Інтегроване підсумкове заняття для дітей молодшої групи

Про матеріал
Підсумкове інтегроване заняття для дітей у молодшій групі буде у нагоді вихователям .
Перегляд файлу

" Весняні клопоти "

Інтегроване підсумкове заняття  в молодшій групі

Мета : закріпити знання дітей про характерні ознаки весни , про життя  птахів навесні ; розвивати вміння групувати предмети за кольором та величиною , порівнювати їх ; продовжувати вчити складати предмет з геометричних фігур , закріпити вміння рахувати в межах 5; розвивати логічне мислення , увагу , пам’ять ; вчити відповідати на запитання вихователя ; закріпити назви птахів та їх дитинчат  ;виховувати чуйність , доброзичливість , бережливе ставлення до природи  .

 

Обладнання : Д.г " Склади пташку з геометричних фігур " , "Птахи та їх дитинчата; ілюстрації із зображенням гнізда птахів , 5 великих і 5 малих обручів  різного кольору , відповідно до обручів великі і малі квіти по одній на кожну дитину , пташине пір’я  , велике яйце ,стебла та пелюстки для поробки.

 

Хід заняття

1.В-ль : Давайте привітаємось, станемо в коло , візьмемось за руки . Відчуйте тепло ваших рук .

Діти : Доброго дня вам !

Веселіше стало нам

Бо у групі всі ми друзі

Посмішки даруєм вам !

В-ль : Який у вас настрій ? А коли у вас буває гарний настрій ? ( Коли приходить весна , коли світить сонечко , коли дарують квіти ). Зараз у нас яка пора року ? А що відбувається навесні ?

Діти : Тануть сніги , біжать струмки ,  на деревах з’являються бруньки , зеленіє травичка , розквітають перші весняні квіти , пташки повертаються з теплих країн , роблять гнізда і відкладають в них яєчка .

2. В-ль : ( Чується плач ) Діти хто це плаче ? ( вкочується яйце ) . Так це ж Яйце ! Яке воно ? ( велике , овальне ) . А  звідки ж воно взялося ? Мабудь з парку пташок ! З гнізда якої пташки воно ? Подивіться на гнізда в яких є яєчка пташок . ("багато" маленьких яєчок у гнізді ластівки , шпака , а у лелеки " одне " - велике ) .

3. Ми дізналися чиє це Яйце і зможемо повернути його до парку пташок .Та щоб воно не захолонуло вкриємо його пір’ячком . Хлопчики йдуть до зеленого столу і беруть кожен по 4 пір’ячка , а дівчатка йдуть до червого столу і беруть на одне пір’ячко більше ніж хлопчики  . ( Діти накривають яйце )Тепер яєчку буде тепло .

4. Діти , якщо пташки сидять і вигрівають яєчка то з них вилупляються маленькі пташенята . М.г " Назви дитинчат птахів " ( У шпака - шпаченя , у лелеки - лелеченя , у сороки-сороченя, у качки - каченя , у гуски - гусеня і т.д. )

5. Ми з вами зараз зробимо пташенят з геометричних фігур .

 Д.г " Склади пташку " ( Діти складають пташку і рахують скільки трикутників , квадратів та кругів має птах ) .

Зараз ми з вами перетворимось на пташок і полетимо на галявину :

Фізхвилинка :

В ранці пташки - пташечки

Прокидались залюбки

Крильцями махали

В небеса злітали

Птахи високо літали

На галявину сідали

Повернулись вправо - вліво 

Як навколо тут красиво !

6.В-ль :  Подивіться на галявині багато  квітів . Візміть собі по одній квіточці . Нам потрібно їх висадити на клумби.Розсадіть квіточки за кольором та величиною . Подивіться уважно і скажіть скільки всього великих клумб ? 5 і скільки всього маленьких клумб?  - 5 . Значить їх " порівну ". Скільки квіточок у великій червоній клумбі ? Скільки у малій ?  У якій клумбі більше квіточок ? У червоній великій чи у червоній малій ? Що потрібно зробити щоб їх стало "порівну" ? ( Так само порівняти  кількість квіточок в жовтих і зелених клумбах . )

7. В-ль : Діти , як багато квіточок на галявині ! Квіти завжди піднімають настрій .Але ж квіти рвати не можна ! Бо якщо кожен буде рвати квіти , їх не залишиться на Землі ! І щоб порадувати наших близьких , ми ім подаруємо також квіти які зробимо з паперу . ( Кожна дитина наклеює квіти на заготовлені стебла ).

8. В-ль : Молодці діти ! Ви старалися, добре працювали , висадили багато квіточок на клумби . Чим схожі клумби ? Чим вони відрізняються ? Із яких геометричних фігур ви  робили пташок ?  Що вам найбільше сподобалося на занятті ? 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Йовбак Мирослава
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Onyshchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
4117
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку