відповідає(-)

Ми обрали анолог№3.тому що він найменший та найбільш легший у транспортуванні.Такий виріб легко можна брати с собой до друзів,до школи,у парк та куди завгодно.

2.Конструкторський етап

2.1. Технічний ескіз (малюнок) виробу

 Зображення, що містить текст

Автоматично згенерований опис

 

2.2. Гра складається з однієї цілої частини фанери,маленьких брусків та джутових ниток.

          2.3Фанера,деревина,молоток,лобзик,дриль,наждачна шкурка,джутова нитка,ножівка.

3.Технологічний етап

         3.1.Вибір технологій виготовлення виробу.

Основна технологія: технологія:технологія ручної обробки деревини та деревинних матеріалів.

Додаткова технологія: технологія оздоблення

Я обираю технологію ручної обробки деревини та деревинних матеріалів як основу,тому що деревинна як природний матеріал легше обробляються.

    3.2.Технологічна карта виготовлення виробу

                                 Технологічна карта виготовлення

№№

Послідовність операцій

Інструменти та обладнання

1

Підібрати матеріали та інструменти для виготовлення органайзеру.

Олівець,лінійка,ножівка

2

Розмітити заготовки

Олівець,лінійка,кутник

3

Вирізати заготовки з деревини та фанери

Ножівка,лобзик

4

З’єднати деталі виробу

Молоток,викрутка

5

Зачистити виріб

Наждачна шкурка

6

Перевірити якість виконаної роботи

Лінійка,кутник,звірення з аналогом

7

Оздобити виріб

Лак,пензлик

 

4.Заключний етап

4.1.Економічні розрахунки

  Розрахунок витрат матеріалів

№№

матеріал

Витрата матеріалів

Вартість витрат

1

Фанера

500x500

75.00

2

Деревина

30x10x10000

80.00

3

Клей

1 шт.

30.00

4

Джутова нитка

1 шт.

28.00

5

Лак

1 шт.

63.00

6

Фарба

1 шт.

50.00

 

всього

 

326.00

 

4.2.Під час виконання цієї роботи мені дуже сподобався процес виконання та проєктування.Мій виріб вийшов таким,яким був запланований.Гра відповідіє усім визначеним мною вимогам.

4.3.Виготовлений якісний виріб можна залишити у навчальному закладі для подальшого застосування під час уроків фізичної культури, на виховних годинах та на перервах.

 

docx
Додано
7 серпня 2024
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку