Клас: 3
Урок: Інформатика
Тема: Інструктаж з БЖД. Виділення фрагменту тексту. Зміна значень властивостей символів (колір тексту, шрифт, накреслення)
Мета: познайомити учнів із способами зміни значень властивостей в текстовому документі, виділенням частин тексту та його змінюванням; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, зошити.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007 (2010).
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Лежить вона біля екрана.
Всім буквам з кнопок вона мама.
Знайому має всім структуру –
Чудовий друг … (клавіатура)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні на уроці ми знайдемо відповіді на всі ці питання.
ІV. Мотивація навчальної діяльності
Сергій, Віталій і Михайло сховали м’яч, ракетку та воланчик. Сергій не ховав ракетку, Михайло не ховав ані ракетки, ані м’яча. Хто що заховав? Михайло заховав воланчик, Віталій — ракетку, Сергій — м’яч.
У павука 4 пари ніг, а в козеняти — 2 пари ніг. Наскільки більше ніг у павука, ніж у козеняти? На 4 ноги
Молодці! Продовжуємо працювати.
V. Вивчення нового матеріалу
Виділену частину тексту називають фрагментом тексту.
Фрагмент тексту можна: виділити, вирізати, копіювати, вставити, видалити.
В цьому нам допоможуть клавіші:
Виділити Клавіші-стрілки або за допомогою миші.
Вирізати CTRL + X
Копіювати CTRL + C
Вставити CTRL + V
Видалити DELETE або BcSp
Для того, щоб виділити одне слово потрібно натиснути по ньому 2 рази лівою клавішею миші. Область виділення зафарбується світло-блакитним кольором.
Для того ж щоб виділити ціле речення потрібно затиснути клавішу CTRL та лише один раз лівою клавішею миші.
Для змінення зовнішнього вигляду тексту:
VІ. Фізкультхвилинка
Із-за парт ми піднялись,
Всі добряче потяглись,
Гарно спинки всі прогнули
І про втому геть забули.
Пальці всі в замок закрили
Й стисли їх мерщій щосили.
А тепер присіли — раз!
Фізкультпауза у нас.
Піднялись і пострибали,
Мов сніжинки покружляли.
Сіли рівно — і до праці.
Хай не стомлюються пальці.
VІ. Формування вмінь та навичок
Забруднюють повітря природні чинники й діяльність людини: викиди промислових підприємств, автомобільний транспорт. Проблему охорони повітря від забруднення потрібно розв’язувати всім.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Сидимо в автобусі ми,
Дивимось на всі боки.
(дивимося вправо-вліво не повертаючи голови)
Дивимося вгору, дивимось униз
А автобус наш стоїть, що ж це він притих?
(замружуватися)
Внизу річка - глибоко,
(відкриваємо очі і дивимося вниз, на кінчик носа, не опускаючи голови)
Вгорі пташки - високо.
(дивимося вгору, на точку між бровами)
Двірники - туди-сюди
Витирають личенько.
(швидко моргаємо)
Колеса закрутилися,
Вперед ми покотилися.
(Здійснюємо кругові рухи очима)
VII. Підсумок уроку