інтегроване заняття "Допоможемо Сніговичку" для 2 молодшої групи

Про матеріал
інтегроване заняття для 2 молодшої групи з використанням технологій "Блоки Дьєнеша", мнемотаблиці,мнемосмужки,нетрадиційною технікою малювання(штампування)
Перегляд файлу

 

Інтегроване заняття «ДОПОМОЖЕМО СНІГОВИЧКУ» для другої молодшої групи з використанням технологій «Блоки Дьєнеша», мнемотаблиць та мнемосужок, нетрадиційної техніки малювання – штампування.

Програмовий зміст: формувати цілісне позитивне сприйняття природи, поглиблювати знання про доступні розумінню дітей явища природи, розширювати досвід дітей у сенсорно-пізнавальній діяльності, кількісних та просторових відношеннях навколишньої дійсності, розвивати зв’язне мовлення дітей  з допомогою дорослого розказувати літературні твори за допомогою мнемотаблиць та розповідати про пору року за мнемосмужками, продовжувати формувати інтерес дітей до образотворчої діяльності за допомогою нетрадиційних методик малювання(штампування), виховувати у дітей інтерес до спільної діяльності

Матеріал: відео зі сніговиком, сніжинки з паперу, мнемосмужки «Зима», дидактична  гра «Транспорт», «Домашні та дикі тварини», сніжинки із завданням, тканини: блакитна, жовта, зелена, рожева, дошка-мольберт, санчата з паперу,  відеопісня «Санчата», три ялинки з ДВП різної величини та зірочки жовта, синя, червона, та прикріпленими квадратиками з двостороннього скотчу, блоки Дьєнеша, мнемотаблиці до віршів «Падав сніг», «Їжачок-хитрячок», листи А-4 з блакитним тлом, половинки картоплі різної величини в коробочці (по 3 шт на кожну дитину), ємність з білою, чорною та оранжевою фарбами для кожної дитини, ємність для використаної картоплі для кожної дитини, ємність з водою, пензлики, серветки.

Хід заняття:

1.Етап спілкування. Мотивація діяльності дітей.

             - Добрий день, дітки! Хто ж це надіслав відеолиста для нас ? Хочете дізнатись?

Відеолист від сніговика: Добрий день, дітки! Я, Сніговик,  поспішав до вас у гості зі своїми подружками сніжинками, але здійнялась хуртовина і всі сніжинки розлетілися. Допоможіть їх знайти будь ласка.

  • То що дітки допоможемо сніговику шукати його подружок сніжинок?

2.Етап пізнавальної діяльності. Виявлення та закріплення знань.

  • Подивіться навкруги, може десь сніжинка є. (на мольберті висить сніжинка на тканині блакитного кольору, під якою завдання – мнемосмужки про зиму).   

І сніжинка : Добрий день, дітки! Куди це я прилетіла? Хто ви такі? Давайте познайомимось. (знайомство з дітьми).

  • Я, Сніжинка , з’являюсь лише взимку. А ви діти про зиму щось знаєте? (розповіді дітей про зиму по мнемосмужках).
  • І сніжинка : Молодці, дітки, багато знаєте про зиму. Вас вже виглядає моя наступна подружка.

 

  • Діти, щоб знайти наступну сніжинку потрібно подивитись вгору. (Сніжинка висить на ниточці під стелею, навпроти неї на столику накритому жовтою тканиною матеріал до дидактичної гри «Транспорт»).
  • ІІ сніжинка : Я подорожую з неба від хмаринки до землі, ось так лечу – згори і донизу(показую). А на чому подорожуєте ви?
  • Розкажіть сніжинці, який транспорт ви знаєте? (забираю жовту тканину, дістаю дидактичну гру «Транспорт». Роздаю дітям коробочки з маленькими картинками із зображенням транспорту, а на столі розкладаю великі картинки із зображенням річки, дороги і неба.)
  • Дітки, розкладіть свої картинки в ті місця, де пересувається транспорт.
  • ІІ сніжинка :  Молодці, дітки! Я й не знала, що є так багато транспорту. Дякую вам.
  • Нам , щоб швидко знайти наступну сніжинку, можна поїхати на транспорті. На чому ви хочете подорожувати? (Відповіді дітей).
  • Я хочу вам розкрити один секрет: Святий Миколай вже всім діткам роздав подарунки і залишив у нас свої санчата, казав , що ми можемо на них покататись. Тож давайте поїдемо на цих санчатах. (Діти переходять в іншу кімнату і сідають на стільці із силуетом казкових санчат і подорожують під відеопісню «Санчата»).

 

  • Ось ми і приїхали. Сподобалось вам подорожувати на санчатах Святого Миколая?
  • Подивіться, куди це ми приїхали. (Стоять три ялинки на них висить сніжинка)
  • ІІІ сніжинка : Добрий день дітки! Я летіла з хмаринки і опинилась в лісі. Подивіться, які ялинки тут ростуть. Скажіть мені, якого кольору вони? Яка ялинка найбільша? Покажіть трохи меншу ялинку. А яка ялинка сама маленька? Як дізнатись скільки тут росте ялинок? Так, порахувати.
  • Одна, дві, три ялинки. Всього три ялинки. (Лічба в межах трьох).
  • ІІІ сніжинка : Давайте дітки прикрасимо ялинки фігурками. Подивіться, якого кольору зірочки на ялинці, такого кольору підберіть і фігури-іграшки. (Діти чіпляють геометричні фігури (блоки Дьєнеша) на двосторонній скотч на ялинку відповідно кольору зірочки вгорі).
  •  Молодці, дітки, подивіться які гарні у нас ялинки. Вам подобаються?

 

(чути звуки різних свійських тварин (аудіозапис)

  • Дітки, чуєте якісь звуки? Ходімо на голоси тварин. Подивіться, там і ще одна сніжинка. (на столику під тканиною). До кого ж вона прилетіла ходімо поглянемо.
  • ІV сніжинка : Звуки яких тварин ви чули ? (домашніх).
  • Діти про яку домашню тваринку ми знаємо віршик? (Діти за мнемотаблицею розказують вірщ «Падав сніг на поріг»)
  •  ІV сніжинка: Тут багато домашніх тварин і ще є тваринки, які не живуть у нас вдома. Як вони всі разом називаються? Де вони живуть?
  • Про яку дику тваринку ми знаємо віршик? (діти за мнемотаблицею розказують вірш «Їжачок-хитрячок»).
  • ІV сніжинка: Дітки допоможіть тваринкам потрапити до своїх домівок. (зображення двору і лісу лежать на столику, біля них діти розкладають домашніх і диких тварин).

 

ІІІ . Етап практичної діяльності.

 

  • Дітки, подивіться уважно, може ще десь є сніжинки? ( V сніжинка біля столу вихователя).
  • V сніжинка: Дітки , вітаю вас! Сніговичок дуже сумує без друзів. Ви зможете йому намалювати таких як він сніговичків?
  • Давайте незвичайно намалюємо сніговичку друзів! У вас на столиках є картопля розрізана навпіл. Візьміть її в руку і подивіться, якої форми та частина , де розрізана картопля?  (відповіді дітей)
  • Так, кругла. А якої форми частини сніговика? Вони однакові? Де найбільший круг? Зверху на ньому  трохи менший. І найменший круг де, вгорі чи внизу?
  • Ми з вами за допомогою картоплі можемо намалювати друзів сніговика.
  • Перед вами блюдечка з якою фарбою? Вона схожа на сніг? За допомогою картоплі  ми з вами намалюємо сніговика. 

(Показ вихователем прийомів малювання з поясненням і одночасним виконанням роботи дітьми).

  • Візьміть саму велику половину картоплі. Обережно опускаємо картоплю зрізаною частиною у фарбу легенько, потім прикладаємо внизу паперу. Цю картоплину, якою малювали, покладіть у пусту коробочку. Тепер візьміть трохи меншу половину картоплі, так само вмочіть у білу фарбу і прикладіть зверху на великий круг. Залишаємо цю картоплину в цій коробочці. Тепер візьміть саму маленьку картоплинку і опустіть її у фарбу, а потім прикладіть з самого верху сніговика.
  • Подивіться, які гарні у вас сніговики. Але їм чогось не вистачає. (Відповіді дітей).  Якого кольору очі і руки у сніговика? А носик?
  • Візьміть пензлик, вмочіть його у чорну фарбу і намалюємо на самому маленькому кругові очі, як дві крапельки. Ось так  як я , подивіться . Ще чорною фарбою намалюємо біля середнього круга в різні боки смужки. Це будуть руки сніговика.
  • Вимийте пензлика. Вмочіть його у оранжеву фарбу. Подивіться уважно, біля маленького круга, біля очей, малюємо довгенький носик, що схожий на морквинку.
  •  V сніжинка: Які гарні друзі тепер будуть у нашого сніговика. Молодці дітки!!!
  • Всі сніжинки (разом на ниточках): Ну, що ж дітки, дуже дякуємо, що ви нас відшукали! Нам пора летіти до Сніговичка. Ваші малюнки, коли висохнуть, надішлете по пошті нашому Сніговичку. (сніжинки «вилітають» через вікно)    

 

ІV. Етап оцінювальної діяльності. Підсумок.

  • Дітки , знову до нас Сніговичок по відео дзвонить.
  • Сніговик: Дітки, які ви молодці! Дякую , що знайшли моїх подружок-сніжинок! Ви дуже розумні! Я дуже радий, що ви мені намалювали таких гарних сніговичків! Чекаю ваші малюнки  по пошті! До побачення!

            

 

 

docx
Додано
11 січня 2022
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку