Інтегроване заняття на тему: «Я печу , печу , печу діткам всім по Колобку.»

Про матеріал

Інтегроване заняття

на тему: «Я печу , печу , печу діткам всім по Колобку.»

Мета: Вчити дітей слухати і розуміти мову вихователя, повторювати слова потішок, правильно вимовляючи звуки; відповідати на запитання.

Закріпити жовтий колір, геометричну фігуру – круг, поняття «один-багато», назви лісових звірів, вміння придавати тісту круглої форми. Розширювати знання українського фольклору.

Розвивати інтонаційну виразність мовлення, дрібну моторику рук, сенсорні відчуття, творчий потенціал, уяву, фантазію, пізнавальні процеси, тактильно – кінестетичну чутливість .

Стабілізувати емоційний стан, (пісочна терапія)

Виховувати бажання допомогати, працювати з тістом, піском. інтерес до оточуючого.

Перегляд файлу

Помічник вихователя:

Любі хлопчики й дівчатка ,

Також гості дорогі,

А чому такі сумні?

Усміхніться ви мені.

Усміхніться квіточці ,

Хай вона росте.

Усміхніться гілочці,

Пташці і траві

А тепер всі подаруйте

 посмішку й мені!

А тепер веселою усмішкою привітайте наших гостей .

 Покажіть гостям  , що ми їм дуже раді .

Сядемо  дітки всі рівненько і послухайте уважненько!.....( Стук у двері)

 Діти , а хто це до нас прийшов?( Мелодія№1)

Вихователь (переодягнений у бабусю)

Добрий день мої малята!

Гарні ваші оченята,

Карі, сині та сіренькі.

Ви для мене всі любенькі!

Ви мене давно чекали?

У віконце виглядали?

Я вже й пічку затопила,

 Вже і тісто замісила.

Тож сідайте всі зручненько,

Слухайте мене гарненько!

Колись давно, я спекла діду Колобка, а він втік.

 Ви допоможете мені його знайти?

Коли я до вас ішла чула якусь пісеньку! Ой знову хтось співає! Послухайте, чия це пісенька?

( Мелодія№2)

А звідки ви все знаєте?Які ви розумненькі!!Може і пісеньку Колобка зможете проспівати?   ( Діти співають пісеньку)

Я Колобок, Колобок,

 Я від баби втік,

 Я від діда втік

І від тебе втечу!

Молодці!

Динамічна пауза!(мелодія №3,4)

Діти, а давайте пригадаємо,як Колобочок тікав від бабусі? ( тихо- тихо , щоб ніхто не почув!) Давайте і ми спробуємо так! А потім побіг Колобочок легенько -легенько!( Легкий біг)

Кого зустрів Колобочок?( зайчика)  Зайчик який? Давайте пострибаємо як зайчики.( Стрибки)

Хто далі  зустрівся Колобочкові?Вовчик який? Давайте покажемо! (Промовляння звуків « У-У-У», руки зігнуті в ліктях поставити перед собою, розставити пальці!)

Хто це далі йде? ( Ходьба як ведмедики)

Кого ж останнього зустрів Колобок?( Ходьба як лисички)

Ігри з піском Мелодія № 5,6, 7

( Дійшли до лотків з піском)

 Діти, а куди ми з вами потрапили? Може тут заховався Колобочок? Заглядають! Ні, ніде не видно! Тільки чиїсь сліди!Хто ж тут був? ( Дістаю іграшку зайчика)Зайчик який? Маленький! Значить сліди у нього теж маленькі Давайте побігаємо по пісочку як зайчики! Ось так ( Показ вихователя)Тепер ви . Діти виконують рухи!

А  вовчик який? ( показ іграшки) Сердитий, злий. Ось так  він ходить!( Показ вихователя) – пучкою пальців. Діти виконують рухи!

А ведмедик який? Показ іграшки!  Великий значить і сліди в нього великі! Подивіться як ходить ведмедик! Кулачком. ( Показ вихователя) Тепер ви! Діти виконують рухи!

А як ходить лисичка?

Показ вихователя( 2 пальчиками)Виконують діти.

 Діти , а може, щоб знайти Колобка нам треба зробити доріжку? Ось так, ребром руки робимо доріжку! Діти виконують рухи!

Ось погляньте, у нас теж є доріжка.

ходьба по обмеженій площині( мелодія №8)

Може вона приведе нас до Колобочка?Подивіться яка в нас доріжка?

Вузенька, щоб по ній перейти треба стати один за одним! Давайте , щоб ніхто не відставав візьмемо з собою мотузочку! Взялися за мотузочку!( діти разом з вихователем промовляють слова)

Ми рядочком всі підемо

 По стежинці перейдемо

Туп- туп- туп

По стежинці дітки йдуть

 Спинку випрямляють

 Ніжки розминають!

Переходимо до столиків!

Куди ж привела нас стежинка?До наших столиків! Давайте ми як Колобочки сядемо за столики!

Дивіться що я тут знайшла показує зображення Колобка!Хто це?

Скажіть, чому звірята хотіли зїсти Колобка?( Колобок був смачний, а звірі були голодні)Бо Колобок – це хліб, його печуть з тіста!Якої Колобок форми? ( круглий)

На що схожий? ( мячик, кульку, сонечко)

Якого він кольору? ( Жовтого)

Так пекла я Колобочка з тіста. Зараз і ви спробуєте!( Закочуємо  рукава. Кожна дитина отримує шматочок тіста

Що це?

 Яке воно? ( розминають, нюхають ) м’якеньке,пахуче.

Що можна спекти з тіста? ( Пиріжки, булочки, хліб)

Давайте пригадаємо як слід пекти Колобка!Встали з-за столів!

 Я печу, печу , печу

Діткам всім по колобку

Маком притрушу

 В піч гарячу посаджу.

Випікайтесь Колобки

у натопленій печі.

Буду я Віту й Нату

Колобками пригощати!( супроводжується рухами)

Подивіться уважно як слід ліпити Колобка .

Показ  зразка виконання роботи вихователем.

 Ліпити треба коловими рухами сильно не притискаючи тісто!

Виконання роботи дітьми! Мелодія № 9

 Після закінчення діти витирають руки вологими серветками.

Ой, які гарні Колобочки ми з вами зліпили! Скільки їх? ( Багато)

А зараз їх треба спекти в печі . Вихователь ставить Колобочки в піч!  А для того , щоб вони краще спеклися, давайте розкажемо віршика про Колобка!( Діти разом з вихователем)

Колобочок, Колобок,

Ти румяний наш дружок

І красивий і , і хороший

І на сонце дуже схожий!

Мелодія № 10

Чується пісенька Колобка! Ой , діти, хто це пісеньку співає?

Зявляється Колобок!

Привіт любі мої  друзі! Ви мене шукали? А я нікуди і не тікав ! Просто самому мені було дуже сумно і мені дуже хотілося до вас в садочок! Будемо дружити? ( Відповіді  дітей)

Я дуже радий, що  ми з вами подружилися! До друзів не приходять з порожніми руками,я теж приготував для вас подарунки!Встали тихесенько і підемо з вами на коврик, станемо в коло і я вам  дам подарунки.( Шапочки)

 Колобок я Колобок

 Поведу з собою діток.

Разом будемо гуляти

Гарно будемо в гру грати!( Перейшли на коврик, стали в коло , одягнули шапочки) Тепер ви ніби справжні Колобки! Ми з вами пограємо в гру ”Колобочки”!( Мелодія№ 11)

Колобки в садочку жили,
Головою всі крутили
От так, от так головою всі крутили( Показ рухів)

 

Колобки друзів шукали,
Дружно ручки піднімали!
От так, от так дружно ручки піднімали( Показ рухів)

Вперевалочку ходили
Із криниці  воду пили
От так, от так та із криниці воду пили( Показ рухів)

А ще вони танцювали
Дружно ніжки виставляли

От так, от так дружно ніжки виставляли( Показ рухів)

 

 Дякую вам , любі малята, за те , що допомогли мені знайти Колобочка, без вас я б ніколи не впоралася!!На цьому наше з вами заняття закінчилося. Давайте попрощаємося з нашими гостями!



 

 

 

Конспект заняття

на тему: «Я печу діткам всім по Колобку»

(І молодша група)

 

Мета: Вчити дітей слухати і розуміти мову вихователя, повторювати слова потішок, правильно вимовляючи звуки; відповідати на запитання.

 Закріпити жовтий колір, геометричну фігуру – круг, поняття «один-багато», назви лісових звірів, вміння придавати тісту круглої форми. Розширювати знання українського фольклору.

Розвивати інтонаційну виразність мовлення, дрібну моторику рук, сенсорні відчуття, творчий потенціал, уяву, фантазію, пізнавальні процеси, тактильно – кінестетичну  чутливість .

 Стабілізувати емоційний стан,  (пісочна терапія)

Виховувати бажання допомогати, працювати з тістом, піском. інтерес до оточуючого.

Обладнання і матеріали: тісто, шапочки Колобка, доріжка з великих пазлів , мотузка, макет печі, магнітофон , вологі серветки, дощечки для ліпки, ілюстрація «Колобок», лотки для роботи з піском, іграшки - герої казки.

Рецепт тіста: 2 склянки борошка, 1 склянка дрібної солі, 1 склянка води (з додаванням ванільного цукру або ваніліну, для запаху), 2 ст.ложки олії. Змішати муку з сіллю і поступово додаючи воду та олію, в отриману суміш, замісити тісто. Готове тісто добре вимісити.

 

Просянський ДНЗ « Колобок»

 

 

 

Інтегроване заняття

на тему: «Я печу , печу , печу діткам всім по Колобку.»

 

 

ist2_10023480-happy-children-holding-hands-playing-outside-spring-summer-nature-cartoon

 

 

 

Підготувала :

Вихователь Саєнко Т.Г.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
4 березня 2018
Переглядів
4246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку