Інтегроване заняття для дітей 4-го року життя

Про матеріал
Інтегроване заняття для дітей 4-го року життя Тема: «Пригоди козенят» Програмовий зміст: викликати у дітей емоційний настрій від прослуховування знайомої казки; продовжувати практично ознайомлювати зі способом моделювання за кольором та величиною; закріплювати поняття «менший», «більший», «найбільший», «багато», «один»; ознайомити з властивостями вогню; повторити правила поведінки з вогнем та незнайомцями; закріплювати вміння визначати безпечне та небезпечне в навколишньому середовищі; розвивати вміння орієнтуватися у показниках здорового способу життя та факторах, що загрожують життю та здоров’ю людини; виховувати в дітей потребу в турботі про свою безпеку та самостійність.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття для дітей 4-го року життя

Тема: «Пригоди козенят»

Програмовий зміст: викликати у дітей емоційний настрій від прослуховування  знайомої казки; продовжувати практично ознайомлювати зі способом моделювання за кольором та величиною; закріплювати поняття «менший», «більший», «найбільший», «багато», «один»; ознайомити з властивостями вогню; повторити правила поведінки з вогнем та незнайомцями; закріплювати вміння визначати безпечне та небезпечне в навколишньому середовищі; розвивати вміння орієнтуватися у показниках здорового способу життя та факторах, що загрожують життю та здоров’ю людини; виховувати в дітей потребу в турботі про свою безпеку та самостійність.

Обладнання: площинні зображення героїв казки «Вовк та козенята»; геометричні фігури — замінники; наголівнички для дітей (ролі кози і козенят); сюжетні картинки з безпеки життєдіяльності дітей; кружечки червоного і зеленого кольорів (за кількіс тю дітей); свічка; папір та сірники для досліду.

Хід заняття

 І. Вступна частина

 Вихователь:

По дорозі бігла мишка

І несла в торбинці книжку,

А в торбинці — казочки,

Ті, що люблять малюки.

Одна казка загубилась,

До садочка прикотилась,

Вранці я її знайшла,

Вам, малята, принесла.

 

ІІ. Основна частина

— Ця казочка — про вовка і козенят. Ви пам’ятаєте цю казку?

 — Допоможете мені її розповісти? Жила собі коза...

 — Побудувала вона в лісі... (хатинку). (Розповідь казки супроводжується показом зображень головних героїв)

 — Повернулася коза... (додому) і похвалила діток за те, що вовку двері... (не відчинили).

 — Сподобалася вам казка? Як вона називається? 

 — А у моїй торбинці крім казочки ще щось є. Це якісь фігури. Погляньте на них! Як називаються ці фігурки? (Трикутники) Ви здогадалися, що це за трикутники? Кого вони можуть зображати? (Героїв казки) Яка фігура найбільше підходить для козенят? (Маленькі сірі трикутники) Чому? (Козенята сіренькі й маленькі.) (Вихователь виставляє фігури на набірному полотні.) Яку візьмемо фігуру, щоб зобразити мамукозу? (Великий сірий трикутник) Чому? (Коза більша за козенят) Кого буде зображувати найбільший трикутник? (Вовка) Ще раз назвемо наші трикутнички. (Менший, більший, найбільший) Скільки у нас вовків? (Один) А козенят? (Багато)

 — А чи хочете ви побувати в ролі героїв казки? 

 — Хто мешкав у лісовій хатинці?

 — Що казала мамакоза своїм діткам, коли йшла пастися?

 — Залишилися козенятка самі у хатинці. Спочатку погралися, давайте і ми з ними пограємо.

 

Забавлялись козенята,

(Підводяться, руки піднімають вгору.)

Виглядали з лісу маму.

(Руки на поясі,

повертаються праворуч-ліворуч.)

Ось так поплескали.

(Плескають у долоні.)

Ось так пострибали.

Стриб-стриб-стриб!

(Стрибають на місці.)

 

— І раптом вони побачили сірники. А гратися із сірниками можна?

 — Сірниками не можна гратися ніколи, тому що вогнем можна обпектися, може трапитися пожежа. Погляньте, як може загорітися папір навіть тоді, коли я буду тримати його на відстані від вогню. Дослід: невидиме полум’я також небезпечне. Піднести папір до полум’я свічки на відстані кількох сантиметрів, не торкаючись самого його самого. За кілька секунд аркуш загориться. 

 — Де найчастіше ми можемо побачити вогонь? 

 — Чи можна наближатися до вогню? крутити газові крани? вмикати електроприлади без дорослих? Не можна наближатися до вогню, можна обпектися. Не можна близько підносити до вогню предмети, вони можуть загорітися і завдати шкоди людині, спричинити пожежу.

 — У які ігри гралися козенятка, коли залишалися в хатинці самі?

 — Я пропоную вам гру «Добре — погано». Кожен візьміть собі картинку (картинки — на столику, перевернуті малюнком донизу) та уважно її розгляньте. Якщо там зображено дії, що можна робити, ставте знак — зелений кружечок, а якщо дія заборонена — червоний.

ІІІ. Заключна частина 

—Молодці, всі гарно впоралися з завданнями. А тим часом наша мама-коза повернулася і похвалила своїх діток за те, що були слухняними.

 

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку