Гра проводиться в актовій залі. Оформленна сцена: написи, плакати, дошка, мультимедійний проектор, столи учасників, набір реактивів до конкурсу «Практикум». Запрошуються учні школи.
Гру оцінює журі в складі представника адміністрації та вчителів школи
-----Коваленко В.О., учитель хімії І категорії НВК№6 «Перспектива» м. Жовті Води -----
Гра проводиться в актовій залі. Оформленна сцена: написи, плакати, дошка, мультимедійний проектор, столи учасників, набір реактивів до конкурсу «Практикум». Запрошуються учні школи.
Гру оцінює журі в складі представника адміністрації та вчителів школи
Вчитель. Сьогодні ми проводимо інтелектуальну гру LG Еврика. В ній приймають участь
учні 10-11 класів.
Переможець гри виграє приз: набір дисків
А клас в якому він навчається отримає додатковий день до канікул.
Представлення учасників
Починаємо шлях до перемоги. Давайте познайомимося з нашими учасниками поближче:
який у них девіз життя, чим захоплюються, що бажають суперникам?
Слово учасникам.
Ведучий . Проведемо жеребкування для визначення черги. Вам необхідно дати відповіді
на питання. Хто буде найближче до відповіді, отримує заохочувальний бал і
першим вибирає тему.
Питання таке: Яка загальна довжина кордону України в км?
(7тис.569км)
І конкурс «Тема»
В цьому конкурсі вам необхідно скласти лінію з трьох правильних відповідей. Тоді ви отримаєте відразу всі 9 балів (мах). Якщо буде складено лінію з трьох неправильних відповідей тоді 0 балів. Якщо лінія не складеться то зараховується стільки балів, скільки правильних відповідей.
Отже у нас 4 теми: біологія, хімія, географія та сюрприз.
Той хто мав найближчу до правильної відповідь в попередньому питанні той перший вибирає тему. ( питання з тем прикладаються)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Оголошується кількість балів кожного учасника за підсумками першого конкурсу.
Мова – це те багатство, яким не всі можуть користуватися. Чи вміють нею користуватися наші гравці?
Оголошується ІІ конкурс «Оратор»
За 30 сек необхідно розкрити свою думку. В кого найбільше балів, той має право вибирати тему яку всі будуть обговорювати. Теми такі:
Кожен учасник виставляє бали за ораторське мистецтво собі і кожному із суперників відповідно від 1 до 4 ( на листочках)
Оголошується кількість балів кожного учасника за підсумками другого конкурсу.
ІІІ конкурс «Мій коник»
Учасникам необхідно продемонструвати своє хоббі (пісня, танець, фокус, цирковий трюк, моделювання і т.д.)
Конкурс оцінюється журі від1 до 4 балів
IV конкурс “Практикум» (мах 4 бали)
Сьогодні у нас практикум з хімії. Оцінювати його буде вчитель хімії.
Після поставленого питання всі учасники, коротко, пишуть відповіді на листочках. А потім детально розповідають і здають листочки журі.
І так питання: Хлоридна кислота має дуже широке застосування. Вона входить до складу шлункового соку і допомагає в травленні. Яким чином можна в лабораторії знайти хлоридну кислоту серед інших речовин і довести, що це саме вона?
Оголошується кількість балів кожного учасника за підсумками третього та четвертого конкурсів.
V конкурс «Підказка»
Учасникам необхідно відгадати по 10 картинок за 60 сек.( перевіряємо образне мислення учасників). Допомагають учасникам друзі. Правильна відповідь 1 бал.
Оголошується кількість балів кожного учасника за підсумками п’ятого конкурсу.
З гри виходять 2 учні в кого найменша кількість балів. Вони отримують заохочувальні призи.
VІ конкурс «Двобій»- відео перестрілка
Учасникам задається 12питань кожне по 2 бали.
Підсумок гри. Нагородження переможців