Весела подорож малят
Інтегроване заняття пізнавального розвитку з елементами сенсорного виховання, розвитку мовлення, природи, аплікації.
Підготувала вихователь Новицька К.І
Мета:
-закріпити знання про червоний, жовтий, синій і зелений кольори;
-величину: великий, маленький;
-вміння порівнювати й групувати.
Матеріал: геометричні фігури (круг, трикутник, квадрат); зображення птахів, будинки, силуети їжачків, прищепки, годівничка, зерно,квасоля.
Хід
«Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, в небі пташки!
Доброго ранку, тобі і мені !»
Діти, сьогодні ми будемо подорожувати до Чарівного Лісу.
Поїдемо ми на потягу
Увага! Увага! Увага!
Ми відправляємось !
Поспішаймо до вагонів!
Але для того, щоб зайняти свої місця вам необхідно квитки. ( роздає білети - зображення геометричних фігур).
Діти, у кого є така геометрична фігура?(показує велике зображення круга ).
Це круг.
У круга немає куточків, воно може котитися, нічого не заважає.
У кого є таке? ( зображення квадрата) це квадрат у нього є сторони і куточки він не може котитися, бо йому заважають кути.
У кого є таке ? ( зображення трикутник) це трикутник у нього є теж кути і сторони і ця фігура схожа на дах будинка
Всі зайняли в поїзді свої місця?
Поїхали! Чух-чух-чух!
Зупинка «Чарівний Ліс».
І ось ми приїхали. Діти, що це?(зображення будиночків)
Скільки будиночків?
Тук-тук! Тук-тук!
Хто, хто в першому будиночку живе? –Ворона –Кар-Кар!
Хто в другому будиночку живе? – Горобець – Цвірінь-цвірінь
Хто в третьому будинку живе?- Сорока – скре ке ке -- скре ке ке!
Діти, ворона, горобець, дятел це хто?
Порахуємо скільки в нас є птахів.1,2,3.
Давайте погодуємо наших пташок
Пташки люблять зерно. Ось у нас годівничка, а крім зернят тут є квасоля. А вони її не їдять. Тож давайте допоможемо нашим пташкам. (перебирання зернят)
Малята, подивіться, що є під деревом?
Пеньок
А що є на пеньку? Нічого?
Подивіться, а за пеньком щось є? (іграшка їжачка)
Хто це? (відповіді дітей)
Їжак - це дика чи домашня тварина ? (відповіді дітей).
Це дика лісова тварина, сама собі шукає їжу, сама за собою доглядає і сама будує собі будинок.
Малята, давайте разом зробимо їжачків!( робота з прищепками).
Ви, молодці в вас вийшли чудові їжачки!
А ось їжачки зголодніли!
Підемо з ними шукати яблучка ?
Йдемо по доріжках, спочатку по довгій, а потом по короткій
Діти, давайте допоможемо їжачкові віднайти свої яблучка.
Ось їжачки. Подивіться вони одинакові чи різні.
Так різні, а чим вони відрізняються? (Величиною)
Великий – маленький.
На столі лежать яблучка великі та маленькі. Тож пригостимо наших їжачків. Наша подорож завершується. Вирушаємо до садочка. Сідаємо на свої місця у вагончики.
Поїхали! Чух-чух-чух!
Приїхали малята до садочка.
Діти а де ми з вами були?
Кого ми там зустріли?