Інтегроване заняття з ознайомлення із соціумом та розвитку мовлення за твором В.Сухомлинського «Добро творити на землі людині лиш дано. І навіть діточки малі всі знають це давно.»

Про матеріал
Інтегроване заняття з ознайомлення із соціумом та розвитку мовлення за твором В.Сухомлинського
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з ознайомлення із соціумом та розвитку мовлення за твором В.Сухомлинського

 «Добро творити на землі людині лиш дано.

І навіть діточки малі всі знають це давно.»

 

Мета : спонукати дітей пізнавати світ і «серцем і розумом, жити за законами добра і любові», вчити відповідати на запитання; формувати свої судження та передавати свої життєві враження. Виховувати у дітей повагу до людей,які творять добро, викликати бажання самим робити добрі справи.

Хід заняття:

Вихователь:

 - Діти, до нас сьогодні прийшло багато гостей. Давайте усім побажаємо доброго дня!( усі разом промовляємо)

Сонечко встало, йде новий день!

Гості шановні, усім «Добрий день!»

Любі малята, і вам добрий день!

Пташечка нам співає пісень,

Ніби вітає усіх, Добрий день!

Вихователь:

-         Сьогодні вранці, коли я поспішала у дитячий садочок, я зустріла…(загадка)

В хаті він мишей ганяє

Вуса ще з дитинства має

Лапкою миється щодня

Це пухнасте….(кошеня)

Вихователь:

-         Так діти, це маленьке , пухнасте кошенятко, воно нагрілося і спить.

-         Вставай, котику, діти хочуть з тобою погратися, подружитися. (Іграшкове кошеня спить в корзинці. Вихователь виймає кошеня , діти його розглядають.)

-         А де живе кошеня? (Відповіді дітей) Через те що кішка живе вдома, її називають домашньою твариною. Що вміє робити кішка? (Відповіді дітей)

-         Діти розкажіть, що є у кішки? (Діти по черзі називають : голова, тулуб, лапки, хвіст, вуси.)

-         Пам’ятаєте, діти, ми з вами читали оповідання «Покинуте кошеня» В.Сухомлинського.

-         Як у цьому оповіданні люди ставилися до котика? (Відповіді дітей)

-         Хто допоміг котику? (Відповіді дітей)

-         Хто погано відносився до котика? (Відповіді дітей)

-         Як довго кошеня сиділо на вулиці? (Відповіді дітей)

-         Подумайте, і скажіть, у Наталочки «добре серце»? (Відповіді дітей)

-         А вам шкода кошеняти? (Відповіді дітей)

-         Чому? (Відповіді дітей)

-         Зараз ідуть різдвяні свята  і навкруги здійснюються дива. Ми з вами перетворюємося на маленьких кошенят. (На голівку дітям одягаємо шапочки – котики.).

-         Мої маленькі кошенятка, як ви умієте муркотіти? Покажіть , як кошенятка п’ють молочко.

(Заходить мама – кішка, переодягнений дорослий.)

Кішка :

 -Я до вас прийшла , малята, мур-мур-мур,

 Кошеня своє шукати, мур-мур-мур.

Вихователь:

-         Подивись скільки маленьких, гарненьких кошенят. (Кішка шукає своє кошенятко і не знаходить.)

(Кішка описує своє кошеня.)

Вихователь:

-         Я сьогодні зустріла кошеня і забрала його у дитячий садок. (Усі разом шукають кошеня. Кошеня сидить у корзинці з різнокольоровими м’ячиками. )

Гра «Розклади м’ячики у корзинки»

Мета : закріплювати назви кольорів, співвідносити за кольором, розвивати сенсорну сферу дітей.

-               Діти, кошеня гралося і змішало усі м’ячики в корзинці. Давайте допоможемо розібрати м’ячики по відповідним корзинкам (за кольором).

Вихователь:

-         Діти , я вірю, що у всіх вас добре серце, і ви робите тільки хороші справи, але є люди , які роблять погані вчинки. Давайте ми з вами пограємо у гру «Оціни вчинок».

Мета: розвивати адекватну оціночну діяльність дошкільнят, спрямовану на аналіз власної поведінки, вчинків оточуючих людей.

На столі лежить серединка «квіточки». Окремо лежать пелюсточки з ілюстраціями різних вчинків. Завдання дітей скласти квіточку «хороших вчинків».

Вихователь :

-         А чи знаєте ви що доброта схожа на сонечко, вона як сонечко зігріває усіх своїм теплом. Давайте спробуємо намалювати «Сонечко добра» ( з допомогою техніки нетрадиційного малювання).

Діти пальчиком малюють сонечка на манній крупі.

Звучить пісенька «Роби добро».

Вихователь:

-         Наше заняття закінчилося і ми з вами сьогодні багато почули про справи та вчинки добрі  і погані.

Добро творити на землі людині лиш дано.

І навіть діточки малі всі знають це давно.

 

doc
Додано
8 січня
Переглядів
5878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку