Одеської області
Білгород – Дністровського району
Успенівської сільської ради
Успенівського ОЗЗСО
Дошкільний підрозділ
Інтегроване
заняття - гра
з елементами
STEM освіти
Вихователь:
Остапенко - Горбачьова
Ольга Миколаївна
Програмовий зміст:
- вчити дітей конструювати, самостійно створювати нові образи, комбінуючи вже набуті уміння та прийоми роботи будувати округлу конструкцію з лего
« Липучка», користуватися пластиліном та солоним тістом;
- залучати дітей до поступового впровадження моделі STEM-освіти через інтегроване поєднання математичних знань з іншими видами дитячої діяльності,
- розвивати зорово-моторну координацію, окомір, просторове мислення, творчу уяву та художній смак, надаючи техніці малювання, розвивального характеру для більш повного розкриття творчого потенціалу кожної окремої дитини; стимулювати фантазію дітей, «занурити» їх в тему;
- розвивати здібності до образно-асоціативного сприймання, розширюючи та збагачуючи знання дітей про форми , кольору, кількості предметів, мовлення, критичне мислення, пам!ять, дрібну моторику руки:
- виховувати морально-етичні навички та уміння працювати в колективі, розвивати навички взаємодії один з одним, спостережливість, охайність, посидючість.
Обладнання :
- дидактичні ігри: «Знайди коробочку такого ж кольору», «Великий, менший»,
« Що якої форми», « З чого зроблений» ;
- м’ячики різного кольору та розміру;
-коробочки різного кольору;
- м’ячики – масажні « Їжачки»;
- пластелин, фарби, пензлики, серветки, склянки з водою, вологі серветки;
- заготовки м’ячів з солоного тіста;
- гра – танок « Мій веселий дзвінкий м’яч»;
- чистомовки, дихальна гімнастика ( з м’ячами з вати).
Форма проведення: заняття – гра
Добрий день малята,
Хлопчики й дівчата!
З давніх пір і понині
Кажуть в нас на Україні
Здоровенькі били!
Доброго ранку, дітки мої!
Доброго ранку гостям усім!
Доброго ранку, садочку!
Доброго ранку, Вкраїна моя!
Доброго ранку! Всім мира й добра!
Вихователь: Діти, настав новий день, а щоб він, для нас з вами не прийшов даремно ми маємо дізнатися щось нове. Станьте в коло, відчуйте тепло своїх долоньок, вправо-вліво поверніться, один до одного посміхніться. Думаю, що тепер у вас гарний настрій, і всі готові до цікавого заняття - гри.
Вихователь: Діти, що це? Так, вірно, це м’ячик!
Чистомовка:
«Яч-яч-яч- я швидкий веселий м’яч,
Ра-ра-ра- любить мене дітвора,
Ра-ра-ра- бо зі мной весела гра!»
Вихователь: Дітки у нашого м’ячика є багато друзів але зараз він прийшов до нас сам, бо зі своїми друзями – м’ячиками грав у схованки і не зміг знайти своїх друзів. Давайте допоможемо їх відшукати!
Орієнтація в просторі.
Давайте пошукаємо м’ячики в нашій групі.
Дітки, чи є тут друзі нашого м’ячика?
Подивіться, а що це за коробочка? Може там друзі нашого м’ячика? Відкриємо та поглянемо? Ось вони де заховалися! Скільки в коробочці м’ячів? Так в коробочці багато м’ячів. Візьміть, будь ласка, по одному м’ячику та віднесіть у відповідну коробочку!
Дидактична гра « Знайди коробочку такого ж кольору.»
- Розумнички! Допомогли м’ячику віднайти друзів! Подивіться, який у мене м’яч? Великий чи маленький? Вірно, м’ячик у мене великий. А в коробочках, які за величиною м’ячики великі чи маленькі ? Так, вірно.
Дидактична гра « Великий, менший»
Діти стають по колу та роблять масаж масажними м’ячиками - їжачками.
Цей м’ячик – фантазер.
Він – чудовий масажер.
( Довільними рухами котити по долоні)
Візерунчатий бочок
Розвиває кулачок.
(Від середини долоньки котити до кінчиків пальців)
По долонці покружляє.
Міццю пальці наділяє.
(Стискати кулачок і розтискати)
Свою силу проявляє.
Покружляв і зупинився.
Дуже добре потрудився.
( Покрутити по долонці)
Вихователь: Діти, а якої форми м’ячик? Так, м’яч круглий. А що ще буває круглим? Вірно, кругле сонце, круглий помідор, кругле яблуко.
Дидактична гра « Що якої форми?»
Вихователь: Діти, давайте побудемо з вами чарівниками та спробуємо створити кожен свій власний м’яч!
Робота за столами с конструктором « Липучка».
Руханка з м’ячем.
Руки в гору, перед собою.
Руки вправо, перед собою.
Руки вліво, перед собою.
Нахиліться уперед.
Покружляйте.
Дидактична гра « З чого зроблений м’яч?»
Вихователь: А з чого ще ми можемо зробити м’ячик?
( пластилін або солоне тісто)
Робота за столами з пластиліном або солоним тістом. ( Показ.)
Дихальна гімнастика ( дмухати на ватні м’ячики)
Експеримент ( дослідницька діяльність):
Вихователь: Діти, що вміє робити м’яч?
Давайте перевіремо чи вміють це робити інші предмети круглої форми.
Вихователь: Діти, що це? Так, це помідор, а це яблуко.
Давайте перевіремо чи може помідор та яблуко так само котитися та стрибати як м’яч!
Висновок:
Не всі предмети, що схожі за формою можуть робити однакові дії.
Гра – танок « Мій веселий дзвінкий м’яч»
Чистомовка:
Ча-ча-ча - в мене немає м′яча,
Лю-лю-лю-скоро я його куплю,
Ду-ду-ду- на майданчик я піду,
Ать-ать-ать-у футбол я буду грать.
Вихователь: Діти, давайте прикрасимо наші м’ячики! Щоб вони були веселі та яскраві!
Ось скінчилась наша гра.
Все, прощатись нам пора.
Будемо завтра зустрічатись,
В нові ігри будемо гратись.
Висновок: Діти, який цікавий гість сьогодні до нас завітав на заняття? Що сподобалося вам найбільше на нашому занятті – грі?