Інструкційна картка до створення гри в Scratch

Про матеріал
Даний матеріал можна використати для створення проєктів під час вивчення теми "Алгоритми і програмування" у середовищі Scratch.
Перегляд файлу

Створити проєкт-гру

«Полювання за привидами»

Правила гри.

 Гравець влучає у привидів, які з'являються на екрані. За це нараховуються бали. Мета гри - отримати якнайбільший рахунок за певний час.

Алгоритм створення гри.

І. Створення Привида

 1. Створіть новий проект у Scratch.

2. Видаліть спрайт Кіт і змініть тло (фон).

3. Додайте новий об'єкт Привид (Фантазії).

4. Щоб привид міг рухатися, додайте лише для цього об'єкта змінну під назвою «Швидкість» (вкладка Величини).

5. Зніміть позначку поряд з блоком швидкості, щоб він не відображався на сцені. Ми використаємо змінну, щоб мати змогу змінювати швидкість руху привида впродовж гри.

 

6. Привид повинен почати рухатись із початком гри, тому створимо для нього такий скрипт:

7. Щоб привид перестав зупинятись, нам необхідно прописати скрипт руху по іншій траєкторії після того, як він досягне краю екрану. Це робиться за допомогою блоку «якщо на межі, відбити».

8. Виберіть «тип обертання» у полі властивостей для спрайта.

 

ІІ.   Створення ефекту раптової появи і раптового зникнення привида.

Зробимо  це за допомогою скрипта, що виконується одночасно із скриптом, у якому прописано рух привида. Цей новий скрипт приведе до зникнення привида з екрану та  появу його на екрані у випадковий момент часу і постійне повторення цих дій.

Спробуйте змінювати діапазон випадкових чисел. Що відбувається, коли ви вибираєте дуже великі чи дуже маленькі числа?

ІІІ. Створення ефекту зникнення привида при натисненні на ньому.

 Після натиснення мишкою на спрайт привида він повинен зникнути під звуковий супровід.

ІV. Створення рахунку і таймера для гри.

 Скористаємось змінними «Рахунок» і «Час».

1. Створіть нову змінну «Рахунок» для всіх спрайтів та змініть скрипт для привида так, щоб ця змінна збільшувалась на 1 при натисненні на ньому на ньому.

 

2. Виділіть об'єкт Сцени і створіть нову змінну «Час». Створіть новий скрипт (для сцени), який виконується при натисканні значка із зеленим прапорцем, і передбачає установку таймера на 30 секунд і установку рахунку на 0. Потім використайте команду «повторювати до». Поки таймер не дійде до 0, тоді для завершення гри скористайтесь командою «зупинити все».

V. Додайте більше привидів у гру.

1. Створіть дублікат привида, натиснувши праву кнопку мишки на об'єкті в області скриптів (команда «Дублювати»).

2. Для кожного привида змініть розмір і розташуйте їх в різних місцях екрану.

3. Змініть змінну швидкості, щоб вони літали з різною швидкістю.

4. Подбайте про те, щоб привиди не рухались по екрану всі разом.

 

 

 

 

docx
Додано
31 січня 2023
Переглядів
5046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку