|
Лабораторний дослід № 2
Дата «_______» _______ _________ р
|
ОКИСНЕННЯ ГЛЮКОЗИ СВІЖООДЕРЖАНИМ КУПРУМ (ІІ) ГІДРОКСИДОМ
Мета: здійснити реакцію глюкози зі свіжоодержаним купрум (ІІ) гідроксидом,
довести наявність певних функціональних груп у молекулі глюкози.
Обладнання: штатив із пробірками, пальник, пробіркотримач.
Реактиви: розчин глюкози, купрум (ІІ) сульфату, натрій або калій гідроксиду.
Завдання: виконайте досліди та складіть звіт, заповнивши таблицю.
ПАМ’ЯТАЙТЕ ПРО ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ!!!
Порядок виконання роботи |
СПОСТЕРЕЖЕННЯ |
1.Одержання купрум(ІІ) гідроксиду У пробірку налийте розчин лугу об’ємом 1-2 мл та додайте кілька крапель розчину купрум (ІІ) сульфату. |
Спостереження___________________________________________________________________________Рівняння реакції ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
2. Визначення наявності гідроксильних функціональних груп До свіжоодержаного в першому досліді купрум (ІІ) гідроксиду додайте декілька крапель розчину глюкози.
|
Спостереження___________________________________________________________________________Рівняння реакції ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
3. Визначення наявності карбонільної функціональної групи Нагрівайте вміст пробірки із другого досліду.
|
Спостереження___________________________________________________________________________Рівняння реакції _______________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Висновок: Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом доводить наявність __________ ______________________________________________. Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом при нагріванні доводить наявність ________________________________
_______________________________________________________________________ .