Інтегроване заняття для дітей молодшої групи «Подорож з Назарчиком»

Про матеріал
- продовжувати вчити дітей відгадувати загадки, збагачувати словниковий запас поетично – художніми виразами (Зайчик – побігайчик, Білочка - стрибуня); - вчити складати прості речення з прийменниками, описувати тварину за допомогою вихователя; - закріплювати вміння дітей визначати (низька - висока); - визначати розташування предметів ( вгорі, попереду, за, під ); - вчити використовувати способи прикладання елементів однієї множини на елементи другої для визначення понять (більше, менше, так само, стільки ж); - розвивати спостережливість, уяву, мислення, виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання допомагати тваринам.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття для дітей молодшої групи

«Подорож з Назарчиком»

 

Програмовий зміст :

-         продовжувати вчити дітей відгадувати загадки, збагачувати словниковий запас поетично – художніми виразами (Зайчик – побігайчик, Білочка - стрибуня);

-         вчити складати прості речення з прийменниками, описувати тварину за допомогою вихователя;

-         закріплювати вміння дітей визначати  (низька - висока);

-         визначати розташування предметів ( вгорі, попереду, за, під );

-         вчити використовувати способи прикладання елементів однієї множини на елементи другої для визначення понять (більше, менше, так само, стільки ж);

-         розвивати спостережливість, уяву, мислення, виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання допомагати тваринам.

 

Матеріали:

-              демонстраційний матеріал:  хлопчик Назарчик, вірш І. Паламарчук «Ліс»;

-              іграшкові заєць  та білка, об’ємні ялинки різного розміру, картка з двома смужками (вгорі – рожева, внизу - жовта); 4 зайчика та 4 білочки; роздатковий матеріал : 4 білченят, 4 шапочки; 4 морквинки, 3 зайчика.

 

 

ХІД ЗАНЯТТЯ:

Дітки, сьогодні до нас завітав хлопчик Назарчик, який хоче розповісти про свою пригоду готові?  (Так)

Але спочатку ми підготуємо оченята  (вправа для очей )

Назарчик хоче, щоб  ми відгадали, де він був, слухайте уважно

Ліс не спить — весну чекає,

Прибирає, підмітає,

Розбирає кучугури —

Льодяні виносить мури.

 

То,  де ж він був ? (Так. У лісі)

Кого ж він там зустрів, відгадайте : 

Що за дивна непосида?

На стежинку шишки кида?

З гілки скік та скік на гілку.

Упізнали, друзі... (білку)?

Розкажіть про білочку, за картиночками -  Молодці!

Послухайте ще кого він зустрів:

В лісі тваринка живе полохлива,

Добра, пухнаста, та дуже ляклива.

Вушки вона притискає свої,

Шурхіт усякий лякає її. (Заєць.).

Так, погляньте на мнемокуб та розкажіть про нього.

 

Що росте у лісі? (Дерева )

Ось подивіться , які вони  ( Високі та низенькі)

Скільки високих, а низеньких? ()

Подивіться , де знаходиться білка? (На.. за…  деревом ). А зайчик ? (Під..   попереду… дерева)

 

Дидактична гра «Хто сховався»

Вихователь викладає на дошці дві смужки: на верхній — чотири білки, на нижній — чотири зайця.

— Скільки білочок і зайчиків? (Порівну.)

— Діти, заплющіть очі ( Діти заплющують очі, а вихователь ховає одну білку)

Діти, очі відкривайте!

Хто сховався, визначайте!

— Що помітили? (Немає білки.) Кого менше: зайців чи білок? (Білок.) На скільки? (На одну.)

— Як зробити, щоб звірів було порівну? (Додати ще одну білку.)

Діти заплющують очі, а вихователь виставляє ще одного зайчика.

— Що ви помітили? (З’явився ще один зайчик.)

— Кого більше: зайчиків чи білочок? (Зайчиків.)

— На скільки більше? (На один.)

Гра проводиться 2-3 рази.

 

Фізкультхвилинка

Забавлялись зайченята, білченята  (Встають, руки піднімають угору.)

Виглядаючи маму і тата. (Руки на поясі, повертаються праворуч — ліворуч.)

Ось так лапку до лапки. (Плескають у долоні.)

Ось так шапку до шапки. (Руки піднімають до голови.)

Ось так — вусом потрусили. (Хитають головою.)

 Й пострибали так уміло . Так-так-так! (Стрибки на місці.)

 

Вихователь

Ой, прийшла до нас зима,

Кучугури намела!

Пташок, звірів налякала,

Дуже холодно їм стало.

— Чи згодні ви малята, тваринам допомагати?

 

Пальчикова гра

— Дітки, білочка  та зайчик просить вас допомогти погодувати дитинчат.

Допоможемо ?

У кожної дитини є картка з двома смужками: рожева— вгорі, жовта — внизу.

— Посадіть на верхню смужку білченят.

Діти викладають по п’ять білченят.

— Беріть по одному правою рукою і «висаджуйте» їх зліва направо. А на нижню смужку покладіть їм шапочки стільки ж, скільки й білченят.

— Скільки білченят і горішків? (Порівну.)

 

— А тепер на верхню смужку викладіть морквинки.

Діти викладають чотири морквинки.

— А на нижню «посадіть» зайчиків.

Діти викладають три зайчика.

— Чого більше — зайчиків чи морквинок? (Морквинок.)

— Чого менше? (Зайчиків.)

 

Підсумок

-      Хто приходив до нас?

-      Кого він зустрічав?

— Як ми їм допомагали?

— Чим годували зайченят?

— А маленьких білченят?

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку