Заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи ДНЗ . Тема : " Квітуча весна "

Про матеріал
Заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи стане у нагоді вихователям ДНЗ .
Перегляд файлу

 

 

 

Коливальний рух (коливання)

 

 

 

 

 

 

 

"Квітуча весна "

Заняття з розвитку мовлення в старшій групі

Мета :

*зв’язне мовлення : розвивати уміння складати речення із словами - римами , збагачувати словник дієсловами , прикметниками ; відповідати на запитання повними реченнями;

*граматика : вчити утворювати складні прикметники , узгоджувати їх з іменниками ; закріплювати навички узгодження дієслів з іменниками ;

*звукова культура : закріпити вміння визначати останній звук у слові , добирати слова на заданий звук , виробляти навички римування слів . Викликати позитивний емоційний стан , виховувати любов до природи .

Матеріал : картки із зображенням предметів для слів - рим , картки із зображенням квітів і їх назвою для фонетичного аналізу , картки - квіти , "чарівна квітка" , мелодія для фізхвилинки .

Хід заняття

В-ль : Давайте привітаємось, станемо в коло , візьмемось за руки . Відчуйте тепло ваших рук .

Діти : Узялись ми всі за руки

Веселіше стало нам

Бо у групі всі ми друзі

Посмішки даруєм вам

В-ль : Який у вас настрій ? А коли у вас буває гарний настрій ? ( Коли приходить весна , коли світить сонечко , коли дарують квіти ). Зараз у нас яка пора року ? А що відбувається навесні ?

Діти : Тануть сніги , біжать струмки , пташки повертаються з теплих країн , на деревах з’являються бруньки , зеленіє травичка , розквітають перші весняні квіти .

В-ль : А який зараз місяць весни ? Як ви думаєте чому він так називається ? Ось у мене є гарна квітка чарівна і ми з нею пограємо ! 

М.г " Розкажи де живе квітка "

Кожен буде передавати квітку і говорити  де ми можемо ще зустріти квіточки , або що ми можемо зробити з них .

Діти : Квіти ростуть на клумбі , квіти є у лісі , ростуть у полі і в саду , квіти є у лузі ; квітами прикрашають оселю , одяг , квіти малюють на картинах , с квітів роблять букети та віночки .

В-ль : Ми можемо зробити віночок не лише з квітів а й із слів .

М.г  " Сплети віночок із слів "

В-ль : Діти , ви повинні називати слово на той звук , яким закінчується попереднє слово і ставати в коло беручи товариша під руку .

Фізхвилинка :

А ще можна зробити букет . Зараз ви отримуєте квіточки і по сигналу стаєте в коло по 2 , по 3 , по 4 , по 6 чоловік . Таким чином виходить букет , який ви називаєте утворюючи  складні назви .

М.г " Назви букет "

В-ль : Діти , ви  вмієте складати такі складні слова , і зможете стати поетами . Ми зараз з вами спробуємо скласти віршик . Для цього ви берете картки і кожен голосно називає що в нього зображено на карточці . А тепер кожен знаходить свою пару ( слова - рими ).

М.г " Знайди пару "

( Сонечко - віконечко , травичка - полуничка , річка - стрічка і т.д. )

В-ль : А тепер з цими словами кожній парі потрібно скласти речення .

М.г " Склади речення "

В- ль : Діти , з цих речень ми можемо скласти віршик :

" Весна - красна "

Заглядає  ясне сонечко

До нас у віконечко

Біжить річка

Як блакитна стрічка

Зеленіє шовкова травичка

Розквітає полуничка

Заглянувши під пеньок

Ти побачиш там грибок

Розцвіла біла ромашка

А на ній сидить комашка

І радіють весні діти

Веселяться наче квіти .

В-ль : Молодці , гарний віршик склали але щоб наша чарівна квітка розцвіла їй потрібно сказати лагідні слова ( Ніжна , тендітна , яскрава , мила , запашна).

Ось бачите квіточка почула які ви розумні , тому вона розквітла і дарує кожному свою квіточку .

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Onyshchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
8837
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку