19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Інтегроване заняття"Я досліджую світ"

Про матеріал
Тема: чи можливе на землі життя без Сонця? Мета: формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людини; показати значення Сонця в житті тварин і рослин; розкрити значення сонячного світла і тепла в житті людини; учити спостерігати за висотою Сонця і встановлювати найпростіші зв'язки між висотою Сонця і кількістю тепла, яке Сонце посилає на землю; сприяти формуванню в учнів потреби до пізнання світу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

«Я досліджую світ»

Інтегроване заняття

На тему: чи можливе на землі життя без Сонця?

 

 

Картинки по запросу сонечко малюнок 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                  Підготувала:

                                                                                  Вчитель

                                                                                      КЗ «Будимлянський НВК»

                                                                                   Восінська Наталія Павлівна

 

 

 

Тема: чи можливе на землі життя без Сонця?

Мета: формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людини; показати значення Сонця в житті тварин і рослин; розкрити значення сонячного світла і тепла в житті людини; учити спостерігати за висотою Сонця і встановлювати найпростіші зв'язки між висотою Сонця і кількістю тепла, яке Сонце посилає на землю; сприяти формуванню в учнів потреби до пізнання світу.

Хід заняття

1. Ранкова зустріч

1.1. Вітання учнів у колі.

Привітайтеся з учнями та попросіть їх привітатися один з одним. Послухайте пісню «Сонечко» ( Відео)

1.2. Новини дня

 - Який сьогодні день?

    Яке число і місяць?

    Який стан неба?

    Чи був вітер, коли ви йшли до школи?

    А опади?

1.3.Групове заняття

 Гра «Сонечко і хмаринка»

Вихователь показує картинку «Сонечко»

- Якщо світить Сонечко, можна погуляти,

Бігати, стрибати, весело танцювати!

Діти під музику виконують рухи за текстом. 

Вихователь показує картину «Хмаринка»

- Якщо хмаринка хмуриться

І загрожує дощем,

Ми сховаємося в будиночки -

Гуляти не підемо!

Діти тікають в будиночки, гра повторюється 2 рази

2.Відгадування загадки для повідомлення завдань дня та ознайомлення з буквою «С»

• Вдень у небі гуляє,

А ввечері на землю сідає. (Сонце)

• Постійного місця не має,

День і ніч бродить,

Весь світ обходить. (Сонце)

• Гарне, добре, на всіх дивиться,

А людям на себе дивитися не дозволяє. (Сонце)

Напишіть на дошці слово «Сонце». Запитайте дітей, з якої букви починається слово «Сонце» та запропонуйте потренуватися в її написанні. Роздайте дітям аркуш із колом. Скажіть, що це – сонечко, яке «загубило» свої промінчики. Попросіть дітей накреслити сонечку 9 промінчиків: 5 промінчиків довжиною 3 см, а 4 промінчики − 5 см.

Запропонуйте написати букву «С» у повітрі, пальчиком на піску, манній крупі або викласти з камінчиків, зліпити з пластиліну. Попросіть дітей відшукати на картці зображення предметів, у назвах яких є буква «С» та розмалювати їх. (Додаток 1) (Додаток2)

3. Роль сонця в природі (розповідь)

Запитайте дітей, що вони знають про Сонце. Доповніть їх відповіді науковими відомостями. Запропонуйте дітям визначити, чи однаково Сонце нагріває різні поверхні. Для цього покладіть на підвіконня, освітлене Сонцем, кольорові аркуші, зокрема білого та чорного кольорів. За певний проміжок часу попросіть дітей доторкнутися до всіх кольорових аркушів і зробити висновок, поверхні якого кольору найшвидше нагріваються, а які кольори тільки відбиває сонячне тепло. (За відсутності яскравого сонця проведіть експеримент з використанням іншого джерела світла, наприклад, ліхтарика, настільної лампи тощо). Запитайте дітей, як саме така властивість кольору може допомогти / зашкодити людині у повсякденному житті (наприклад, у літній спекотний день потрібно вдягнути головний убір світлого чи темного кольору; який сніг швидше розтане − брудний чи чистий тощо). Перегляньте відео про Сонце та його значення для життя .Допоможіть учням узагальнити відомості про значення Сонця для живих організмів за допомогою малюнків-підказок.

3.1.Гра «Дари Сонця»

На дошці — велике сонечко. Діти повинні назвати, що сонечко дарує землі, (наприклад: тепло, світло, енергію, життя, красу, можливість зростання). Усе назване дітьми записують на промінцях сонця.

    Сонце — джерело життя на нашій планеті. Життя на Землі неможливе без енергії сонячних променів.

3.2.Вікторина «Для чого ти нам сонечко?»

     Коли доба коротша — взимку чи улітку?

     Якщо небо закрито хмарами, чи є за ними сонце?

     Якщо небо закрито хмарами, чи світить воно?

     Що дає Землі світло і тепло?

     Коли сонце дужче гріє: опівдні, вранці чи ввечері?

4. Створення дитячої композиції «Моє сонечко»

Створюють власну композицію на аркушах паперу

5. Рефлексія «Крісло автора».

Запропонуйте учням сісти в «авторське крісло» й розповісти про значення Сонця для власного життя: чи покращує воно настрій, чи надихає до цікавих ігор на свіжому повітрі тощо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

docx
Додано
15 лютого
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку