Інтеграція інноваційних технологій у дизайні сучасного уроку української літератури

Про матеріал
Презентація з теми "Інтеграція інноваційних технологій у дизайні сучасного уроку української літератури"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування творчого інноваційного педагогічного середовища – запорука успішної реалізації учнів у житті

Номер слайду 2

Нове треба створювати в поті чола, а старе саме продовжує існувати і твердо тримається на милицях звички. О. Герцен

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Учителі, перш за все, - інноватори, носії освітніх змін, яких очікує сучасне українське суспільство

Номер слайду 5

Наскільки інноваційним є учитель, настільки інноваційним і буде учень у майбутньому!

Номер слайду 6

Той, хто формує творче інноваційне педагогічне середовище, гарантує успішну реалізацію учнів у житті

Номер слайду 7

Механізм педагогічної взаємодії з учнями Реалізація принципів діалогізму, когнітивно-креативного самовизначення Упровадження моделі особистісно орієнтованого та компетентнісно спрямованого навчання Творчий підхід до організації педагогічної взаємодії Учень – “співавтор уроку”

Номер слайду 8

Інноваційна педагогічна діяльність є основою оновлення навчальних закладів, чинником розвитку освітніх систем

Номер слайду 9

Яким чином можна сформувати інноваційне освітнє середовище вчителю? Лише шляхом зацікавлення учнів, чіткою мотивацією та новими формами роботи на уроці!

Номер слайду 10

Буктрейлер

Номер слайду 11

Гіфки та соціальні мережі

Номер слайду 12

Інтелект-карти

Номер слайду 13

Інтерактивні книги та підручники

Номер слайду 14

Інтерактивні стрічки часу

Номер слайду 15

Інтернет-меми

Номер слайду 16

Лепбук

Номер слайду 17

Скрайбінг

Номер слайду 18

Хмари слів

Номер слайду 19

QR-коди

Номер слайду 20

Дебати

Номер слайду 21

Буккросинг

Номер слайду 22

Есе

Номер слайду 23

Прийом «підведеної руки»

Номер слайду 24

Кроссенс

Номер слайду 25

Інноваційний процес розгортається за такою логікою: 1) виникнення - відбувається теоретична розробка нововведення та організується інформаційно-роз'яснювальна робота; 2) засвоєння - здійснюється апробація нововведення; 3) насичення - якщо результат інноваційного проекту позитивний, відбувається широке упровадження інновації в масову педагогічну практику; 4) рутинізація - інновація перетворюється у звичайну норму, традицію; 5) криза - нововведення повністю вичерпує свої можливості, а його результати можуть погіршуватися; 6) фініш - інновація завершує своє існування, на її зміну приходять інші нововведення.

Номер слайду 26

Учитель має створити освітнє середовище, яке: вчить дітей , ЯК думати, а не ЩО думати; надає їм рівні можливості, а не культивує «рівність»; мотивує на навчання впродовж усього життя, а не прагне навчити на все життя; підсилює спрямованість опанувати і самостійно продукувати ще не існуючі знання, а не змушує зазубрювати «вчорашні»; заохочує «створювати різноманітність», прагнення бути «не таким як усі», а не схильність до одноманітності, прагнення не виділятися від із загалу; сприяє становленню інформаційної культури особистості, здатної до активного управління інформацією,а не культивує пасивне некритичне сприйняття інформації (саме це є запорукою переходу від «суспільства телеглядачів» до інформаційного суспільства); стимулює розвиток горизонтальних партнерських зв’язків, мережевої взаємодії, а не зациклюється на вертикальних ієрархічних зв’язках.

Номер слайду 27

Формування творчого інноваційного педагогічного середовища – запорука успішної реалізації учнів у житті! У процесі освіти ми вчимося у минулого, намагаючись відтворити й відновити його: настав час учитись у майбутнього, випереджаючи його… Зміни в освіті мають бути сфокусовані на якісні трансформації змісту і форми. Провідний спеціаліст ЮНЕСКО Раджа Рой Сингх

Номер слайду 28

Дякую за увагу!

ppt
Додано
11 квітня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку