Інструменти подолання освітніх втрат у початковій школі

Про матеріал
Забезпечення освіти під час війни є складним завданням. Дослідження показують, що війни мали суттєвий вплив на академічні здобутки, фізичне та ментальне здоров’я, а також рівень доходу та добробут учнівства в майбутньому. Свої наслідки матиме також війна Росії проти України. При цьому її вплив накладається на освітні втрати, зумовлені пандемією COVID-19. Тому поряд з найважливішим завданням забезпечення максимально можливої безпеки дітей під час навчального процесу та їх соціоемоційної підтримки є мінімізація освітніх втрат, оскільки у майбутньому це може мати наслідки для людського розвитку: компетенцій та навичок, можливостей на ринку праці та економічного добробуту. Педагоги, батьки, освітні управлінці та експерти розуміють, що освітні втрати необхідно компенсувати і починати це робити зараз, не чекаючи завершення війни. Ділюся своїми інструментами подолання освітніх втрат.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інструменти подолання освітніх втрат у початковій школі. Мельниченко І. Ю.

Номер слайду 2

Освітні втрати — це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в учнівства під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. Освітні втрати можуть виникати з різних — як індивідуальних, так і системних причин. Серед них: здоров’я, війна, пандемія, надзвичайні ситуації природного характеру. Подолання освітніх втрат учневі початкової школи може бути важливим завданням для забезпечення успішного навчання та розвитку дитини.

Номер слайду 3

Шляхи вирішення проблеми:Індивідуальний підхід: розуміти, що кожна дитина навчається по-різному і має свої сильні та слабкі сторони. Враховувати індивідуальні потреби дитини. -Консультації з учнями для усунення прогалин із навчальних дисциплін. Розробка завдань різних рівнів складності для окремих учнів. Використовувати години варіативної складової шляхом запровадження індивідуальних та групових консультацій учнів.30.10.2024

Номер слайду 4

Кроки для унікальних потреб кожного учня: Оцінка потреб. Визначення мети. Розробка індивідуального плану. Диференційоване навчання. Залучення ресурсів. Спостереження та формувальна оцінка. Співпраця з батьками. Забезпечення позитивної атмосфери30.10.2024

Номер слайду 5

Учитель може самостійно оцінити прогалини в знаннях учнів і вирішити, що надолужувати разом, а що індивідуально. Проблеми-пошук шляхів-успіх. Важливо пам'ятати, що надолуження освітніх втрат може зайняти час, тож важливо бути терплячими та надавати постійну підтримку учням. Сьогодні перед вчителями стоїть непроста задача з надолуження освітніх втрат дітей. Наразі пропоную своє бачення вирішення цих  питань.  У цьому навчальному році набрала 1 клас. Шукала шляхи допомоги учням та батькам і знайша безоплатний мобільний застосунок для інтерактивного навчання учнів та учениць 1-4 класів «Вивчаю — не чекаю». Усі матеріали розроблені відповідно до чинних програм НУШ та за підходами автономного навчання30.10.2024

Номер слайду 6

У застосунку дитина вчиться, переглядаючи пізнавальні освітні відеоуроки, розроблені за підходами мікронавчання. Інтерактивні мініігри допомагають закріпити вивчений матеріал.30.10.2024 Контент застосунку — відео та ігри — повністю адаптовано для України. Усі теми й завдання відповідають українській навчальній програмі, а розробляли їх українські вчительки й вчителі, методистки й методисти. Застосунок створено за перевіреною досвідом методикою від War Child — організації, що допомагає дітям війни здобувати освіту з 1993 року.

Номер слайду 7

Важливо, що «Вивчаю — не чекаю» — універсальний. Застосунок підходить як для офлайн-навчання у школі, так і онлайн у будь-якій точці світу. Мають навчальний план, дивись тут https://primary.org.ua/how-to-use/30.10.2024

Номер слайду 8

30.10.2024 Організовуйте навчальний процес за допомогою «Вивчаю — не чекаю» та Google Classroom без зайвих клопотів! Кабінет вчителя вже доступний в останній версії застосунку. Застосунок дозволяє дітям навчатися самостійно без допомоги дорослих. Кожна 060087qu-7f99-328x156.pngдитина може обрати власний темп навчання. «Вивчаю — не чекаю» — це не просто гра, а й можливість здобувати знання відповідно до класу, в якому навчається дитина. Застосунок можна використовувати на планшетах і смартфонах з операційними системами i. OS (версія 14 або новіша) та Android (версія 7 або новіша). А також «Вивчаю — не чекаю» доступний для завантаження на комп'ютері,«Вивчаю — не чекаю» - інструмент для урізноманітнення уроків у початковій школі

Номер слайду 9

30.10.2024 Інтерактивний робочий аркуш – це веб-сторінка, де можна розмістити навчальний матеріал і різноманітні завдання для учнів. Наприклад, туди можна додати відео, зображення, текст, на основі яких діти і будуть працювати. Можна вставляти зображення і робити їх інтерактивними, додаючи на них мітки з текстом, гіперпосиланнями, запитаннями, віконцями для введення тексту.  Дітям такі завдання дуже подобаються, оскільки додають урокам різноманіття. Та окрім цього інтерактивні робочі аркуші мають низку інших переваг: 1. Сприяють активному навчанню. Інтерактивні робочі аркуші дозволяють досягти важливої мети: перейти від пасивного до активного навчання.  2. Підвищують мотивацію. Інтерактивні аркуші з цікавими та інноваційними вправами можуть значно підвищити мотивацію учнів до виконання завдань.  3. Покращують концентрацію та увагу. Недостатня уважність є поширеною проблемою дітей. Однак коли учні працюють із інтерактивними вправами, що трохи схоже на гру, вони набагато уважніші та більш зацікавлені.  4. Покращення запамʼятовування. Завдяки тому, що діти не просто слухають вчителя чи читають підручник, а активно працюють, вони краще запамʼятовують навчальний матеріал.

Номер слайду 10

Live Worksheets30.10.2024 Вебсервіс Live Worksheets дозволяє робочі матеріали, створені в форматах docx, pdf, jpg і png перетворити в інтерактивний матеріал для самоперевірки. Можна створювати робочі листи, які містять кілька типів завдань.

Номер слайду 11

Classkick30.10.2024 Учитель може переглядати роботу кожного учня в режимі реального часу. Все, що робить учень, відразу відображається на комп'ютері вчителя. Як бачимо, головна перевага Classkick – це оперативний зворотний зв'язок як з тими, хто працює в класі, так і з учнями, які займаються вдома. Тобто вчитель і учні можуть працювати на будь-якому мобільному пристрої або зі звичайним комп'ютером незалежно від операційної системи.

Номер слайду 12

Edpuzzle30.10.2024 Це безкоштовний сервіс для створення відеофрагментів з аудіо і текстовими елементами, питаннями і завданнями до них. На основі одного відео можна створити інтерактивну вікторину з відкритими питаннями або з вибором однієї відповіді з декількох, дати голосові коментарі і пояснення до відеосюжету або цілком його озвучити. Є можливість створювати класи і відслідковувати, хто з учнів переглянув відео і як впорався із запропонованими завданнями.

Номер слайду 13

30.10.2024 Сьогодні перед вчителями стоїть непроста задача з надолуження освітніх втрат дітей. Наразі пропоную своє бачення вирішення цих  питань. 

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 листопада
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку