Інтегроване навчання: успішні стратегії.

Про матеріал
Розвиток змісту сучасної української освіти спрямовано на формування в учнів цілісної картини світу. Реалізація цієї задачі нерозривно пов'язана з міжпредметною інтеграцією в освітньому процесі, який характеризується широким впровадженням інформаційних технологій. Інформаційні технології знаходять своє застосування в різних предметних областях, на всіх вікових рівнях, допомагаючи кращому засвоєнню як окремих тем, так і досліджуваних дисциплін у цілому. Ідея інтегрованого навчання нині надзвичайно актуальна, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентноспроможної, здатної забезпечити кожну людину необхідними засобами самостійно досягати тієї чи іншої життєвої цілі, творчо самостверджуватися в різних соціальних сферах. Ефективним засобом формування інтегративних умінь і навичок є різноманітні міжпредметні зв'язки з історією, етикою, математикою, літературою, хімією, біологією. Саме через інтеграцію здійснюється особистісно зорієнтований підхід до навчання, тому учень сам у змозі обирати "опорні" знання з різних предметів з максимальною орієнтацією на суб'єктивний досвід, що склався в нього під впливом як попереднього навчання, так і більш широкої взаємодії з навколишньою дійсністю.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегроване навчання: успішні стратегіїПідготувала: вчитель математики та інформатики Тарутинського ліцею. Тетяна Фучеджи

Номер слайду 2

Інтегрований урок – це урок, який проводиться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах. Уроки інформатики - це універсальна сполучна ланка, що дозволяє «поєднати» практично всі шкільні дисципліни.

Номер слайду 3

Міжпредметна інтеграція може бути повною або частковою.

Номер слайду 4

Інтегровані уроки: служать засобом підвищення мотивації навчання, тому що створюють умови для практичного застосування знань; розвивають навички самоосвіти, тому що велику частину підготовки до уроку учні здійснюють самостійно і в позаурочний час; розвивають аналітичні здібності і винахідливість; володіють величезним виховним потенціалом; на інтегрованих уроках відбувається перенесення умінь в нові галузі, що не вивчалися досі.

Номер слайду 5

Інформатика + математика. MS Excel. Побудова графіка лінійної функцій у MS Excelу=2х-5 Побудова графіка квадратичної функції у MS Excel у = х𝟐 

Номер слайду 6

Інформатика + математика. Графічний спосіб розв’язування систем рівнянь𝟑𝒙−𝟐𝒚=𝟓𝒙+𝟐𝒚=𝟕 𝟐𝒙−𝟑𝒚=𝟔𝟑𝒙−𝒚=𝟗 𝒚𝟏=𝟑𝒙−𝟓𝟐 𝒚𝟐=𝟕−𝒙𝟐 

Номер слайду 7

Інформатика + математика. Алгоритми та програми. Задача: Дано трикутник зі сторонами a, b, c. Визначити, який це трикутник: гострокутний, тупокутний чи прямокутний. Для розв'язання цієї задачі необхідно нагадати дітям наступне:1) з відрізків заданої довжини можна утворити трикутник тільки в тому випадку, якщо сума довжин будь-яких двох відрізків більше довжини третього відрізка;2) якщо з трьох відрізків можна побудувати трикутник, то він буде прямокутним тоді й тільки тоді, коли виконується теорема Піфагора; 3) для гострокутного та тупокутного трикутників теорема Піфагора перетворюється на нерівність, причому для гострокутного повинні виконуватись всі три нерівності, а для тупокутного хоча б одна (дійсно в гострокутному трикутникові всі кути менші за 90 градусів, а в прямокутному та тупокутному хоча б один дорівнює або більше 90 градусів відповідно). Крім того, очевидно, що довжини всіх сторін не можуть бути від'ємними або нульовими. За допомогою команди input введіть значення сторін трикутника a, b, c. Відсортуйте сторони трикутника за допомогою команди sorted([]). Проведіть почергово перевірку умов для визначення типу трикутника за допомогою оператора if : для прямокутного – if a + b <= c для гострокутного – if c**2 == (a**2) + (b**2) для тупокутного – if ((a**2) + (b**2) - (c**2)) / (2 * a * b) > 0 Після перевірки кожної з умов, прогрма має вивести відповідний вид трикутника ‘pramokytnuy’, ‘gostrokytnuy’, ‘typokytnuy’. Якщо значення сторін не відповідає жодній з умов, то програма має вивести повідомлення ‘neisnye’.

Номер слайду 8

Інформатика + математика. Алгоритми та програмиa = int(input())b = int(input())c = int(input())a, b, c = sorted([a, b, c])if a + b <= c: print('gostrokytnuy')elif c**2 == (a**2) + (b**2): print('pramokytnuy')elif ((a**2) + (b**2) - (c**2)) / (2 * a * b) > 0: print('typokytnuy')else: print('neisnye')https://replit.com/@Tietiana. Fuchied/Frigid. Plain. Datum

Номер слайду 9

Інформатика + математикаhttps://www.desmos.com/calculator/nnca8itinb?lang=uk. Онлайн сервіси https://www.geogebra.org/calculator

Номер слайду 10

Інформатика + українська мова. Текстовий процесор MS Word. Створення схем у середовищі текстового процесора -5 клас. Форматування символів та абзаців - 5 класhttps://learning.ua/mova/somyi-klas/pidkresliuiemo-holovni-ta-druhoriadni-chleny-rechennia

Номер слайду 11

Інформатика + українська література. Текстовий процесор MS Word. Пошук та заміна фрагментів тексту. Виправлення помилок Українську народну казку «Котигорошко» верстальник набирав напередодні відпустки, мріючи про синє море та погожі дні. А тому наробив чимало помилок у тексті. Головний редактор виявив наступні описки:

Номер слайду 12

Інформатика + українська література. Створення презентацій. Робота з графічними зображеннямиhttps://docs.google.com/presentation/d/1 MMIq. H2 P-WEOTZhynq. B0ef. Jts. Ybiyq. WV9f. N1b. Ep. KW0u0/edit#slide=id.phttps://docs.google.com/presentation/d/12 Bz. E-m. J57 Pweyx-Oi. Y2x0v80w9 Nc. Ak. UFIypy. Dt. B4 LJ4/edit#slide=id.phttps://docs.google.com/presentation/d/1-2 Ep. XFCv64j. Edpgiu. TQNr333 XZvf. ZDEHWRl. U1n. H_G5 Q/edit#slide=id.phttps://quizizz.com/admin/private

pptx
Додано
13 квітня 2023
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку