Інструкція до практичної роботи Тема: Типи заливок у графічному редакторі CorelDRAW.

Про матеріал
Інструкція до практичної роботи Тема: Типи заливок у графічному редакторі CorelDRAW.
Перегляд файлу

 

ВКНЗ «Володимир-Волинський педагогічний коледж ім. А.Ю.Кримського»

Предметна комісія викладачів комп’ютерних та  математичних дисциплін

 

Тема: Типи заливок у графічному редакторі CorelDRAW.

Мета׃ ознайомитися з різними типами заливок програми CorelDRAW та  можливостями їх практичного використання; розвивати уяву, спостережливість та вміння аналізувати, комбінувати; виховати акуратність при роботі з ЕОМ, чіткість у діях.

Обладнання: комп’ютери класу, програма Corel Draw, файли та інструкції до практичної роботи.

Короткі теоретичні відомості:

Під заливкою в COREL прийнято розуміти заповнення замкнутого контуру. В залежності від того, якими засобами це заповнення формується, розрізняють сім різних типів заливок:

  • однорідні або суцільні заливки;
  • градієнтні заливки;
  • заливки двохкольоровим узором;
  • заливки кольоровим узором;
  • заливки точковим узором;
  • текстурні заливки;
  • заливки растром Postscript.

Описание: http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/109/108905/108905_html_253a0902.pngТип заливки можна вибрати, якщо натиснути лівою кнопкою мишки кнопку на панелі інструментів Заливка– D:\Andry\screen1.bmp.

Вибір кольору однорідної заливки. Після відкриття діалогового вікна Діалог однорідна заливка відкривається вкладка Моделі, на якій представлені елементи керування, що дозволяють задавати управляючі параметри моделі кольору.

Описание: http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/109/108905/108905_html_m373133fa.pngВ діалоговому вікні Палітри також можна вибирати колір однорідної заливки. В правій частині показані вкладки показані зразки старого і знову вибраного кольору заливки, а під ними – значення управляючих параметрів двох моделей кольору. Вибрати потрібну модель можна в меню Настойки вибравши Значення або Значення. За допомогою лічильника Відтінок можна вказати, що замість кольору з палітри для заливки слід застосувати його відтінок – значення лічильника визначає інтенсивність відтінку.

Вкладка Змішувачі (Смесители) дозволяє створювати динамічні палітри кольорів, які знаходяться один з одним в певних кольорових відношеннях. На вкладці Відтінок пропонуються певні варіанти динамічних палітр, кожному з яких відповідає своя кількість базових кольорів, починаючи з яких будуть побудовані динамічні палітри. Наприклад, для варіанту Первинний колір будується тільки одна динамічна палітра, для варіанту Доповнення будуються дві динамічні палітри, причому базові кольори вибираються так, щоб відповідні їм селектори кольору розміщувались на протилежних кінцях діаметру кольорового кругу.

Варіант зміни кольору в межах динамічних палітр вибирається списком Зміни (Изминения).

Вибір кольору заливки можна робити також за допомогою екранної палітри. Для цього потрібно виділити об’єкт і вибрати мишкою потрібний колір на Палітрі.

Описание: http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/109/108905/108905_html_m5cbd7b65.pngДля створення градієнтної заливки частіше всього користуються або інструментом Заливка ../../../screen2.bmp разом з панеллю атрибутів, або діалоговим вікном  Градієнтна заливка. Управляючі точки градієнтної заливки являють собою квадратики, які розміщені на направляючій градієнтної заливки. Їх колір визначає колір градієнтної заливки в тому місці, де розміщена управляюча точка.

Описание: http://ua.convdocs.org/pars_docs/refs/109/108905/108905_html_m38d6e51a.png

Різні варіанти градієнтних заливок

Завдання для практичної роботи

Намалювати пейзаж

Хід роботи

Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/1_91.jpg1. Відкриваємо програму

Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/2_94.jpg2. Малюємо за допомогою Rectangle Tool прямокутник, який заллємо чорно-червоно-жовтим градієнтом лінійного типу

 3. Переходимо по Arrange -> Transformations -> Scale. У вікні, що з'явилося, вибираємо дзеркальне віддзеркалення, застосувавши його до дубліката. Суміщаємо по картинці нижче

 

 4. За допомогою Bazier Tool малюємо гори.

 Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/3_91.jpg

 5. Знову крок 3, щоб гори відобразилися в морі дзеркально. Шар переміщуваний назад.

 Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/4_91.jpg

 6. Вибираємо шар озера, і створюємо прозорість Interactive Transparency Tool.

 Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/5_90.jpg

 7. Ось і готове віддзеркалення гір.

 Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/6_92.jpg

 8. Використовуючи Bazier Tool малюємо землю.

 Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/7_76.jpg

 9. Додаємо пальму.

 Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/8_73.jpg Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/9_60.jpg

 10. Пальму дублюємо Edit -> Duplicate, трансформуємо Arrange -> Transformations, группируем Arrange ->Group.

 11. Інструментом  Bazier Tool  малюємо човен з віддзеркаленням, який поміщаємо за шар з озером.

12. Результат дії:

 Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/10_49.jpg

 13. Малюємо Ellipse Tool, який буде позаду гір, і заливаємо радіальним градієнтом. 

 Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/11_41.jpg    Описание: http://made-art.ru/includes/spaw2/uploads/images/12_34.jpg

14. Продублюємо сонце, зменшивши по вертикалі і горизонталі. Необхідно створити декілька копій, поступово зміщуючи їх вниз, що буде аналогом віддзеркалення в озері.

 

Завдання для самостійної роботи

За допомогою програми Corel Draw створіть казкове зображення, використовуючи різні типи заливок.

http://e-academy7.narod.ru/COURSES/PORTFOL.2/COREL.2/shv/16.jpg

 

Список рекомендованих джерел:

  1. Маценко В.Г. Комп’ютерна графіка: Навчальний посібник. – Чернівці: Рута, 2009 – http://arr.chnu.edu.ua/handle/123456789/141 - 343 с.
  2. Морзе Н.В. Інформатика: підруч. для 9-го кл загальноосвіт. навч.закл. / Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер.  – К: УОВЦ «Оріон», 2017. – 208 с.
  3. Поліщук Н.В. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт. Основи роботи з векторною графікою в Corel Draw/Н.В. Поліщук.  – Електронна бібліотека Володимир-Волинського педагогічного коледжу ім. А.Ю. Кримського. - 23.09.2011 - http://vvpk.at.ua/load/cikl_naukovo_prirodnichikh_disciplin/komp_39_juterna_grafika/83
  4. Ривкінд Й.Я. Інформатика: підруч. для 9-го кл загальноосвіт. навч.закл. / Й.Я. Ривкінд – Київ: Генеза, 2017. – 288 с.

 

1

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку