Інтегроване заняття "Подарунок для друга"

Про матеріал
розвивати мислення, творчу уяву, увагу, мовлення та вміння активно висловлювати свою думку, аргументувати її, прислухатися до висловлювань своїх однолітків, здатність домовлятися і діяти; виховувати почуття справжньої дружби, справедливості, чесності, щирості у відносинах, відповідальності , уміння допомагати у важку хвилину; уточнити розуміння дітьми поняття про друга, значення поняття « подарунок», допомогти зрозуміти ,що подарунки можуть бути не лише матеріальними; створювати умови для творчого самовираження і самореалізації дитини, збагачувати словниковий запас дітей словами – назвами дій, предметів, якостей художньої діяльності.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку

Тема: «Подарунок для  друга»

Мета: розвивати мислення, творчу уяву, увагу, мовлення та вміння активно висловлювати свою думку, аргументувати її, прислухатися до висловлювань своїх однолітків, здатність домовлятися і діяти;

виховувати почуття справжньої дружби, справедливості, чесності, щирості у відносинах, відповідальності , уміння допомагати у важку хвилину;

уточнити  розуміння дітьми поняття про друга, значення поняття « подарунок», допомогти зрозуміти ,що подарунки можуть бути не лише матеріальними;

 створювати  умови для творчого самовираження і самореалізації дитини,

збагачувати словниковий запас дітей словами – назвами  дій, предметів, якостей художньої діяльності.

Матеріал: телевізор, ноутбук, флешка , бейжики із різними смайлами для команд, великі смайли-позначки на столи, презентація про друга , магнітна дошка із картинками, чарівна скринька, дзвіночок,незвичайні окуляри,  конверти із завданнями, книги дошкільника, прості олівці, пакетики із застібками, прозора плівка, перманентні маркери, глітери різної форми і кольору, дитяча олійка, кульки різнокольорові.

Хід заняття

1.Привітання(в колі)

В: Рада всіх я вас вітати

    Й спільне коло розпочати.

    Попрацюємо старанно,

    Щоб почули ми усі –

    Що у нашій дружній групі

    Діти – просто молодці!

Д: Добрий день ми Вам сказали,

     Добрий день сказали Ви,

     І від цього засіяло

     Сонечко тепла і доброти.

  2. Презентація (діти півколом або присідають на лавки)

В:Діти , послухайте вірш «Про друга» ,якого  написав Анатолій Костецький і подивіться на слайди.

    Отже, приготуйтесь і будьте уважні.(Презентація зі слайдами)

         - Про кого розповідається у цьому вірші?(Про друга)

         - Яким, на думку автора має бути справжній друг?(Щирий, не жадібний)

         -Чи маєте ви такого друга?

         - Чи сварились з ним? За що?

         -Які риси характеру повинні мати справжні друзі?(чесність ,справедливість, доброта, щирість)

         - Чи легко бути другом? (Легко ,тому, що вам приємно проводити час, а іноді і важко ,тому, що нам не завжди хочеться робити те, що друг попросить)

         В: Ви молодці, гарно відповіли на запитання(вмикаю останній слайд).Я вас запрошую підійти до магнітної дошки.

  3.Вправа «Що потрібно для дружби?» 

     (Підходять до зеленої дошки)

 -Як ви вважаєте, з чого починається  дружба?(з усмішки)

 -Хто ці діти?(Друзі)

      - Давайте спробуємо з’єднати крейдою  друзів з відповідними картинками, які потрібні для дружби.

       (Залишились картинки, які не підходять)

    - А чому ця картинка не підходить?

    - А, що, друзі не б’ються?

    - Що поганого в тому, що хлопчик розтоптав фігуру з піску,яку будували інші діти.(Відповіді дітей)

    Якщо подарунок не подобається, то ж можна сказати відразу?

4.Казка «Урок дружби»(перегляд казки).

В:Тепер я пропоную вам переглянути  казку «Урок дружби».

В:   Як називається казка?

     Що вам сподобалося в цій казці?

     Як ви вважаєте, горобці були друзями?

     Які слова в казці були найважливішими?(Друзі все ділять порівну)

Дякую за ваші відповіді.

                                                      Гімнастика для очей.

Очі щільно всі закрили,

Потім швидко їх розкрили,

Подивились на сусіда зліва, посміхнулись.

Подивились на сусіда справа, посміхнулись.

Подивились у віконце, чи надворі світить сонце.

5.Гра «Незвичайні окуляри»(в колі)

В: Підійдіть, будь ласка, до мене та станьте у коло. Ось чарівна скринька, яка подає сигнал, але тільки тоді, коли до неї підійти.(Звук дзвіночка)

В:  Подивіться, що це?(Окуляри)

В: Хто ці окуляри приміряє, на всі запитання відповідь знає. (Декілька дітей по черзі підходять до скриньки, беруть окуляри і приміряють, вихователь задає запитання по

казці, а дитина з окулярами відповідає).

1.Як звали горобців у казці?(Чик та Чирик)

2.Уяви,що ти Чирик, чи пробачив  би  вчинок Чика? Чому?

3.Уяви,що ти потрапив до цієі казки, щоб ти порадив горобцям?

4.Як би ти їх помирив(ла)?(Мирилкою)

5.Яку  мирилку ти з ними вивчив би?

6.Чому навчила вас казка «Урок дружби»?

6. Гра в командах «Подарунок»

 -Діти, сьогодні на ранковому колі  ви отримали смайлики(витягнули зі скриньки із заплющеними очима) але вони не у всіх однакові. Зверніть увагу, на кожному столі є різні смайлики. Подивіться уважно на столи і займіть місце, згідно вашого смайлика.

Отже, ви в різних командах, обговоріть разом, хто буде капітаном ?

(Дзвенить дзвіночок, ніби сигнал скрині)

В: Ось знову  чарівна скринька кличе до себе! Підійдіть капітани, будь –ласка, до скриньки.(Відкриваю шухляду)

В: Ой, подивіться, що в ній є!  Попрошу капітанів дістати по одному конверту і присісти на свої місця.(Відкривають конверти і дістають завдання).

В: Ви любите дарувати подарунки?(Відповіді дітей)

  Зверніть увагу на магнітну дошку, написано «Подарунок». Назвіть звуки у цьому слові? Який перший? Який останній? Поділіть на склади слово «подарунок».Це коротке слово чи довге?

  -Зараз ви зможете подарувати подарунки близьким людям, тваринам та людям різних професій.

- Ви готові? Один, два, три –гру розпочали.(Працюють в командах)

(Коли команди закінчать виконувати завдання, зробити короткий підсумок, хто кому що дарував?)(Хто перший і правильно?)

7.Робота з книгою дошкільника.

 -А зараз ми попрацюємо з книгою дошкільника.

 -Відкривайте книги на сторінці 10.

 Розгляньте, будь ласка і скажіть відповідно до умовних позначок, що потрібно зробити?(Виконують завдання)

8.Сучасна руханка «Про друзів».

9. Творча робота «Подарунок для друга».

    -Вам приємно отримувати подарунки?

   - Я скажу вам по секрету, дарувати подарунки приємніше, особливо справжнім друзям, та ще й подарунок ,виготовлений своїми руками.

  - Сьогодні ми виготовимо подарунок своєму другу?

   Подарунком, який ми виготовимо для  друга, буде незвичайна, чарівна листівка,яку навчимося робити своїми руками.

  У вас на столах є прозорий плівка, на якій ви намалюєте маркером подарунок-зображення, яким би хотіли порадувати друга: це може бути велика зірка в небі, або сердечко, або квіточка і т.д

Потім цей малюнок вставляєте в пакетик, засипаєте туди декілька чарівних сердечок, блисткіток, я додам декілька краплин  і ваші пдитячої олійки і зображення на  листівці  «оживуть».

  Ось подивіться, яку листівку я зробила своєму другу. Вам подобається?

  Щоб ваші подарунки вийшли дуже красивими, давайте зробимо гімнастику для пальчиків.

                                           Пальчикова гімнастика.

-Ой журився їжачок, що багато колючок на його свитині,

-Не було б тих колючок, він катав би діточок  день і ніч на спині.

Давайте закріпимо, що робимо спочатку, а потім…

- Отож, давайте спробуємо! Фантазуйте!

10.Дарування подарунків у колі(Під пісню «Що тобі подарувати»)

11. Підсумок

1.Що найбільше сподобалося, запам’яталося?

2.Про що розповісте своїм батькам?

3.Кому ще зробите такий подарунок?

9.Сюрприз - подарунок дітям.(Кульки)

  -Я бажаю вам, щоб у вас були вірні друзі і гарний настрій!І усім дарую подарунок.

 

 

Стали знову ми у коло, скільки друзів глянь навколо

Попрощатись не забудем, дружньо гратися ще будем.

 

 

 

           

 

docx
Додано
21 грудня 2020
Переглядів
5828
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку