Відділ освіти молоді та спорту
виконавчого комітету
Томаківської селищної ради
План – конспект
інноваційного уроку фізкультури з елементами футболу
для учнів 8 класу
Чумаківської ЗОШ I -III ступенів
Вчитель фізичної культури
Мисюра Олексій
Валентинович
Чумаки 2017
План – конспект
інноваційного уроку фізкультури з елементами футболу
Тип уроку: Навчально – тренувальний.
Задачі уроку: 1. Навчити елементам техніки гри футзалу (зупинка м’яча,
передача м’яча, удари по міні воротам).
2. Розвивати фізичні якості учня через виконання комплексного
тесту «Крок до здоров’я» (швидкісно – силові якості,
швидкість реакції, спритність, швидкість рухів, силу, гнучкість).
3. Виховувати в учнів наполегливість, старанність, уважність,
дисциплінованість, зацікавленість до уроків фізичного виховання
та гри футболу (футзалу).
Мета уроку: Сприяти залученню школярів до систематичних занять фізичними вправами та здорового способу життя; володіти життєво-важливими руховими навичками та уміннями; розвивати інтерес до футболу; удосконалювати особистий показник рівня здоров’я.
Спортивне обладнання та інвентар: футбольні, волейбольні, баскетбольні м’ячі, повітряні кульки, скакалки, набивні м’ячі, гімнастичні мати, гантелі, гімнастична стінка, міні ворота, музична колонка.
Місце проведення: спортивний зал.
Структура уроку
№ |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
Загальні зауваження по проведенню уроку |
I |
Підготовча частина. 1.Шикування, привітання, оголошення задач уроку. 2.Вимір ЧСС. Правила безпеки. 3.Спортивна ходьба: перекати з п’ятки на носок). ЗРВ в русі: а)кругові рухи головою (л., п.). б)кисті рук в „замок”: кругові рухи. в)кругові рухи руками вперед, назад, почергово л., п. г)повороти тулуба з відведенням рук в сторони у випадах. д)один прогин назад, два нахили вперед. 4.Приставні стрибки: вліво, вправо, почергові приставні стрибки. 5.Біг вперед, повернув. спиною. 6. Біг змійкою між фішками. 7.Біг та стрибки по драбинці. 8.Ходьба, встановлення дихання, перестроєння в колону по три. 9. Тацювальна вправа з стрічкаи.
10. .Вправи на гімнастичній стінці: а)вис, рух ногами вліво, вправо; б) вис, спиною до залу, вдержу- вання кута в зігнутих руках; в)вис, піднімання ніг до кута 90 г; г)вис, згинання тулуба (гнучкість); д) Піднімання на стопі (л,п).
Головна частина. Групування учнів по станція комплексного тестування «Крок до здоров’я». Згідно з показниками їх визначень відставання від норми рівня здоров’я. Робота на станціях . Після виконання вказаних вправ -у щоденниках записати результат та виставити оцінку. |
13хв.
29 хв.
10 хв |
Організація класу. Опитування учнів про самопочуття. Девіз уроку: «Головний рекорд – здоров’я, головна перемога – над собою, головний день для успіху – сьогодні». Музичний супровід. Чіткість виконання вправи. Навколо залу. Дистанція.
|
II |
№ 1 Човниковий біг 1Спеціальні легкоатлетичні вправи: а)біг з висок. підніманням колін; б)біг з заведенням гомілки назад; в)біг з вистрибуванням вгору; г)біг довгими стрибками; 2)Вправи на драбинці; 3) Біг в «упряжці» 4)човниковий біг 4*9 метрів.
№ 2 Розгибаннятулуба, піднімання тулуба на гімнастичному матові: 1)положення «плавець» в руках та ногах затиснутий мяч; 2)акробатична вправа «міст», «корзинка»; 3)Лежачи на матові на спині, ноги закріплені в гім. стінці, руки за головою – повільні піднімання тулуба; 4)Тест піднімання тулуба за 30с.
№3 Гнучкість : 1)На гім. стінці: нахил до ноги, що на рівні пояса вставлена в стінку; прогинання з зачепом з заді; мостік на гім.стінці. 2)Шпагат на «коліщаті». 3) Сидячи, нахил вперед з допомогою товариша. 4) Тест на гнучкість.
№4 Згибання та розгинання рук в упорі лежачи.: 1)Відштовхування руками від стінки з хлопками; 2) В положенні лежачи один проти одного А) вправа «Долоньки», Б) «Збивалки» 3) Вправи з гантелями |
18 м 18 м 18 м 18 м 18 м 18 м 36 м
10 рах 10 рах 2-3р
5-6р
5-6р
5-6р 5-6р
5-6р
3-4р
5-6р |
|
III |
4) Тест - згинання та розгинання рук в упорі лежачи за 30с.
№ 5 Стрибки у довжину з місця.
2. КОЛОВЕ ТРЕНУВАННЯ НА СТАНЦІЯХ № 1,2,3,4,5.
3. Футбол. 1) Жонглювання м’ячем, м’ячем, що в сідці, повітряною кулькою, в парах.
2) Передачі в парах: Руками б/м’яча, одночасно, ногою передача ф/м. Б) Передача ф/м, повітряною кулькою по колу. В) Гра «Собачка».
3) Удари по воротам. Після передачі партнерові, удар в ворота.
Навчальна двостороння гра
Заключна частина. 1.Встановлення дихання. 2.Гра на уважність «Клас,струнко!» 3.Вправи на розслаблення м’язів. 4.Підведення підсумків уроку, назва свого досягненого результату та отриману за це оцінку. ВИГУК : «Головний рекорд – здоров’я, головна перемога – над собою, головний день для успіху – сьогодні». 5.Домашнє завдання. Стрибки на скакалці. |
10р
20р
7-8р.
9хв
10хв 10-15р
10-15р
по 2хв
3 хв.
2 по 50 разів. |
три команди грають по черзі.
Аналіз діяльності учнів.
|
Самоаналіз інноваційного уроку фізичної культури з елементами футболу
для учнів 8 класу.
Мета: розвиток фізичних якостей та рухових здібностей учнів, підвищення їх загального рівня фізичної підготовленості, підвищення інтересу до футболу.
Тип уроку: навчально – тренувальний.
Даний урок є не стандартним, в ньому поєднані загально розвиваючі вправи для розвитку фізичних якостей та вивчання елементів техніки футболу.
Час на уроці був раціонально розподілений на всі його етапи:
при цьому перехід між етапами був логічним та послідовним, з урахуванням поставлених дидактичних завдань: за ритмічною розминкою слідували підготовчі вправи, вправи направлені для досягнення мети.
На уроці використовувалися групові, парні та колективні форми роботи, що сприяло прояву учнівської творчості у застосуванні рухових дій у різних умовах роботи та здатність оперувати набутими знаннями.
При проведенні даного уроку було забезпечено диференційований підхід до учнів з урахуванням стану їхнього здоров’я (учні підготовчої групи виконували вправи з меншим навантаженням) та статі (дівчата окремо від хлопців), фізичної підготовленості. Робота була направлена на відстаючі показники комплексного тесту «Крок до здоров’я»
На уроці чітко простежувались такі принципи навчання, як наочність,
доступність, активність, що забезпечило високу працездатність учнів.
Застосовувались різні види „опор” – ілюстрації та інструкції по виконанню завдань на робочих станціях. Також наголошувалось про дотримання правил безпеки під час роботи на цих станціях.
При оцінюванні учень сам міг по своїм результатам виставити собі оцінку, згідно шкали, що знаходиться в їхньому спортивному щоденнику.
Педагог та учні були в доброму настрої, використано можливості позитивного заохочення та ситуації успіху, процес спілкування організовано на рівні співробітництва вчителя та учнів. Тому, на уроці була забезпечена атмосфера доброзичливості та взаєморозуміння.
Учні показали добру результативність, вміння самостійно працювати і бажання підвищувати свою фізичну підготовленість, тобто мені вдалося реалізувати мету уроку.