Інструктивна картка до уроку "Тема: Практична робота №4 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин»."

Про матеріал
Тема: Практична робота №4 «Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин». Мета: формування предметних компетентностей: удосконалювати вміння учнів визначати типи кровоносної системи хребетних тварин, проаналізувати еволюційні зміни видільної системи у тварин; розвивати допитливість, пізнавальний інтерес, удосконалювати навички роботи з підручником, додатковими джерелами інформації, розвивати логічне та критичне мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи. Очікувані результати: учні називають поняття вени, артерії, замкнута і незамкнута кровоносна система, артеріальна і венозна кров; вміють визначати за зображенням тип кровоносної системи тварин; порівнюють кровоносні системи різних груп тварин; роблять висновки про ускладнення будови організму тварин, пов’язане з ускладненням функцій. Обладнання: зошит, підручник, мультимедійна дошка. Тип уроку: формування практичних умінь і навичок.
Перегляд файлу

«Біологія» Соболь В.І., 2015 р. 7 клас

Практична робота №4 (ст.163-164)

Тема: Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин

Мета: порівняти будову кровоносної системи у різних груп хребетних тварин; закріпити знання про кровоносну систему.

Обладнання, матеріали та об’єкти дослідження: підручник, схема кровоносних системи тварин.

 

Хід роботи

 

1.Зіставте групи хребетних тварин з особливостями їхньої кровоносної системи.

2.Розгляньте ілюстрацію схематичної будови кровоносної систем і визначте, якій групі хребетних тварин вони належать.

 

3.Визначте основні напрямки ускладнення кровоносної системи хребетних тварин.

4.Сформулюйте висновок про подібність та відмінність у будові кровоносної системи хребетних тварин.

docx
Додано
22 березня 2022
Переглядів
1487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку