Інтегроване заняття для різновікової групи

Про матеріал

Конспект інтегрованого заняття для різновікової групи дошкільного навчального закладу.

Мета: допомогти дітям усвідомити якості доброти та аналізувати вчинки. розвивати вміння відрізняти погане від доброго, виховувати позитивне світосприйняття. Вчити дітей вгадувати знайому мелодію. Закріплювати навички співу. Удосконалювати танцювально-ритмічні рухи.

Перегляд файлу

Стежинкою доброти.

Інтегроване заняття.

 Мета: допомогти дітям усвідомити якості доброти та аналізувати вчинки. розвивати вміння відрізняти погане від доброго, виховувати позитивне світосприйняття. Вчити дітей вгадувати знайому мелодію. Закріплювати навички співу. Удосконалювати танцювально-ритмічні рухи.

 Обладнання: клубочок з нитками, мольберт, картина з пазлів, музика у грамзапису, олівці, аркуші паперу.

Муз.кер. Доброго ранку , малята.Світло й сонячно у нашому залі,

 Настрій чудовий у всіх. Ми одне одного радо вітаєм -

 Хай тут панує радість і сміх. Добрії справи, сердечне слово –

До заняття , діти, готові?

 Діти. Так!

М.к Діти , давайте привітаємося!

 Вправа для розвитку слуху і голосу «Добрий день, малята»

 М. к. Розпочинається година доброти

 Тож прошу серця свої відкрити

 Щоб зрозуміти і запам`ятати

 Лише з добра усе бере початок.

 Перед заняттям пташка принесла мені конверт. Давайте подивимось, що в ньому.

 Дітки, трапилася біда, злі пташки порвали та розкидали «картину доброти». Нам треба допомогти її знайти, та зібрати. А щоб її знайти треба виконати певні завдання. А де ж нам взяти ці завдання. Я думаю, нам допоможе цей чарівний клубочок.

 Вправа «Чарівний клубочок»

Перше завдання – треба вгадати пісню. З якого мультфільму вона. Послухаємо?

Слухання пісня « Як що добрий ти»

 Діти, а яка за характером була пісня, про що в ній співалось.

 За те, що ви справились з цим завданням, я подарую вам частину картини.

(Діти прикріплюють частину картини на мольберт)

М. к. А де ж наше друге завдання, а ну чарівний клубочок допоможи.

(Діти граються з клубочком) А друге завдання – заспівати про добру людину.

Діти, ви напевно,зустрічали чимало добрих людей в своєму житті. Але скажіть, будь ласка, яка людина в вашому житті є найдобрішою, найласкавішою, найріднішою. Діти. Це мама.

 М.к. Звичайно, це мама. А як вона піклується про вас?

(діти висловлюють думки)

У народі кажуть: «Біля сонця тепло, а біля матері добре.»

Пісня «Мама і сонечко»

М.к. Діти, запам`ятайте: ваші добрі безкорисливі вчинки – це радість не лише для тих кому їх адресовано, але й для вас. І ще треба завжди пам`ятати, що на добро, зроблене для вас іншим, треба відповідати також добром.

Ви справилися з другим завданням. Ось друга частина картини.

 (діти прикріплюють частину картин на мольберт)

Ну що діти, граємо далі! (Діти граються з клубочком)

 А третє наше завдання таке. Треба послухати казку. Сідайте на стільчики.

 Інсценізація казки «Ромашка та Метелик»

 Ромашка. Добрий день! Я – Ромашка! Я росту тут, на квітковій галявині. І дуже мені тут сумно та самотньо. Мені так хочеться подружитися з ким-небудь.(прилітає метелик)

 Ромашка. Ах, який чудовий метелик летить! Метелику в тебе такі яскраві крила, я дуже хочу з тобою подружитися.!

 Метелик. Добрий день , Ромашка! Я прилетіла сюди здалеку. Мені теж сумно одному. я буду кожного дня до тебе прилітати!

 М. к. Метелик вирішив оселитися ближче до Ромашки, щоб прилітати до неї кожного дня, та розповідати о місцях, де побував, ділитися новинами.А Ромашка , розкривши свої пелюстки, радісно стрічала свого друга. Але, одного разу Метелика не було рядом, на галявину прийшов хлопчик. Він залюбувався гарною ромашкою.

 Хлопчик. Яка гарна квітка. Зірву я її.

 Ромашка. Хлопчику ! може краще замість мене ти впіймаєш мого друга – гарного метелика?

 Хлопчик. Метелика? Добре тільки де він?

Ромашка. Метелику лети скоріше сюди! Я давно тебе чекаю. Мені треба тобі щось тобі сказати.

 Автор. Метелик радісно прилетів до Ромашки та опинився біля хлопчика. Довго метелик виривався, бився крилами, і на щастя йому вдалося визволитися та полетіти далеко в небо.

 Хлопчик. Вирвався , противний метелик. Противна Ромашка! Ось тобі!

(хлопчик ламає ромашку й утікає.)

М к. діти? Вірно поступила Ромашка? А хлопчик?

А чи зможете ви уявити себе метеликами і політати? Спробуємо?

Танцювальна творчість «Метелики»

Діти , подивіться,Метелики принесли нам фрагмент нашої картини.

(Діти прикріплюють фрагмент картини на мольберт)

А нам же потрібно виконати ще одне завдання, щоб отримати останній фрагмент нашої картини. Давайте візьмемо наш чарівний клубочок. Він підкаже нам де знайти завдання.

 Діти, наш клубочок привів нас на квіткову галявину де квітнуть квіти. Погляньте всі квіти такі гарні чарівні, а одна не дуже гарна . Діти, давайте подумаємо, яке добро ми можемо зробити для цієї квітки.

 - Діти Ми її зможемо розфарбувати.

 Нам потрібно вибрати колір доброти. Який ми з вами виберемо?

 Синя фарба. Синьої барви візьміть собі трошки –

                        Нею так гарно квітнуть волошки.

                         Схожі на проліски очі у мами...

                         Кращої барви , ніж синя не має.

 Зелена Фарба. Гляньте – найкращий колір зелений у мене !

                           Скоро все буде зелене – зелене.

                          Зеленими стануть листочки у клена .

                          Найкрасивіше барва – зелена!

Червона фарба. Я краплиночка червона,

                             Потримай мене в долоні

                            Немов вогником палаю,

                            Все навколо звеселяю.

 Жовта фарба. Сонячний зайчик

                          Стрибає по лавах,

                          Жовті кульбабки

                          Цвітуть на галявах.

                         Сонечко ясне сміється згори..

                         Жовтий – найкращій з усіх кольорів.

Діти вибирають колір, і розфарбовують квітку.

М. к. діти, займайте свої місця за столами. Подивіться перед вами лежить аркуш паперу, давайте візьмемо олівці і обведемо свої долоньки. Та пообіцяємо , щ о своїми добрими руками ви будете робите лише добрі справи.

 (звучить музика, діти малюють долоньки )

Давайте подивимось, у кого що вийшло.

 А за те що ви виконали таке завдання я вам віддам останній фрагмент картини доброти.

 (Діти прикріпляють на мольберт частину картини)

М. к. А зараз ми всі разом затанцюємо танок дружби.

 

 На цьому наше заняття закінчується. Я бажаю вам та всім людям, щоб доброта жила в ваших серцях, щоб увесь світ був наповнений добротою, вірою, любов’ю, надією ,щастям, радістю , усмішками.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Скакун Наталя Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Віктор Павлишин
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
2039
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку