Інтегроване заняття - гра з елементами STEM освіти

Про матеріал
Програмовий зміст: - вчити дітей конструювати, самостійно створювати нові образи, комбінуючи вже набуті уміння та прийоми роботи будувати округлу конструкцію з лего « Липучка», користуватися пластиліном та солоним тістом; - залучати дітей до поступового впровадження моделі STEM-освіти через інтегроване поєднання математичних знань з іншими видами дитячої діяльності, - розвивати зорово-моторну координацію, окомір, просторове мислення, творчу уяву та художній смак, надаючи техніці малювання, розвивального характеру для більш повного розкриття творчого потенціалу кожної окремої дитини; стимулювати фантазію дітей, «занурити» їх в тему; - розвивати здібності до образно-асоціативного сприймання, розширюючи та збагачуючи знання дітей про форми , кольору, кількості предметів, мовлення, критичне мислення, пам!ять, дрібну моторику руки: - виховувати морально-етичні навички та уміння працювати в колективі, розвивати навички взаємодії один з одним, спостережливість, охайність, посидючість. Обладнання : - дидактичні ігри: «Знайди коробочку такого ж кольору», «Великий, менший», « Що якої форми», « З чого зроблений» ; - м’ячики різного кольору та розміру; -коробочки різного кольору; - м’ячики – масажні « Їжачки»; - пластелин, фарби, пензлики, серветки, склянки з водою, вологі серветки; - заготовки м’ячів з солоного тіста; - гра – танок « Мій веселий дзвінкий м’яч»; - чистомовки, дихальна гімнастика ( з м’ячами з вати).
Перегляд файлу

Одеської області
Білгород – Дністровського району
Успенівської сільської ради
Успенівського ОЗЗСО
Дошкільний підрозділ

 

 

 

Інтегроване
заняття - гра
з елементами
STEM освіти

 

 

 

Вихователь:
Остапенко -  Горбачьова
Ольга Миколаївна

 

 

  • 2023 -

 

 

 

Програмовий зміст:

- вчити дітей конструювати, самостійно створювати нові образи, комбінуючи вже набуті уміння та прийоми роботи будувати округлу конструкцію з лего
« Липучка», користуватися пластиліном та солоним тістом;

- залучати дітей до поступового впровадження моделі STEM-освіти через інтегроване поєднання математичних знань з іншими видами дитячої діяльності,

- розвивати зорово-моторну координацію, окомір, просторове мислення, творчу уяву та художній смак, надаючи техніці малювання, розвивального характеру для більш повного розкриття творчого потенціалу кожної окремої дитини; стимулювати фантазію дітей, «занурити» їх в тему;

- розвивати здібності до образно-асоціативного сприймання, розширюючи та збагачуючи знання дітей про  форми , кольору, кількості предметів, мовлення, критичне мислення, пам!ять, дрібну моторику руки:

- виховувати морально-етичні навички та уміння працювати в колективі, розвивати навички взаємодії один з одним, спостережливість, охайність, посидючість.

Обладнання :

- дидактичні ігри: «Знайди коробочку такого ж кольору»,  «Великий, менший»,
« Що якої форми», « З чого зроблений» ;
- м’ячики різного кольору та розміру;
-коробочки різного кольору;
- м’ячики – масажні « Їжачки»;
- пластелин, фарби, пензлики, серветки, склянки з водою, вологі серветки;
- заготовки м’ячів з солоного тіста;
- гра – танок « Мій веселий дзвінкий м’яч»;
- чистомовки, дихальна гімнастика  ( з м’ячами з вати).
 
 

 

 

 

 

 

 

Форма проведення: заняття – гра

Добрий день малята,
Хлопчики й дівчата!
З давніх пір і понині
Кажуть в нас на Україні
Здоровенькі били!
 

Доброго ранку, дітки мої!
Доброго ранку гостям усім!
Доброго ранку, садочку!
Доброго ранку, Вкраїна моя!
Доброго ранку! Всім мира й добра!

   Вихователь:    Діти, настав новий день, а щоб він, для нас з вами не прийшов даремно ми маємо дізнатися щось нове. Станьте в коло, відчуйте тепло своїх долоньок, вправо-вліво поверніться, один до одного посміхніться. Думаю, що тепер у вас гарний настрій, і всі готові до цікавого заняття - гри.

Вихователь:  Діти, що це? Так, вірно, це м’ячик!

Чистомовка:

«Яч-яч-яч- я швидкий веселий м’яч,

Ра-ра-ра- любить мене дітвора,

Ра-ра-ра- бо зі мной весела гра!»

Вихователь: Дітки у нашого  м’ячика є багато друзів але зараз він прийшов до нас сам, бо зі своїми друзями – м’ячиками грав у схованки і не зміг знайти своїх друзів.  Давайте допоможемо їх відшукати!

Орієнтація в просторі.
       Давайте пошукаємо м’ячики в нашій групі.
     Дітки, чи є тут друзі нашого м’ячика?
      Подивіться, а що це за  коробочка? Може там друзі нашого м’ячика? Відкриємо та поглянемо? Ось вони де заховалися! Скільки в коробочці м’ячів? Так в коробочці багато м’ячів.  Візьміть, будь ласка, по одному м’ячику та віднесіть у відповідну коробочку!

Дидактична гра « Знайди коробочку такого ж кольору.»

-  Розумнички! Допомогли  м’ячику віднайти  друзів! Подивіться, який у мене  м’яч? Великий чи маленький? Вірно, м’ячик у мене великий. А в коробочках, які за величиною м’ячики великі чи маленькі ? Так, вірно.

Дидактична гра « Великий, менший»

Діти стають  по колу та роблять масаж масажними м’ячиками - їжачками.

Цей м’ячик – фантазер.
Він – чудовий масажер.

( Довільними рухами котити  по долоні)

Візерунчатий бочок
Розвиває кулачок.

(Від середини долоньки котити до кінчиків пальців)
По долонці покружляє.
Міццю пальці наділяє.

(Стискати кулачок і розтискати)
Свою силу проявляє.
Покружляв і зупинився.
Дуже добре потрудився.

( Покрутити по долонці)

       

Вихователь:  Діти, а якої форми м’ячик? Так, м’яч круглий. А що ще буває круглим? Вірно, кругле сонце, круглий помідор, кругле яблуко.

Дидактична гра « Що якої форми?»

Вихователь:   Діти, давайте побудемо з вами чарівниками та спробуємо створити кожен свій власний м’яч!

Робота за столами с конструктором « Липучка».

 

Руханка з м’ячем.

Руки в гору,  перед собою.
Руки вправо, перед собою.
Руки вліво, перед собою.
Нахиліться уперед.
Покружляйте.

Дидактична гра « З чого зроблений м’яч?»

 Вихователь:   А з чого ще ми можемо зробити м’ячик? 
( пластилін або солоне тісто)

Робота за столами з пластиліном або солоним тістом.  ( Показ.)

Дихальна гімнастика ( дмухати на ватні м’ячики)

Експеримент ( дослідницька діяльність):

Вихователь:  Діти, що вміє робити м’яч? 
Давайте перевіремо чи вміють це робити інші предмети круглої форми.

Вихователь:  Діти, що це? Так, це помідор, а це яблуко.
Давайте перевіремо чи може помідор та яблуко так само котитися та стрибати як м’яч!

Висновок:
Не всі предмети, що схожі за формою можуть робити однакові дії.

Гра – танок « Мій веселий дзвінкий м’яч»

Чистомовка:

Ча-ча-ча - в мене немає м′яча,

Лю-лю-лю-скоро я його куплю,

Ду-ду-ду- на майданчик я піду,

Ать-ать-ать-у футбол я буду грать.

Вихователь:   Діти, давайте прикрасимо наші м’ячики! Щоб вони були веселі та яскраві!

Ось скінчилась наша гра.

Все, прощатись нам пора.

Будемо завтра зустрічатись,

В нові ігри будемо гратись.

Висновок:  Діти, який цікавий гість сьогодні до нас завітав на заняття? Що сподобалося вам найбільше на нашому занятті – грі?

docx
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
1932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку