Інтегроване заняття з дітьми середнього дошкільного віку Тема: «Виховання любові до природи у дітей дошкільного віку з використанням творів В. Сухомлинського»

Про матеріал
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з рослинами найближчого оточення; формувати в дітей первинні поняття, що природу потрібно оберігати: не можна кривдити, глумитися, знищувати; вчити бачити красу природи, милуватися нею, відображати побачене в роботах із зображувальної діяльності; розвивати увагу, мислення, спостережливість, зв’язне мовлення за допомогою художнього слова, зокрема творів В. Сухомлинського; збагачувати словниковий запас дітей словами на осінню тематику; виховувати любов до всього живого.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегроване заняття

з дітьми середнього дошкільного віку

Тема: 

«Виховання любові до природи  у дітей дошкільного віку з використанням творів В. Сухомлинського»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      Підготувала:

                                                                      Вихователь

                                                                      Любов ВОЗНА

 

 

Мета:

 продовжувати ознайомлювати дітей з рослинами найближчого оточення; формувати в дітей первинні поняття, що природу потрібно оберігати: не можна кривдити, глумитися, знищувати;  вчити бачити красу  природи, милуватися нею, відображати побачене в роботах із зображувальної діяльності; розвивати увагу, мислення, спостережливість, зв’язне мовлення за допомогою художнього слова, зокрема  творів В. Сухомлинського; збагачувати  словниковий запас дітей словами на осінню тематику; виховувати любов до всього живого.

Матеріали:

Оповідання В. Сухомлинського «Осінь принесла золоті стрічки», атрибути до оповідання, папір, листя берези, клей, пензлі, підкладки, серветки.

Хід заняття:

(діти стоять на килимку)

Вихователь.

Он повзе мурашка,

Он хлюпоче річка,

Не ламай ромашку,

Не топчи травичку.

В зелені діброва,

В китицях калина,

Глянь яка чудова

Наша Україна.

                             ( А. Камінчук)

  • Діти, а чи любите ви гуляти в лісі? Милуватися красою неба? Купатися в річці? Чи подобається вам краса нашої матінки – Землі?
  • Малята, сьогодні по дорозі до дитячого садка я знайшла стрічку з листячка.
  • З яких листочків стрічка? (з березових)
  • Яке дерево її загубило?
  • Я пропоную піти на прогулянку до ставка, де ростуть берези (діти ідуть до макета ставка і берізок).
  • Малята, подивіться на берізки і скажіть, чи можна по іншому листячку визначити яка зараз пора року.
  • А чим березка відрізняється від інших дерев?
  • Берізку називають кучерявою. А чому?
  • Діти, давайте присядемо з вами та послухаєм, що ж сталося з нашими берізками. (вихователь читає оповідання В. Сухомлинського «Осінь принесла золоті стрічки»
  • Що сталося з берізками?
  • Чому сонечко сміється, а берези сумують?
  • Скажіть, будь ласка, а якщо ми зірвемо листочки з дерева, чи кущика, зламаємо їхню гілочку, рослинкам буде весело чи сумно? А чому сумно?
  • Уявіть, на хвилинку, що буде якщо зникнуть  усі рослини? Не стане на Землі комах та тварин? Пересохнуть річки та моря? Засохнуть дерева? Що станеться з планетою Земля?
  • Давайте поговоримо про те для чого потрібні дерева? (дають свіже повітря, захищають від спеки, вітру, дощу) А ще є фруктові дерева, які дають фрукти.
  • Назвіть дерева, які ростуть на території нашого садка.
  • А зараз я пропоную трішки відпочити і погратися у гру «Осінній хоровод»

Жовта осінь тут ходила,

(ходять по колу)

Жовте листя загубила,

Листячко кленове,

(кружляють на місці)

Листячко шовкове

Того листя назбираємо

(ходять по колу збирають листя)

У пучечки поскладаємо.

Листячко кленове,

Листячко шовкове

(кружляють на місці роблять пружинки)

Листячко кленове

Листячко шовкове

(кружляють на місці)

  • Відпочили, а зараз я пропоную для наших берізок виготовити подружок, щоб їм не було сумно. (діти сідають на свої місця)
  • Подивіться яку берізку зробила я. Листячко яким я прикрасила берізки я не рвала, а зібрала ті, що вже опали
  • Вихователь показує послідовність роботи.
  • Закріплює цю послідовність з дітьми.
  • Діти виконують свої роботи
  • А зараз, я пропоную віднести наші берізки до ставка і нехай вони приносять радість людям.

 

docx
Додано
8 грудня 2022
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку