Тема уроку: Добування кисню в лабораторії та промисловості.
Реакція розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення наявності кисню
Очікувані результати |
- знає та розуміє поняття реакція розкладу, каталізатор; -наводить приклади реакцій розкладу; - називає способи збирання та виявлення кисню; - складає рівняння реакцій добування кисню з гідроген пероксиду; - робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя). |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Запиши у робочому зошиті з хімії тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся:
|
|
2. |
А Опрацюй зміст параграфу 25 на с.117-121 підручника з хімії (автор О.В. Ярошенко) |
|
3. |
Б Опрацюй презентацію (слайди 6-7 презентації). |
|
4. |
В Переглянь демонстраційні відеодосліди за покликаннями):
|
Покликання на відео досліди:
|
3. |
На основі опрацьованого теоретичного матеріалу (параграфа підручника, презентації, відео) склади у зошиті конспект у вигляді опорної схеми : |
|
Опорна схема
|
А Виконай тестові завдання № 1-7 з посібника “Тестові завдання. 7 клас” на с. 58-59 (ІІ варіант), що розміщений у папці «Додаткові матеріали» |
|
Виконані завдання сфотографуй, прикріпи і надішли у завдання Tеаms |
|
|
5. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли запит на консультацію у чат в особисті повідомлення. |