Інтегроване заняття (ознайомлення з природним довкіллям + ХПД (малювання) для дітей різновікової групи (4 – й р. ж. + 5 – й р. ж.) на тему: "Подорож Сніжинок"

Про матеріал

Інтегроване заняття для дітей різновікової групи (4 - й рік життя + 5 - й рік життя) за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина".

Перегляд файлу

 

Програмовий зміст:

І підгрупа (4 – й р. ж.): Продовжувати формувати уявлення дітей про зимові явища: взимку сонце світить, але не гріє, тому надворі холодно, взимку з хмар падає сніг, взимку вода у водоймах замерзає, на калюжах утворюється лід. Закріпити знання про зміни, що сталися в житті рослин взимку: дерева стоять без листя, тільки ялинки зелені.

Продовжувати формувати в дітей зацікавленість образотворчою діяльністю. Активізувати  емоційно - чуттєву  сферу та асоціативно - образне  мислення дітей за допомогою ігрових прийомів. Спонукати дітей до емоційно- чуттєвого сприйняття змісту заняття. Створити умови для самовираження та успішної самореалізації кожної особистості. Забезпечити високий рівень мотивації до продуктивної діяльності,  активізуючи  емоційно - чуттєву сферу та асоціативно - образне мислення дітей.

Продовжувати розвивати технічні навички малювання. Розвивати вміння дітей малювати зображення широкими мазками. Вчити дітей розташовувати додаткові зображення на аркуші, узгоджуючи їх з основними елементами малюнка, виконаними  вихователем.

ІІ підгрупа (5 – й р. ж.): Продовжувати  ознайомлення з характерними явищами  природи та змінами  обєктів природи в зимовий період. Продовжувати формувати  у дітей елементарні уявлення про сніг. Поглиблювати знання дітей про зміни, що  сталися в житті рослин: дерева і кущі відпочивають, стоять без листя, але вони живі.

Продовжувати вчити дітей користуватися фарбами, пензлями,  зафарбовувати  предмет, не виходячи за його контур. Закріплювати технічні навички малювання.

Створити позитивний емоційний настрій. Розвивати асоціативно – образне мислення дітей, уяву, емоційну чутливість. Стимулювати  розвиток творчих  здібностей. Викликати емоційний відгук на зміст заняття. Виховувати емоційне ставлення до природи, любов до навколишнього світу й турботу про нього.

 

I Вступна частина.

1. Організаційний момент.

Вихователь:

Доброго ранку, мої любі діти!

Доброго ранку! – мовлю за звичаєм,

Доброго ранку! – кожному зичу я,

Доброго ранку! – гостей ми вітаємо,

Щастя й здоров’я  усім вам бажаємо!

 II Основна частина.

Звук вітру.

Вихователь: - Діти, прислухайтеся, що це за звук? (дує вітер)

Подивіться що приніс нам цей вітер?  (сніжинку)

Вихователь звертає увагу дітей на сніжинку.

- Як ви гадаєте, звідки до нас прилетіла сніжинка?

- Чому сніжинка прилетіла до нас саме зараз? (тому що зараз зима)

- Так!  Зараз пора року – зима!

Діти, Сніжинка дуже хоче з вами  погратися, а ви хочете погратися з нею?

Тоді зараз я перетворю вас на  сніжинок!

Чарівна музика.

2.Етюд «Сніжинка»

Вітер дме , задуває, снігом землю засипає,

Ви скажіть мені, сніжинки,

Що взимку буває?

Вихователь звертає увагу дітей на картинки, на яких зображені зимові явища.

3. Дидактична вправа «Ознаки зими».

Діти за допомогою картинок називають ознаки  зими.

(взимку сонце світе, але не гріє,  взимку з хмар падає сніг, взимку вода у річці замерзає, на річці утворюється лід, дерева стоять без листя).

Вихователь: - Так, молодці, сніжинки! Діти, а нашій гості - Сніжинці вже  набридло так сидіти, їй  захотілось  полетіти! А ви хочете політати разом із Сніжинкою? А полетіти нам допоможе вітер!

Вихователь: Летять, летять сніжинки на поле, ліс і сад,

Веселий свій таночок танцює снігопад!

Музика ________ Сніжинки літають

Вихователь звертає увагу дітей на дерева без листя та  ялинки.

Вихователь: -  Діти,  як ви гадаєте, куди приніс нас вітер?  (в ліс) 

 - Як ви це зрозуміли? По чому це видно? (тут багато дерев)

-  Розгляньте їх, які вони? (ялинки зелені, а інші дерева без листя)

- Як ви гадаєте, про що «мріють»  дерева в зимову пору?

- Взимку дерева «відпочивають», вони живі, а якщо взимку надворі холодно, що відчувають дерева? (холод)

- А  чи можете ви – сніжинки, допомогти деревам зігрітися під час зимового сну?

- Як ви допоможете? (укриємо їх снігом і їм стане тепло).

Давайте подаруємо деревам кожушок із пухнастих сніжинок, який зігріє  їх в холодну  зимову пору.    

4. Художньо - продуктивна діяльність (малювання)

Розгляд ілюстрації - дерева в снігу.

- Яка пора року зображена на картинці?
- Як ви це визначили?

- Як ви думаєте, цим деревам тепло «спати»  взимку? Чому ви так думаєте?

Показ прийомів роботи.

Самостійна робота дітей.

І підгрупа (4 – й р. ж.) – діти малюють сніг

ІІ підгрупа (5 – й р. ж.) – діти зафарбовують дерева, не виходячи за контур і малюють сніг.

Обговорення дитячих робіт.

Звук  вітра.

Вихователь: Діти, чуєте?

Вітер дме , задуває, снігом землю засипає

Вас із сніжинок у діток перетворює!

ІІІ частина. Заключна (рефлексія)

- Що за гостя сьогодні дот нас завітала? (сніжинка)

- Як вона до нас потрапила? (її приніс вітер)

- А чому сніжинка прилетіла до нас саме зараз? (бо надворі зима)

- А що ви запамятали про зиму?

- А де ви сьогодні побували? (в лісі)

 - Як ви туди потрапили? (перетворились у сніжинок і полетіли)

-Як ви зрозуміли, що це був ліс? (там були дерева)

- Чому ви вирішили допомогти деревам?

- Як ви їм допомогли? (укрили їх снігом)

Ви всі молодці! На цьому наша сьогоднішня подорож закінчена, а Сніжинка полетить далі і можливо також зігріє якесь дерево!

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
24 січня 2020
Переглядів
2039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку