Інтегроване заняття пізнавального розвитку з елементами сенсорного виховання, розвитку мовлення, природи, аплікації. "Весела подорож малят"

Про матеріал
Весела подорож малят Інтегроване заняття пізнавального розвитку з елементами сенсорного виховання, розвитку мовлення, природи, аплікації. Підготувала вихователь дитячого садка Новицька К.І Мета: • Закріпити вміння дітей використовувати на практиці отримані знання: -закріпити знання про червоний, жовтий, синій і зелений кольори; -величину: великий, маленький; -вміння порівнювати й групувати. • Розвивати відчуття кольору, увагу, мислення, пам’ять, сенсорні уявлення, орієнтацію у просторі. пізнавальні інтереси, творчі здібності дітей естетичного почуття, формувати навички вільного і самостійного користування предметами • Формувати у дітей пізнавальний інтерес до природного довкілля. • Спонукати дітей робити елементарні висновки. • Виховувати бажання допомагати та піклуватися про інших. Матеріал: геометричні фігури (круг, трикутник, квадрат); зображення птахів, будинки, силуети їжачків, прищепки, годівничка, зерно,квасоля
Перегляд файлу

Весела подорож малят

Інтегроване заняття пізнавального розвитку з елементами сенсорного виховання, розвитку мовлення, природи, аплікації.

Підготувала вихователь Новицька К.І

Мета:

  • Закріпити вміння дітей використовувати на практиці отримані знання:

-закріпити знання про червоний, жовтий, синій і зелений кольори;

-величину: великий, маленький;

-вміння порівнювати й групувати.

  • Розвивати відчуття кольору, увагу, мислення, пам’ять, сенсорні уявлення, орієнтацію у просторі. пізнавальні інтереси, творчі здібності дітей естетичного почуття, формувати навички вільного і самостійного користування предметами
  • Формувати у дітей пізнавальний інтерес до природного довкілля.
  • Спонукати дітей робити елементарні висновки.
  • Виховувати бажання допомагати та піклуватися про інших.

Матеріал: геометричні фігури (круг, трикутник, квадрат); зображення птахів,   будинки, силуети їжачків, прищепки, годівничка, зерно,квасоля.

 

Хід

«Доброго ранку, сонце привітне!

  Доброго ранку, небо блакитне!

  Доброго ранку, в небі пташки!

  Доброго ранку, тобі і мені !»

Діти, сьогодні ми будемо подорожувати до Чарівного Лісу.

Поїдемо ми на  потягу

Увага! Увага! Увага!

Ми відправляємось !

Поспішаймо до вагонів!

Але для того, щоб зайняти свої місця вам необхідно квитки. ( роздає білети - зображення геометричних фігур).

Діти, у кого є така геометрична фігура?(показує  велике зображення круга ).

Це круг.

У круга немає куточків, воно може котитися, нічого не заважає.

У кого є таке? ( зображення квадрата) це квадрат у нього є сторони і куточки він не може котитися, бо йому заважають кути.

У кого є таке ? ( зображення трикутник) це трикутник у нього є теж кути і сторони і ця фігура схожа на дах будинка

Всі зайняли в поїзді свої місця?

Поїхали! Чух-чух-чух!

Зупинка «Чарівний Ліс».

І ось ми приїхали. Діти, що це?(зображення будиночків)

Скільки будиночків?

Тук-тук! Тук-тук!

Хто, хто  в першому  будиночку живе? –Ворона –Кар-Кар!

Хто в другому будиночку живе? – Горобець – Цвірінь-цвірінь

Хто в третьому будинку живе?- Сорока – скре ке ке -- скре ке ке!

 Діти, ворона, горобець, дятел це хто?

  • Птахи.

Порахуємо скільки в нас є птахів.1,2,3. 

Давайте погодуємо наших пташок

Пташки люблять зерно. Ось у нас годівничка, а крім зернят тут є квасоля. А вони її не їдять. Тож давайте допоможемо нашим пташкам. (перебирання зернят)

Малята, подивіться, що є під деревом?

Пеньок

А що є на пеньку? Нічого?

Подивіться, а за пеньком щось є? (іграшка їжачка)

Хто це? (відповіді дітей)

Їжак - це  дика чи домашня тварина ? (відповіді дітей).

Це дика лісова тварина,  сама собі шукає їжу, сама за собою доглядає і сама будує собі будинок.

Малята, давайте разом зробимо їжачків!( робота з прищепками).

Ви, молодці в вас вийшли чудові  їжачки!

А ось їжачки зголодніли!

Підемо з ними шукати яблучка ? 

Йдемо по доріжках, спочатку по довгій, а потом по короткій 

Діти, давайте допоможемо їжачкові віднайти свої яблучка.

Ось їжачки. Подивіться вони одинакові чи різні.

Так різні, а чим вони відрізняються?  (Величиною)

Великий – маленький.

На столі лежать яблучка великі та маленькі. Тож пригостимо наших їжачків. Наша подорож завершується. Вирушаємо до садочка. Сідаємо на свої місця у вагончики.

Поїхали! Чух-чух-чух!

Приїхали малята до садочка.

Діти а де ми з вами були?

Кого ми там зустріли?

 

 

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку