Географія 9 клас Первинний сектор господарства. Сільське господарство.
Практична робота №3
Тема. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному, тропічному і субтропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей.
Мета: узагальнити знання про вплив природних і суспільних чинників на спеціалізацію сільського господарства в країнах та світі загалом; знаходити й показувати на карті світу райони вирощування основних зернових і технічних культур; аналізувати тематичні карти поширення вирощування сільськогосподарських культур.
Обладнання: атлас, підручник, карта агрокліматичних ресурсів світу (Додаток 1), контурна карта, лінійка, олівець.
Завдання 1. Використай текст підручника, атлас і додаткові джерела інформації, перемалюй в зошит і заповни таблицю 1.
Групи технічних культур |
Кліматичні пояси |
||
Помірний |
Субтропічний |
Тропічний |
|
Цукристі
|
|
|
|
Волокнисті
|
|
|
|
Олійні
|
|
|
|
Тонізуючі
|
|
|
|
Завдання 2. Використай атлас і текст підручника, визнач основні райони вирощування зернових культур у світі, перемалюй таблицю 2 і заповни її.
Таблиця 2
Види зернових культур |
Країна-лідер з виробництва зернових культур |
Кліматичний пояс |
Пшениця |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кукурудза |
|
|
|
|
|
|
|
|
Рис |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3. На контурній карті світу (с.2) виконай завдання №1-4.
Висновок (у висновку запиши, які чинники впливають на спеціалізацію сільського господарства в країнах та світі загалом; який з кліматичних поясів має більше можливостей забезпечити своїх мешканців зерновими, олійними, цукристими, волокнистими та тонізуючими культурами і чому)……………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
Додаток 1
Карта агрокліматичних ресурсів світу