Інструкція створення Бази даних.

Про матеріал
В даній розробці розміщено інструкцію для створення бази даних. Матеріал містить чіткі кроки, що учень повинен зробити для створення бази даних, таблиць та як їх заповнення. Кожен етап чітко сформульований та супроводжуються детальними поясненнями, що робить процес навчання простим і ефективним. Інструкція полегшує учням процес навчання. Це сприяє систематичному засвоєнню матеріалу і розвитку навичок.
Перегляд файлу

 

Інструкція створення Бази даних.

  1. Запустіть систему керування базами даних Access.
  2. У вікні, що з’явиться оберіть команду Створити(1) та введіть назву Бази даних (2).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Після цього ми переходимо до створення таблиць. Наше вікно буде мати вигляд:

 

 

 

 

  1. Обов’язково, ми маємо пам’ятати, що створення таблиць відбувається в режимі конструктора. Це той етап, коли ми формуємо назви стовпчиків нашої таблиці.

 

 

 

  1. Переходимо на вкладку Створити (1) і обираємо Режим Конструктора (2).

 

 

 

 

 

  1. У нас з’явиться наступне вікно:

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вносимо імена полів, це є наші назви стовпчиків таблиці і вказуємо їхні типи даних.

 

  1. Наступний крок це вибір ключового поля. Для цього, натискаємо праву кнопку миші навпроти цього запису і обираємо команду Ключове поле. Якщо ми забули це зробити, то система нас попередить або створить сама це ключове поле. Маємо пам’ятати, що це має бути унікальний запис, який не повторюється.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Закриваємо таблицю і вносимо її назву.
  2. Для внесення даних у таблицю достатньо двічі натиснути на назві таблиці і можна розпочинати вносити дані. Такий режим називається режим таблиці.
docx
Додано
31 жовтня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку