Інструктивна картка до практичної роботи №3 "Визначення основних зернових і технічних культур..."

Про матеріал
Інстуктивна картка до практичної робота №3 може бути використана як на уроці офлайн, так і під час дистанційного навчання. Учні можуть її роздрукувати зазделегідь або одразу заповнювати під час уроку.
Перегляд файлу

Географія 9 клас  Первинний сектор господарства. Сільське господарство.

Практична робота №3

Тема. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному, тропічному і субтропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей.

Мета: узагальнити знання про вплив природних і суспільних чинників на спеціалізацію сільського господарства в країнах та  світі загалом; знаходити й показувати на карті світу райони вирощування основних зернових і технічних культур; аналізувати тематичні карти поширення вирощування сільськогосподарських культур.

Обладнання:  атлас, підручник, карта агрокліматичних ресурсів світу (Додаток 1), контурна карта, лінійка, олівець.

 Завдання 1. Використай текст підручника, атлас і додаткові джерела інформації, перемалюй в зошит і заповни таблицю 1.

 Таблиця 1

Групи технічних культур

Кліматичні пояси

Помірний

Субтропічний

Тропічний

Цукристі

 

 

 

 

 

Волокнисті

 

 

 

 

 

Олійні

 

 

 

 

 

Тонізуючі

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2. Використай атлас і текст підручника,  визнач основні райони вирощування зернових культур у світі, перемалюй таблицю 2 і заповни її.

Таблиця 2

Види зернових культур

Країна-лідер з виробництва зернових культур

Кліматичний пояс

Пшениця

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

Кукурудза

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

Рис

  1.  

 

  1.  

 

  1.  

 

 

Завдання 3. На контурній карті світу (с.2) виконай завдання №1-4.

Висновок (у висновку запиши, які чинники впливають на спеціалізацію сільського господарства в країнах та  світі загалом; який з кліматичних поясів має більше можливостей забезпечити своїх мешканців зерновими, олійними, цукристими, волокнистими та тонізуючими культурами і чому)……………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………

Додаток 1

Карта агрокліматичних ресурсів світу

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткаченко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткаченко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ткаченко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ткаченко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Ткаченко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ткаченко Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
До підручника
Географія 9 клас (Бойко В.М., Дітчук І.Л., Заставецька Л.Б., Гринюк Т. А., Смаль І. В., Харенко І. М.)
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
15735
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку