Інтегроване заняття художньо-продуктивної діяльності "Чудо - дерево"

Про матеріал
Мета: уточнити уявлення дітей про доброту, вчити проявляти гуманні почуття (доброту, турботу), вправляти в оцінюванні вчинків людей, розвивати словесно – логічне мислення, зв,язне мовлення, активізувати вживання в мові ввічливих слів, виховувати бажання робити добрі вчинки, дарувати радість, гарний настрій. Продовжувати формувати у дітей вміння правильно тримати інструмент, розвивати дрібну моторику, закріплювати назви основних кольорів. Матеріал: «Хмаринка Добра», квіти, пелюстки, дощечки, іграшки Заєць і Ведмедик, морквинка, термометр, хусточка, пакет для сміття «Чудо – дерево», квіти і плоди, колода, камінь, «річка».
Перегляд файлу

Мета: уточнити уявлення дітей про доброту, вчити проявляти гуманні почуття (доброту, турботу), вправляти в оцінюванні вчинків людей, розвивати словесно – логічне мислення, зв,язне мовлення, активізувати вживання в мові ввічливих слів, виховувати бажання робити добрі вчинки, дарувати радість, гарний настрій.

     Продовжувати формувати у дітей вміння правильно тримати інструмент, розвивати дрібну моторику, закріплювати назви основних кольорів.

 

Матеріал: «Хмаринка Добра», квіти, пелюстки, дощечки, іграшки Заєць і Ведмедик, морквинка, термометр, хусточка, пакет для сміття «Чудо – дерево», квіти і плоди, колода, камінь, «річка».

 

Хід заняття

   Вихователь: Ми сьогодні з вами вирушимо в казкову країну «Добра». Перш ніж як вирушити, давайте привітаємо один одного, скажемо: «Доброго ранку», «Доброго дня», «Привіт». Можна привітати один одного і без слів:

  • протягнемо один одному руки;
  • обнімемо один одного за талію;
  • притулимось щічкою до щічки.

 

Як вам більше всього сподобалось вітатись?

Нас чекають незвичайні події. А щоб все вийшло, давайте згадаємо правила сьогоднішньої подорожі:

  • називати один одного лагідно по імені,
  • бути дружелюбними, дружити,
  • уважно слухати кожного.

А зараз, я хочу запросити вас в «Чарівний ліс». Там, на «Галявині Радості», у «Привітливої річки», поряд з «Усміхненою галявиною» і «Дбайливим гаєм»  росте «Чудо – дерево». Це незвичайне дерево, якщо люди кажуть добрі слова – на ньому розпускаються чарівні квіти, якщо люди роблять добрі справи – ньому з,являються прекрасні плоди. Хочете туди потрапити?

А полетимо ми туди на «Хмаринці Добра». Беріться за руки, закривайте очі і повторюйте за мною: - «Хмаринка Добра» появись, перед нами покажись.

 

Ось ця хмаринка. Тримайтесь за неї міцніше і полетимо.

Перед нами Привітлива річка, щоб перейти через неї, потрібно побудувати Ввічливий місток. За кожну правильну відповідь ви зможете взяти одну дощечку і побудувати місток, щоб перейти річку:

  • які слова кажуть ввічливі люди один одному при зустрічі?
  • Які слова кажуть, коли прощаються?
  • Що потрібно сказати, коли ти ненавмисно штовхнув кого – небудь?
  • Яке слово потрібно сказати, коли просиш що – небудь?
  • Як дякують за поміч?

 

Ось і побудували ми наш Ввічливий місток. Тепер можемо перейти Привітливу річку. Діти, давайте поглянемо,що попереду, а попереду Усміхнена Галявина, але, що тут трапилось? Напевно сум поселився тут. Сам Великий Король квітів засумував, пому що в його друзів, маленьких квітів – пелюстки чорного – пречорного кольору. А йому подобаються яскраві кольори. Давайте розвеселимо Короля. Наклеїмо на чорні  пелюстки різнокольорові  (діти роблять аплікацію). Радість повернулась на цю Галявину.

 

  Летимо далі. Ми прилетіли у Дбайливий гай. А, хто, тут плаче під кущиком?

  В полі, в лісі – навкруги,

Скрізь у мене вороги

Часом лізу я у шкоду,

 Їм капусту на городах

Кожен з вас мене впізнає:

Я вухастий сірий… (заєць)

 

А чому наш зайчик засмучений? Він захворів, промочив ніжки. Як ми йому допоможемо? Гляньте, тут є хустинка, термометр, морквинка. Що ми зробимо з цими речами для зайчика? (відповіді дітей)

 

  А знаєте діти, що не тільки добрі справи, але й добрі слова також зігрівають.

Давайте назвемо зайчика лагідним іменем, погладимо його по голівці.

    Зігрівся наш зайчик і розвеселився, хоче з вами погратися. Якщо те, що він скаже добре, - ви плескаєте в долоньки і кажете «ура», якщо погано – топайте ногами і кажіть «фу». І так слухайте уважно:

  • допомагати дорослим,
  • ображати слабших,
  • відбирати іграшки,
  • кормити бездомну собаку,
  • тягти кота за хвіст,
  • поливати квіти.

 

Молодці! Добре грали, зайчику стало тепло і весело.

Полетіли на нашій Хмаринці Добра далі.

Погляньте, а хто це сидить на пеньочку?

 

Клишоногий, волохатий,

В літку спритний та завзятий,

Ну, а взимку, лежебока

У барлозі гріє боки.  (ведмідь)

 

Ведмедик наш гарний, але також дуже засмучений. Подивіться, що це на галявині (сміття). Мабуть на вихідні, приходили відпочивати люди і залишили після себе багато сміття. Ви як відпочиваєте з батьками теж залишаєте після себе безлад? (відповіді дітей)

Вірно, після себе завжди потрібно прибирати, не забруднювати нашу чарівну природу. Давайте приберемо сміття, і з нього  зробимо іграшку для нашого ведмедика (аплікація на пакеті з-під сміття). Не сумуй, ведмедику, наші дітки знають багато ігор з ведмедиком і хочуть з тобою погратись.

Гра  за бажанням дітей.

Полетіли далі. Нарешті ми прибули на Галявину Радості. На ній росте Чудо-дерево, давайте згадаємо, які добрі слова ми казали і які добрі справи робили поки сюди добирались:

  • побудували Ввічливий місток (діти вішають на дерево квітку)
  • прикрасили пелюстки квітів (вішають плід)
  • обігріли зайчика і сказали йому лагідні слова (плід і квітка)
  • прибрали галявину ведмедика і зробили йому іграшку (плід і квітка)

Погляньте, яке гарне дерево у нас вийшло! Ми зробили його самі:

Корні цього дерева – добрі мрії,

Квіти дерева – добрі слова,

Плоди дерева – добрі справи!

 

Діти! Наша подорож підійшла до кінця і на згадку давайте зробимо собі своє Чудо – дерево,щоб воно завжди вам нагадувала про добрі справи і добрі слова.

 

Діти прикрашають намальоване дерево аплікацією з різнокольорових повітряних кульок.

 

 

Аналіз заняття

 

doc
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку