Заняття з розвитку мовлення і ознайомлення з навколишнім у молодшій групі

Про матеріал
Заняття з розвитку мовлення і ознайомлення з навколишнім у молодшій групі стане у нагоді вихователям ДНЗ .
Перегляд файлу

" На гостину до Півня "

Заняття з розвитку мовлення і ознайомлення з навколишнім  в молодшій групі  Мета :

 закріпити формування мовленнєвого етикету під час привітання , збагатити знання дітей про українські страви , пояснити значення слова "начинка " , навчати узгоджувати іменники з прийменником "із" у грі  " Із чим вареник " ; розвивати інтерес  до різноманітності українських страв ; закріпити знання про український посуд , учити утворювати іменники за допомогою суфіксів у М.г. " Назви ласкаво " ; виховувати  повагу до народних традицій .

Обладнання :

макет  " Бабусине подвір’я " , відеозапис  " Українська хата " , 2 миски , 2 ложки , вареники з картону , великий вареник із тканини , аудіо-запис музичного твору " Гопак " .

Хід заняття

1. Діти ! До нас завітали гості . Давайте з ними привітаємось як віталися наші предки в давнину :

Блакитного неба ! Щедрої землі !

Від щирого серця бажаємо ми !

А ще вітаючись вони завжди бажали здоров’я . Як ми можемо ще привітатись? " Здорові були ! " , " Доброго здоров’я ! " , " Здрастуйте ! ".

Та український народ є не тільки привітний , а ще й гостинний . І завжди пригощав гостей смачними стравами .

Діти , які українські страви ви знаєте ? ( Борщ , вареники , голубці … )

2. - Крик Півня !

А хто це з нами вітається ? З якої казки Півник ? Давайте подивимося що в хаті у Півника є ? Що він цікаво приготував ?

Хатка казкова , маленька . Я  буду називати великі предмети , а ви будете  називати такі самі , але маленькі предмети .

М.г. " Назви  ласкаво "

Піч - пічечка , лавка - лавочка , тарілка - тарілочка , ложка - ложечка , макітра - макітерка, пироги - пиріжечки , чавун - чавунчик …

Діти , а ви помітили,  яку нову страву приготував Півник ? ( вареники ) .

3.  А у мене є для вас сюрприз !  Ось який великий Вареник ! Давайте з ним пограємо ( діти по колу передаюсь Вареник  і промовляють забавлянку  тихо як !" мишенята " , потім голосно як Півник ):

Ми вареники місили  ,ми вареники ліпили ,

А тоді хіп ! Та в окріп !

В масло , та в сметану !

З апетитом їх поїли 

Танцювати почали ! ( Фіз. хвилинка )

Діти давайте згадаємо які вареники  духмяні , запашні , смачні ! ( Дих. вправа) .

4.  Малята , пощупайте Вареник там щось є ! Те що знаходиться всередині у Варенику називається " начинка " . Діти в Україні ліпили вареники з різними начинками . Давайте зробимо начинку з капусти  ( промовлянка ) :

Ми капусту рубимо , рубимо

Ми капусту солимо , солимо

Ми капусту чавимо , чавимо

І в банки складаємо !

5. Та буває ще багато різних начинок , а які зараз ми з вами дізнаємось !

Гра " Із чим вареник " ( Діти виймають ложкою вареник і відповідають : у мене вареник із картоплею , у мене вареник із сиром … )

Діти , що це таке у варенику - картопля , слива , вишня ? Як можна назвати  одним словом ? (" начинка" ) .

6.  Ось як багато вареників приготував Півник . Я впевнена що миші теж допомагали йому .  Ви також молодці  ! Гарно попрацювали . А коли добре попрацюєш то можна й відпочити  . Отже ми можемо тепер піти на гостину до Півника .

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
2240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку